Niet. Dat doet een mod voor je als je het vraagt in het feedback-topic. Als je het niet vraagt ook; dubbele topics doen we niet aan op FOK!. Tenzij FOK! het wil, want dat kan op FOK!. Gestructureerde anarchie, hoezee!quote:Op zondag 9 maart 2014 10:50 schreef goedfoutje het volgende:
Ik weet zag het net
Hoe verwijder ik dit
Ik kan mij hier wel in vinden. Zal het doorgeven aan de hogere hand.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:53 schreef Gray het volgende:
[..]
Niet. Dat doet een mod voor je als je het vraagt in het feedback-topic. Als je het niet vraagt ook; dubbele topics doen we niet aan op FOK!. Tenzij FOK! het wil, want dat kan op FOK!. Gestructureerde anarchie, hoezee!
En ook hier halen we de OP niet wegquote:Op zondag 9 maart 2014 10:43 schreef goedfoutje het volgende:
Dat hij heel vaak zegt dat ik hem niet waard ben en dat ik veelste mooi ben voor hem.
Laatst zei hij dat het hem dwars zit dat hij nooit aangesproken is.
Hij gaat nu 10 meiden aanspreken. Als hij er van geen van allen een nummer krijgt. Dan wil hij geen contact meer met mij, omdat hij zichzelf dan waardeloos vind.
Hij heeft er al 4 aangesproken. Alle 4 hebben ze hem afgewezen.
Hoho,quote:Op zondag 9 maart 2014 10:56 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
En ook hier halen we de OP niet weg
Werd ze maar serieus genomenquote:Op zondag 9 maart 2014 11:01 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Dus hij is onzeker en jij wordt niet serieus genomen. Wat een pech.
niemand wil ts neuken, niemand... zelfs niet met een zak over haar hoofd en voor het vaderland en dat soort dingne.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:03 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Neehee : wordt! werd heeft ze niks meer aan.
Zelfs haar vriend gaat 10 andere meiden uitproberen om daarna te kiezen of hij wel bij haar wil blijven.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:03 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
niemand wil ts neuken, niemand... zelfs niet met een zak over haar hoofd en voor het vaderland en dat soort dingne.
Ik zou daar ook erg onzeker van worden....quote:Op zondag 9 maart 2014 11:05 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Zelfs haar vriend gaat 10 andere meiden uitproberen om daarna te kiezen of hij wel bij haar wil blijven.
TS had 2 identieke topics geopend, laat deze afsterven, ik heb al een TR ingediend.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:07 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet meer?
Jij start een topic. Moet je er wel bij blijven.
mod ambities hebbenquote:Op zondag 9 maart 2014 11:39 schreef mvdejong het volgende:
[..]
TS had 2 identieke topics geopend, laat deze afsterven, ik heb al een TR ingediend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |