Nee, een knuffel voor isa omdat ze het allemaal zo goed doetquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:57 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Arsenicum?
Ik moet zolang lopuh voor m'n oliessss
Ik herken je gevoel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:56 schreef misssnapshot het volgende:
Isa gaat het haasje worden.. Andrea blijft en ik haak steeds meer af. Achterlijke lui daar.
Manipulatie en hulp van achter, denk ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is echt van god los. Hoe kríjgt ze het voor elkaar
ik ben voor cyanide pillenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:56 schreef isax het volgende:
kan iemand diazepam over het hek gooien? of wat sterkers?
Vanass heeft thuis nog een zwart-wit-tv.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:57 schreef Jian het volgende:
Die Vanas, "alsof ze dat op de livestreams kunnen zien" Het is kleur hoor Vanas, ze waren zo zwart als die harses van Jimmy!
Jimmy is een partijdige sukkel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:59 schreef snetje het volgende:
Jimmy wil het in de doofpot stoppen ... Emil vindt het raar alle kijkers er vanaf weten en hun daar niet ...
Vanas denkt dat ze perfect is. Maar ze is net zo laf als de rest. Ze komt niet eens op voor Nicolien bijvoorbeeld en zegt nooit iets over Andrea haar streken in centraal.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:57 schreef Jian het volgende:
Die Vanas, "alsof ze dat op de livestreams kunnen zien" Het is kleur hoor Vanas, ze waren zo zwart als die harses van Jimmy!
Het gaat erom de manier waarop Isa het aanpakt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:58 schreef Chanel5 het volgende:
Krijgt Isa nu de schuld van Vanes? Vanes heeft toch iets niet goed gedaan.
Begin me ook te ergeren aan Jim.
En ook aan Paul.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Alle fouten moeten verdoezeld worden.
Het is ook logisch om op een terrein van een hectare, iets te bouwen in het midden van de enige vruchtbare grond. Net zoiets als een zwembad graven, en de kleedhokjes onder de duikplank neerzetten. Of een autoweg aanleggen en de vanrail overdwars. Dingen die klinken erg logischquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:55 schreef Chanel5 het volgende:
Andrea heeft het weer over dat alles van haar afgepakt wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |