SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echter is er nog geen filmpje over ons zelf, en met de launch van de nieuwe site lijkt het me ook een mooi moment voor een korte promo film.
Beetje in de stijl van een parfum commercial, maar dan in de vorm van een soort (opgezette) behind the scenes film.
Elke hulp is welkom, alvast bedankt!Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
Okey!quote:Op zondag 9 maart 2014 15:57 schreef Mord_Sith het volgende:
Er zijn meer fora dan enkel LIF he..?
Dit is geen LIF-materiaal, kickje GC
Je zou zeggen van wel hé.quote:
Nee.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Is het naakt? Want dan heeft mijn zus (21 jaar) wellicht interesse.
Er is een verschil tussen commercials filmen en monteren en een hele productie op je nemen.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:17 schreef Dehelerambam het volgende:
Als je vaker commercials maakt weet je toch hoe je aan acteurs voor ín de commercial moet komen
Oh jammer, want ze wil graag de adult industry in (maar wel stijlvol) en dan was dit wellicht een mooi opstapje geweest naar meer.quote:
Goede tip!quote:Op zondag 9 maart 2014 16:27 schreef DutchMan0211 het volgende:
Misschien hier iets aan?
Er is ook een sectie waar acteurs/actrices zich aanbieden.
omg. ik klikte er dus op ;']quote:Op zondag 9 maart 2014 23:08 schreef Broodboor het volgende:
Misschien WEG iets aan?
Serieuze reacties zijn welkom, dit gebagger mag je thuis houden.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:08 schreef Broodboor het volgende:Misschien WEG iets aan?
Prefereer een vrouwlijke actrice, toch bedankt!quote:Op zondag 9 maart 2014 22:37 schreef Unites het volgende:
Ik zou je graag willen helpen :p
Ben 17 en wil later graag presentator worden, maar goed... aangezien die kans vrij klein is, ga ik een studie volgen richting communicatie en media, dus reclame, journalistiek, etc.
Vraag gewoon een of ander vriendinnetje met acteer ambities. Voor weinig geld zal je waarschijnlijk toch niet heel veel goeds krijgen. Of op een acteerschool langs gaan. Zat die het daar willen doen voor portfolio lijkt me.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:57 schreef Susteren het volgende:
[..]
Prefereer een vrouwlijke actrice, toch bedankt!
Acteerschool was ik idd van plan, maar hoe aanpakken?quote:Op maandag 10 maart 2014 00:05 schreef Push. het volgende:
[..]
Vraag gewoon een of ander vriendinnetje met acteer ambities. Voor weinig geld zal je waarschijnlijk toch niet heel veel goeds krijgen. Of op een acteerschool langs gaan. Zat die het daar willen doen voor portfolio lijkt me.
quote:Op zondag 9 maart 2014 16:27 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Oh jammer, want ze wil graag de adult industry in (maar wel stijlvol) en dan was dit wellicht een mooi opstapje geweest naar meer.
Binnen lopen en vragen of je het voor mag dragen bij een of ander acteerklasje? Gewoon doen.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:11 schreef Susteren het volgende:
[..]
Acteerschool was ik idd van plan, maar hoe aanpakken?
Reisvergoeding zie ik als vanzelfsprekend.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:55 schreef Toto69 het volgende:
Ik doe acteer/figureerklusjes (serieus), maar om nou naar Limburg te komen voor waarschijnlijk geen vergoeding...
Daar doen maar weinig mensen het voor vrees ik. Zou je best willen helpen hoor, daar niet van. Maar tis 3 uur reizen snap jequote:Op maandag 10 maart 2014 00:55 schreef Susteren het volgende:
[..]
Reisvergoeding zie ik als vanzelfsprekend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |