Misschien is het wel een huurwoning.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:19 schreef AMangold het volgende:
ik zou zo een woning niet eens kopen als het er standaard naar rook stinkt
o ja ik dacht dat het om een koopwoning ging, bij een huurwoning word het huis meestal toch ontsmet enzo indien de stank niet te harden is..quote:
Een woning wordt alleen ontsmet indien er ongedierte in heeft gezeten. Bij een rooklucht niet. De TS zal de muren en plafonds moeten verven om er vanaf te komen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:22 schreef AMangold het volgende:
[..]
o ja ik dacht dat het om een koopwoning ging, bij een huurwoning word het huis meestal toch ontsmet enzo indien de stank niet te harden is..
Dat klopt niet helemaal, toen ik inspectie kreeg bij mijn huurwoning was het buiten regenachtig, gevolg mijn honden stonken echt naar hond, gevolg huis stonk naar natte hond, er werd toch vriendelijk noch dringend verzocht die geur te verwijderen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:24 schreef cvboer het volgende:
[..]
Een woning wordt alleen ontsmet indien er ongedierte in heeft gezeten. Bij een rooklucht niet. De TS zal de muren en plafonds moeten verven om er vanaf te komen.
Je kan dat isoleren ook doen door "gewone" grondverf op alcydbasis te gebruiken. Daarna latexen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:44 schreef FF_Serieus het volgende:
Waarschijnlijk heb je wel speciale latex nodig voor het plafond. De nicotine moet nl. Geïsoleerd worden omdat je er anders meteen weer vlekken op krijgt.
Oja, de stank van een natte hondquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:24 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal, toen ik inspectie kreeg bij mijn huurwoning was het buiten regenachtig, gevolg mijn honden stonken echt naar hond, gevolg huis stonk naar natte hond, er werd toch vriendelijk noch dringend verzocht die geur te verwijderen.
Nu kwam dat alleen door het weer maar denk wel dat als het huis stinkt hier de woningbouw wat aan zou doen.
Zou maar zo kunnen, maar het werd nadrukkelijk gezegd, nu rook en ruikt mijn huis helemaal niet naar honden, ze worden altijd op tijd gewassen en ben haast iemand met smetvrees maar tegen een regenbui kan ik ook weinig doen, bij de eind inspectie rook hij ook absoluut geen hond meerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:19 schreef cvboer het volgende:
[..]
Oja, de stank van een natte hondHet kan best dat iedere wbv daar zijn eigen beleid in bepaald.
Ongelukkige samenloop van omstandigheden waarschijnlijk. Feit blijft dat rooklucht erg moeilijk te verwijderen is. Het klinkt misschien vreemd, een kennis van me heeft rooklucht uit zijn auto weten te verwijderen door een maand lang een band in z'n auto te leggen.quote:Op zondag 9 maart 2014 07:51 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen, maar het werd nadrukkelijk gezegd, nu rook en ruikt mijn huis helemaal niet naar honden, ze worden altijd op tijd gewassen en ben haast iemand met smetvrees maar tegen een regenbui kan ik ook weinig doen, bij de eind inspectie rook hij ook absoluut geen hond meer
Aanslag op gladde oppervlakken (kunststof kanalen, keramische tegels bijv.) haal je effectief weg met een geconcentreerde soda oplossing.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:01 schreef Kaeli het volgende:
Aan de luchtkanalen heb ik helemaal niet gedacht, zal checken of ze wel schoon zijn.
Een makkelijkere / goedkopere manier is om die vriend te lozen. Rokenquote:Op woensdag 17 december 2014 12:57 schreef Sprog het volgende:
Topic is al ouder, dat begrijp ik, maar het probleem blijven veel mensen houden. Ik heb zelf een vriend die flink rookt waardoor het hele huis stinkt naar sigarettenrook. Ik heb een luchtreiniger gekocht die in de woonkamer staat en de lucht verdwijnt echt als sneeuw voor de zon!
Spammertquote:
quote:
Kan het mij ook niet voorstellen dat het lekker zoent, een partner die rookt. Net of je een asbak leeg lebbert.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:29 schreef EJ403 het volgende:
[..]
Een makkelijkere / goedkopere manier is om die vriend te lozen. Roken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |