quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik niet. Heb zo liggen mopperen over mn bedbuurvrouwen hun gesnurk etc dat ik om 22.00 u naar een 1 pers.kamertje word gebracht tot 's ochtends 7 uur. Wat een luxe he.
hahaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik niet. Heb zo liggen mopperen over mn bedbuurvrouwen hun gesnurk etc dat ik om 22.00 u naar een 1 pers.kamertje word gebracht tot 's ochtends 7 uur. Wat een luxe he.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:31 schreef Redbaron het volgende:
Zo eens kijken welke advocaat ik binnenkort zal moeten inschakelen
Ben je nog steeds vrijgezel, Henrike? Hartstikke leuk. Wanneer ben je weer eens op de Oude Markt te vinden?quote:
Wat hej nou weer gedaan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:31 schreef Redbaron het volgende:
Zo eens kijken welke advocaat ik binnenkort zal moeten inschakelen
Ik heb niets gedaan, maar iemand die pretendeert een werkgever te zijn weigert loon uit te betalen. Zelfs na een aantal herinneringen van mijn kant.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik heb niets gedaan, maar iemand die pretendeert een werkgever te zijn weigert loon uit te betalen. Zelfs na een aantal herinneringen van mijn kant.
Hoi Dragan. Jup. Heel leuk. Vast binnenkort wel weer een keer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ben je nog steeds vrijgezel, Henrike? Hartstikke leuk. Wanneer ben je weer eens op de Oude Markt te vinden?
Ik facebook nooit op het werk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb je die foto's van Willy gezien op Facebook?Epic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |