SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
IF Mbaje dus
Die heb ik nog in mijn club trouwens.. vorige week scoorde hij ook al.
Net 3 opgepikt voor 200c en al 1 verkocht voor 5k.
[ Bericht 24% gewijzigd door DarkSonic2 op 09-03-2014 16:07:54 ]![]()
Enige traden dat ik nog doe is de kaarten die ik in packs krijg en die nog in mijn club staan verkopen.quote:![]()
Niet echt traden, af en toe naar bepaalde spelers zoeken (voor zover de web app niet crasht) en ondertussen heel veel bronze packs openen.quote:![]()
Het is ook niet te doen inderdaad... Daarom ben ik blij met die McGeady'sHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
4-2 voor Sampquote:Op zondag 9 maart 2014 16:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jammer. Geen IF meer als ze niet winnen.![]()
![]()
Hopen op een IF De Vrij . Hij is gold rated dus meer kans op een IF, zo zie ik het tenminste. Weet niet of dat ook echt zo is maar ik zie vaak CB's die gold zijn die maar 1 goal maken die dan IF zijn maar als een zilveren speler dat doet dan vaak niet![]()
Inderdaadquote:Op zondag 9 maart 2014 16:36 schreef Maver24 het volgende:
Hopen op een IF De Vrij . Hij is gold rated dus meer kans op een IF, zo zie ik het tenminste. Weet niet of dat ook echt zo is maar ik zie vaak CB's die gold zijn die maar 1 goal maken die dan IF zijn maar als een zilveren speler dat doet dan vaak niet![]()
Die mensen die spelers voor veel te veel kopen omdat ze net gescoord hebbenquote:Op zondag 9 maart 2014 16:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jammer maar ik heb er toch 2 verkocht voor 5k.![]()
![]()
quote:Op zondag 9 maart 2014 16:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nou, daar zullen de Benteke's en Sturridgen van deze wereld bang van worden.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Daar profiteer ik vaak genoeg niet van maar nu een keer wel. Ik ben bijna altijd te laat met dat soort dingen.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die mensen die spelers voor veel te veel kopen omdat ze net gescoord hebben![]()
Beter opletten dan.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar profiteer ik vaak genoeg niet van maar nu een keer wel. Ik ben bijna altijd te laat met dat soort dingen.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |