Ik vind dat als je de keuze maakt je lam te zuipen, je sowieso geen waardige vriendin bent.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:57 schreef Caevinius het volgende:
Dag beste fokkers !
M'n vriendin en ik hadden zonet een discussie over vreemdgaan. Ze ve:rtelde me dat ze het niet vreemdgaan vond als ze zo zat was dat ze zich niets meer herrinnerde van het kussen met een andere jongen. Ikzelf vond dat niet zo leuk om te horen..
Wat vinden jullie hiervan, is met een andere man kussen wanneer je zeer zat bent en het je de dag erna niet meer herrinert bedriegen ?
Klopt inderdaad, al heb ik wel enige (misschien wel naïeve) zekerheid dat ze me niet zal bedriegenquote:Op zondag 9 maart 2014 15:00 schreef LelijKnap het volgende:
Mm ja die is vreemdgegaan. Hoeft niet perse in jouw relatie geweest te zijn.
O jawel. "We moesten even condooms passen. X is superonzeker dat ie hem niet om krijgt bij zijn vriendin!"quote:Op zondag 9 maart 2014 15:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Alcohol als excuus gebruikenzwakkere excuses bestaan er bijna niet
TS: Heb je seks gehad met Pietje gisteren?quote:Op zondag 9 maart 2014 14:57 schreef Caevinius het volgende:
Ze ve:rtelde me dat ze het niet vreemdgaan vond als ze zo zat was dat ze zich niets meer herrinnerde van het kussen met een andere jongen
TS zou eigenlijk volgend weekend moeten zeggen dat hij seks heeft gehad met een ander en dan doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is omdat hij veel gedronken hadquote:Op zondag 9 maart 2014 15:27 schreef Landslide het volgende:
Prima als een vrouw zich het licht uit d'r ogen drinkt, maar dit is natuurlijk een onzin argument.
Aan de andere kant, gelijke monniken, gelijke kappen! Aan het pils, TS!
En dan horen dat zij elk weekend gepaald werdquote:Op zondag 9 maart 2014 15:37 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
TS zou eigenlijk volgend weekend moeten zeggen dat hij seks heeft gehad met een ander en dan doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is omdat hij veel gedronken had
Dit.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Alcohol als excuus gebruikenzwakkere excuses bestaan er bijna niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |