SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door THEFXR op 08-03-2014 21:09:41 ]
Whaha vrienden van me hadden dat ook, kwamen we achter. Wilden naar Tsjechië rijden, maar kon niemand achterin zitten, ook omdat er al bagage bij lag.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, beetje vreemde foto, maar de wielkast valt over de band. Er kan alleen niemand achterin zitten omdat de rand van de velgen achter aan de binnenkant de draagarmen raken daarboven.
Over die oude heen natuurlijk G.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:02 schreef VMSDKR het volgende:
Update mijn UI dan even als je wil FIXERT.
Ben jij dima z'n fokmeisje?quote:
Hahaha, echt hé.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Super bedankt! Die van Simon; how great leaders inspire action is momenteel mijn favoriet. Daaamn, zo inspirerend. Die van Daniel Pink is ook een goede.
Ik heb ze iig opgeslagen voor straks en later vanavond. Ik probeer elke dag minstens 2 Ted Talks te bekijken
jongen als ik een vrouw tegenkom die aantrekkelijk is, langer dan mij en ook nog qua postuur in de buurt komt .. mag ze me alle hoeken van de kamer laten zien .. ik ben een badboy schatje straf mequote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Meh, ikzelf niet. Ik voel mij niet geïntimeerd door langere vrouwen, maar wil liever een klein ding dat ik goed vast kan pakken, knuffelen, gooien en alles.
lol laat ze je dan ook haar voeten likken xDDDDdquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:46 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jongen als ik een vrouw tegenkom die aantrekkelijk is, langer dan mij en ook nog qua postuur in de buurt komt .. mag ze me alle hoeken van de kamer laten zien .. ik ben een badboy schatje straf me
keer wat afwisseling aangezien ik eigenlijk fysiek altijd de dominante ben in het bed
Hahaha.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:46 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jongen als ik een vrouw tegenkom die aantrekkelijk is, langer dan mij en ook nog qua postuur in de buurt komt .. mag ze me alle hoeken van de kamer laten zien .. ik ben een badboy schatje straf me
keer wat afwisseling aangezien ik eigenlijk fysiek altijd de dominante ben in het bed
Vorige week gedaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:46 schreef Ethanolic het volgende:
gaan er nog mensen een beetje panja????
als ze me in een armbar legt .. dan moet ik welquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol laat ze je dan ook haar voeten likken xDDDDd
holy shit ... dat zou nog best wel eens realiteit kunnen wordenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha.Mooie gast jij. Ik zie je over een jaartje of tien als CEO/10k a day tijdens je pauzes ook wel even een BDSM tentje induiken om je flink te laten straffen door domina, want dat is na al die rariteiten op het internet nog het enige dat je enigszins stimuleert.
jij boefquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Vorige week gedaan.![]()
Nu weer even rustig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |