het is duidelijk dat hij flirt, maar het is ook een beetje genânt om na zulke lange gesprekken te zeggen: 'Ja eigenlijk vind ik deze jongen leuk..' Zal hij het merken als ik hem blokkeer op de chat?quote:
uhm.. zo ben ik nietquote:Op zondag 9 maart 2014 10:40 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom zou je niet met meerdere jongens contact kunnen houden?
DIT!quote:Op zondag 9 maart 2014 10:40 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom zou je niet met meerdere jongens contact kunnen houden?
of gewoon helemaal niet meer..?quote:Op zondag 9 maart 2014 10:41 schreef Baran09 het volgende:
Gewoon steeds iets later reageren op de berichtjes
"Praten met je is heel gezellig, maar ik heb verder geen interesse".quote:Op zondag 9 maart 2014 10:41 schreef Rachel22 het volgende:
[..]
het is duidelijk dat hij flirt, maar het is ook een beetje genânt om na zulke lange gesprekken te zeggen: 'Ja eigenlijk vind ik deze jongen leuk..' Zal hij het merken als ik hem blokkeer op de chat?
ik denk op het moment dat hij bijna achter elke zin een smiley zet en behoorlijk wat foto's heeft gestuurd, hij het nogal serieus neemt...quote:Op zondag 9 maart 2014 10:43 schreef Fera het volgende:
[..]
"Praten met je is heel gezellig, maar ik heb verder geen interesse".
Of heb je hem al die tijd in de waan gelaten dat het wat kon worden tussen jullie?
dat durf ik niet! Maar nogmaals merkt hij het als ik hem blokkeer op de chat?quote:Op zondag 9 maart 2014 10:44 schreef Seven. het volgende:
Gewoon zeggen dat je iemand anders leuk vindt en dat je eigenlijk geen zin hebt in 'gezellig chatten'.
Ja, dat merkt hij wel.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:46 schreef Rachel22 het volgende:
[..]
dat durf ik niet! Maar nogmaals merkt hij het als ik hem blokkeer op de chat?
Zeker NIET doen. Alleen kutwijven doen dat omdat ze te laf zijn om de waarheid te vertellen.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:46 schreef Rachel22 het volgende:
[..]
dat durf ik niet! Maar nogmaals merkt hij het als ik hem blokkeer op de chat?
Als hij achter elke zin een smiley zet is het een psychopaat. Kappen met die gek.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:45 schreef Rachel22 het volgende:
[..]
ik denk op het moment dat hij bijna achter elke zin een smiley zet en behoorlijk wat foto's heeft gestuurd, hij het nogal serieus neemt...
Nee niet blokkeren (of helemaal niet meer reageren), daar is niets subtiels aan. Gewoon steeds iets later reageren, dat is subtiel afwijzen.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:49 schreef Rachel22 het volgende:
[..]
hoe dan? staat er dan iets van '** heeft je geblokkeerd"
dus ik kan gewoon verder met hem chatten, alleen friendzone ik hem?quote:Op zondag 9 maart 2014 10:50 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Zeker NIET doen. Alleen kutwijven doen dat omdat ze te laf zijn om de waarheid te vertellen.
Gewoon friendzonen als je hem niet wil kwetsen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |