Arsenicum?quote:Er ligt al weken een knuffel (gestuurd door iemand hier van Fok ( weet ff niet wie meer) dus dat maakt niet uit
Ja juist wel. Midden op de akker, terwijl er volgens mij een meerderheid is die dat niet snapt.quote:
Jawel, alleen de plek is nog niet helemaal beslotenquote:
Het is echt van god los. Hoe kríjgt ze het voor elkaarquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja juist wel. Midden op de akker, terwijl er volgens mij een meerderheid is die dat niet snapt.
Ik zou Andrea best een kunstzinnige make-over willen geven.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:56 schreef liesje1979 het volgende:
Andrea: Ik ben kunstenaar, die doen zulke dingen.
Zei ze dat echt?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:57 schreef Jian het volgende:
Die Vanas, "alsof ze dat op de livestreams kunnen zien" Het is kleur hoor Vanas, ze waren zo zwart als die harses van Jimmy!
Echt hè? Zij is echt de eerlijkste in dat hok.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:57 schreef Baconbus het volgende:
Vanass praat alles over de pannenkoeken goed en Isa is de gebeten hond. Wat verrassend.
Nee, een knuffel voor isa omdat ze het allemaal zo goed doetquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:57 schreef PrinsesVampi het volgende:
[..]
Arsenicum?
Ik moet zolang lopuh voor m'n oliessss
Ik herken je gevoel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:56 schreef misssnapshot het volgende:
Isa gaat het haasje worden.. Andrea blijft en ik haak steeds meer af. Achterlijke lui daar.
Manipulatie en hulp van achter, denk ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is echt van god los. Hoe kríjgt ze het voor elkaar
ik ben voor cyanide pillenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:56 schreef isax het volgende:
kan iemand diazepam over het hek gooien? of wat sterkers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |