Ik ben nooit een Gio fan geweest en Ruud heeft ook afgedaan.. Blijft Team E over..The E-Teamquote:
Je doet het leuk hoorquote:Op maandag 10 maart 2014 00:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben nooit een Gio fan geweest en Ruud heeft ook afgedaan.. Blijft Team E over..The E-Team
(ik weet niet hoe je plakt/knipt/ enzo)
Okay dan.. een romantisch liedje voor Billy en Ruudquote:Op maandag 10 maart 2014 00:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij hebt vast wel een leuk nummer voor Ruud en Billy samen.
Nummer 21 al... zal wel gezellig zijn daar... (en ik weet wie daar zitten, dus zeg niet dat het daar gezellig isquote:Op maandag 10 maart 2014 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
Nee dit is niet de sowchat, dat is deze:
UTO / [UTOPIA SC #21] Honden leven een hondenleven
Ik maar denken dat ik een slechte muzieksmaak hadquote:Op maandag 10 maart 2014 00:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay dan.. een romantisch liedje voor Billy en Ruud![]()
Lul niet het is geen cos. Dit topic is leuk of je maakt het zelf kapot.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nummer 21 al... zal wel gezellig zijn daar... (en ik weet wie daar zitten, dus zeg niet dat het daar gezellig is)
Mwah, met een beetje fantasie zijn de lyrics wel een beetje van toepassing ......quote:Op maandag 10 maart 2014 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
Gio:
Dat Radionummer is eigenlijk te mooi om aan Rienk te linken.
quote:Op maandag 10 maart 2014 01:04 schreef Jian het volgende:
Rienk zingt voor Nicolien ....
You're just like an angel
Your skin makes me cry
You float like a feather
In a beautiful whirl
I wish I was special
You're so fucking special
But I'm a creep
I'm a weirdo
What the hell am I doing here?
I want a perfect soul
I want you to notice when I'm not around
You're so fucking special
I wish I was special
But I'm a creep
I'm a weirdo
What the hell am I doing here?
Ow help, Jian, Soury en Liesje op 1 lijn.... dat wordt idd een creep van een babyquote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 01:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow help, Jian, Soury en Liesje op 1 lijn.... dat wordt idd een creep van een baby
Ja, zo zou Billy het ervaren, romantisch...quote:Op maandag 10 maart 2014 00:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay dan.. een romantisch liedje voor Billy en Ruud![]()
Laat mij er even buiten.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow help, Jian, Soury en Liesje op 1 lijn.... dat wordt idd een creep van een baby
Oeii ik ken dit ook, gelukkig nog een stuk jonger dan jijquote:Op maandag 10 maart 2014 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laat mij er even buiten.
Charlotte.
Ginds achter de bergen
Ligt een grote boerderij
Met koeien, schapen, veulens
En moeder de gans erbij
De dieren gaan je kennen
En lopen met je mee
De spinnen van het zolderraam
Zakken allen naar benee
Het nieuwe graan heeft de orkaan doorstaan
De oogst moet voor de winter van het land
Op de wei voel ik me heerlijk vrij
Taartjes bakken in het zand
En rode bessen pluk je zomaar met de hand
Brei ik weer een trui
Zo hou ik steeds een goeie bui!
(Uit 1988 ofzo, ik word oud)
Jou erbuiten laten? je quote Soury en noemt Jian...quote:Op maandag 10 maart 2014 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laat mij er even buiten.
Charlotte.
Ginds achter de bergen
Ligt een grote boerderij
Met koeien, schapen, veulens
En moeder de gans erbij
De dieren gaan je kennen
En lopen met je mee
De spinnen van het zolderraam
Zakken allen naar benee
Het nieuwe graan heeft de orkaan doorstaan
De oogst moet voor de winter van het land
Op de wei voel ik me heerlijk vrij
Taartjes bakken in het zand
En rode bessen pluk je zomaar met de hand
Brei ik weer een trui
Zo hou ik steeds een goeie bui!
(Uit 1988 ofzo, ik word oud)
Trollen en fabeltjes vertellen doe je maar in de cos waar (bijna) niemand het doorheeft... Kom hier maar met een beter liedje als je het er niet mee eens bent.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oeii ik ken dit ook, gelukkig nog een stuk jonger dan jijmaar wat heeft dit met charlotte te maken?
nou ja zeg! ik troll bijna noooit! en ik snap m nu echt niet, ben gewoon benieuwdquote:Op maandag 10 maart 2014 01:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Trollen en fabeltjes vertellen doe je maar in de cos waar (bijna) niemand het doorheeft... Kom hier maar met een beter liedje als je het er niet mee eens bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |