@'ik snap het niet' Frustratie kan komen, omdat ze huns inziens kwaad zijn aangedaan door vrouwen. Geen vriendin kunnen krijgen, waarvan ze de vrouw de schuld van geven, terwijl ze zelf incompetent zijn of ernstig gekwetst zijn door een vrouw of andere onzekerheden. Daarnaast is de helft niet serieus.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:42 schreef vera166 het volgende:
Marry me![]()
Maar inderdaad. Ik snap het ook niet. En ook al is het internet, het raakt me best regelmatig, sommige opmerkingen.
Ik lig er alleen niet wakker van. Maar er zijn echt mannen die er te ver in doorgaan. Bijna eng..
Jammer dat die verdeling er zo is en die eeuwige discussies over vrouwen en wat voorn sneu volk we wel niet zijn![]()
Mocht je een troll topic hebben gemaakt dan ben je gwn een loser.
Ik wou het net zeggen. Je iets aantrekken van wat een paar pubers roepen die er nog geeneens haar op hebben.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:00 schreef SonicVolcano het volgende:
KLB als graadmeter nemen...
Och och och
Maar dat is zo nauw verbonden dat je niet kan zeggen dat het enkel door het vrouw zijn komt?quote:Op zondag 9 maart 2014 19:00 schreef Voluptas het volgende:
Serene, ik had het specifiek over mannen die vrouwen als minderwaardig zien alleen omdat ze een vrouw zijn en niet als gevolg van de nare ervaringen die een man eventueel met vrouwen gehad zou hebben...alsof ik dat buiten beschouwing zou laten
Wat?quote:Op zondag 9 maart 2014 19:00 schreef Voluptas het volgende:
Serene, ik had het specifiek over mannen die vrouwen als minderwaardig zien alleen omdat ze een vrouw zijn en niet als gevolg van de nare ervaringen die een man eventueel met vrouwen gehad zou hebben...alsof ik dat buiten beschouwing zou laten
Er zijn ook gevallen bekend van mannen die vrouwen gewoon echt als minderwaardig zienquote:Op zondag 9 maart 2014 19:07 schreef Serene het volgende:
[..]
Maar dat is zo nauw verbonden dat je niet kan zeggen dat het enkel door het vrouw zijn komt?
En natuurlijk de klb als graadmeter nemen
Normaliter heeft zoiets wel een oorzaak, daarnaast heb ik niemand in mijn kringen die vrouwen daadwerkelijk als minderwaardig zien. Welke gevallen zijn er bekend dan?quote:Op zondag 9 maart 2014 19:32 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Er zijn ook gevallen bekend van mannen die vrouwen gewoon echt als minderwaardig zienhoeveel succes ze ook bij vrouwen hebben gehad...kom op zeg, alsof ik zo een wereldvreemd iets zeg
Moraalridderquote:
Omdat meer dan de helft van de vrouwen die ik heb leren kennen op een manier wel leuk is. Dus even generaliseren en tadaaa.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:39 schreef Serene het volgende:
[..]
MoraalridderHoe kan je zeggen dat 'vrouwen' als groep leuk zijn?
minder dan henzelf *quote:Op zondag 9 maart 2014 18:20 schreef Voluptas het volgende:
Hallo,
dit topic kan misschien een beetje tot controverse leiden.
Maar ik had vandaag een gedachtegang en die ging over bepaalde mannen die vrouwen als een minderwaardig wezen zien (zie o.a. KLB). Vrouwen als minder competent zien etc etc. Zou dit misschien een soort Freudiaans betekenis kunnen hebben?
Misschien schamen ze zichzelf ervoor dat ze ooit uit de vagina (van een Vrouw notabene) zijn gekropen. En dit feit leidt tot een soort inwendige wrijving.
In de eerste maanden hebben ze aan een stel borsten gesabbeld, dit maakt dat ze ook op latere leeftijd een fascinatie hebben voor borsten.
Als het ware hebben ze een haat-liefde verhouding met vrouwen.
De wetenschap dat elke man in de buik van een vrouw heeft gezeten, moet eigenlijk er toe leiden dat er geen enkele man moet bestaan die vrouwen ''minder'' als henzelf zien of die respectloos tegen een vrouw kunnen zijn om die reden. Of heb ik dit verkeerd? Jammer genoeg zijn er alsnog mannen die het anders zien.
PS: ik heb het niet over mannen die vrouwen gewoon als hun gelijke zien!
Ik bedoel ook dat het meer een algemeen bekend verschijnsel is, bij vrouwen komt zo een kijk op mannen veel minder vaak voor. En vrouwen hebben vast ook negatieve ervaringen met mannen.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:38 schreef Serene het volgende:
[..]
Normaliter heeft zoiets wel een oorzaak, daarnaast heb ik niemand in mijn kringen die vrouwen daadwerkelijk als minderwaardig zien. Welke gevallen zijn er bekend dan?
Als een vrouw als lustopwekkend gezien wordt, betekent het niet meteen dat die mannen haar minderwaardig vinden? Daarnaast hangen dat soort dingen ook van haar zekerheid af, maar dat geldt ook voor een man. Een meerdere zonder zekerheid komt ook niet echt gezagvol over.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:46 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik bedoel ook dat het meer een algemeen bekend verschijnsel is, bij vrouwen komt zo een kijk op mannen veel minder vaak voor. En vrouwen hebben vast ook negatieve ervaringen met mannen.
Wat ik bijvoorbeeld bedoel is dat er mannen zijn die het ongemakkelijk vinden als een vrouw hun orders geeft in het bedrijfsleven (behalve als het echt een manwijf is). Als het een soort modepopje is, wordt ze al snel gezien als een lustobject op het werk en niet als een ''baas''. Over dit soort dingen heb ik het over eigenlijk. Of zit ik er nu compleet naast?? Kijken mannen dan niet anders naar zo een vrouw?
Je zit er helemaal naast. Er zit verschil in professionele relaties en persoonlijke.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:46 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik bedoel ook dat het meer een algemeen bekend verschijnsel is, bij vrouwen komt zo een kijk op mannen veel minder vaak voor. En vrouwen hebben vast ook negatieve ervaringen met mannen.
Wat ik bijvoorbeeld bedoel is dat er mannen zijn die het ongemakkelijk vinden als een vrouw hun orders geeft in het bedrijfsleven (behalve als het echt een manwijf is). Als het een soort modepopje is, wordt ze al snel gezien als een lustobject op het werk en niet als een ''baas''. Over dit soort dingen heb ik het over eigenlijk. Of zit ik er nu compleet naast?? Kijken mannen dan niet anders naar zo een vrouw?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |