RTL7 zendt uit..quote:Saturday March 8
Afternoon Session (11.45am-5pm)
Fourth Round (Last 32)
Dean Winstanley v Stephen Bunting
James Wade v Kim Huybrechts
Michael van Gerwen v Andy Hamilton
Alex Roy v Ian White
Vincent van der Voort v Christian Kist
Raymond van Barneveld v Joe Murnan
Nigel Heydon v Brendan Dolan
Paul Nicholson v Terry Jenkins
Aden Kirk v Peter Wright
Ronny Huybrechts v Adrian Lewis
Kevin Painter v Andrew Gilding
Gary Anderson v David Pallett
Mensur Suljovic v Robert Thornton
Jamie Lewis v Simon Stevenson
Dave Chisnall v Mervyn King
Mark Webster v Paul Hogan
Evening Session (7pm-11pm)
Fifth Round (Last 16)
Eight Games on Two Stages
Sunday March 9
Afternoon Session (12.45pm-5pm)
Quarter-Finals
Evening Session (7pm-11pm)
Semi-Finals
Final
Format
Preliminary/First/Second Rounds – best of nine legs
Third Round – best of 17 legs
Fourth Round – best of 17 legs
Fifth Round – best of 17 legs
Quarter-Finals – best of 19 legs
Semi-Finals – best of 19 legs
Final – best of 21 legs
Eens. Van der Voort zie ik liever niet verder komen. Die acht ik niet in staat om ver te kunnen reiken.quote:
Idd die gooit zoveel eens en vijven. En dan weer nee schudden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens. Van der Voort zie ik liever niet verder komen. Die acht ik niet in staat om ver te kunnen reiken.
Als Kist voor stond ging hij zich ook druk maken om Van der Voortquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Idd wat een debiel. Totaal niet neutraal
Nu weer zo'n bulshitverhaal. Als die bull erin ging won Kist.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Kist voor stond ging hij zich ook druk maken om Van der Voort
Lijktquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:35 schreef Max23 het volgende:
Vincent lijkt trouwens wel dikker te zijn geworden
Agja Smith miste er 8.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:45 schreef TserrofEnoch het volgende:
Niet terecht naar mijn mening. Zo'n mooie pot en dan zo'n einde...
Vincent mist 6 matchdarts. ZES.
Niet dat ik het Kist niet gunde, het maakte mij persoonlijk vrij weinig uit. Maar dit is dan wel erg dramatisch.quote:
Ja, maar hij moet ook bij zichzelf te rade gaan hoe het kan dat Kist die niet zijn topvorm had toch zo makkelijk mee kon.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:47 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Niet dat ik het Kist niet gunde, het maakte mij persoonlijk vrij weinig uit. Maar dit is dan wel erg dramatisch.
M.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:47 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Niet dat ik het Kist niet gunde, het maakte mij persoonlijk vrij weinig uit. Maar dit is dan wel erg dramatisch.
Welke Smith, M Smith of A Smith?
Nu kunnen we kijken naar de andere Michael, hopelijk doet hij het beter dan Michael Smithquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:04 schreef hafcfan het volgende:
bunting-Deano begint, dus geen extra partij denk ik. Verdomme krijgen we straks een veegpartij.
Wel achter.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoeveel perfecte darts bij de bunt?
waar?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier had je de kans om te breaken van Gerwen...
http://live.dartsdata.com/MatchView.aspx?MatchId=97839quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:26 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Heb je de match stats tot uw beschikking?
Nice.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:28 schreef TserrofEnoch het volgende:
Lewis - R. Huybrechts
(extra partij)
Ook een comeback.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen lijkt Mark Webster geen moeite te hebben met Crocodile Dundee Paul Hogan. 5-2
gisteren had ie wel een heel vaag kapselquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Die heeft weer een mooie outfit aan
Toen zag die eruit als een gladde verkoperquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gisteren had ie wel een heel vaag kapsel
Dit is echt een flut programmaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Als er geen gekke dingen gebeuren hoop ik
Mensur Suljovic v Raymond van Barneveld
Peter Wright v Mervyn King
Dean Winstanley v Brendan Dolan
Jamie Lewis v James Wade
Adrian Lewis v Brendan Dolan
Christian Kist v Mark Webster
Ian White v Terry Jenkins
Michael van Gerwen v Kevin Painter
Ik heb liever elke dag wat mooie potjes zo'n programma wat jij zei is echt waardeloos.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Des te mooier worden de potjes morgen.
Nu gooit die ook goed. Gister was hij zelf ook niks.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:03 schreef TserrofEnoch het volgende:
Dit is geen toeval meer. #Nazi-kapsel Kirk has done it again!
heel goed.quote:
Ze hebben wel best lang rond de 113-111 gehangen. Toen Hamilton wat minder ging gooien, begon MVG ook te slapen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heel goed.
100.23
Als je zag dat ie rond de 75% hing met finishen, moet je constateren dat hij scorend wat beter moet.
"Iedereen gaat rekening met hem houden als die hier weer wint"quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:26 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ben echt benieuwd naar het RTL7-commentaar xD
Wat zijn ze aan het vertellen? Kirk die het toernooi gaat winnen?
Dat is ook zo.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Nieuwlaat weet met de week meer onzin uit te slaan. Insinueert hij dat Kirk gisteren ook goed stond te gooien terwijl die ook gewoon matig rond de 85 gooide. Dat Kirk een grote toekomst voor zich heeft bla bla bla.
Kirk is geen hoogvlieger, maar hij werkt nu nog gewoon in een fabriek. Ik zie hem best wel in de top40 raken.quote:
Denk barney dan ook niet vanavond of morgenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:36 schreef Max23 het volgende:
Mooi dat er steeds een interview met beide spelers is na de wedstrijd.
Alleen Taylor heeft zeker geen interview gegeven na zijn verlies
Barney geeft de laatste jaren altijd een interview na zijn verliesquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk barney dan ook niet vanavond of morgen
Nee. Of het is een klaagzang over hoe zwaar die het wel niet heeftquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Barney geeft de laatste jaren altijd een interview na zijn verlies
Is dit serieus?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Barney geeft de laatste jaren altijd een interview na zijn verlies
Het ging voor geen meter zegt die altijd en het was te warm op het podium.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee. Of het is een klaagzang over hoe zwaar die het wel niet heeft
Hij reageert alleen na verloren nietszeggende PL potjes ja, maar met een knok out toernooi loopt die altijd huilend weg met als dieptepunt het WK 2 jaar terug.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jazeker, wil je nou zeggen dat je niet hebt zitten op te letten de laatste tijd
Na dat WK heb ik hem meestal wel een interview zien geven na een verliespartij.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij reageert alleen na verloren nietszeggende PL potjes ja, maar met een knok out toernooi loopt die altijd huilend weg met als dieptepunt het WK 2 jaar terug.
Vlaanderen bedoel jequote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:04 schreef TserrofEnoch het volgende:
Reden #246 waarom we België moeten inlijven.
-2 goeie darters erbij voor NL
Inderdaadquote:
Zou kut zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:34 schreef tja77 het volgende:
Ik denk/hoop dat er een Nederlands onderonsje inzit in de volgende ronde.
Hoop het niet man..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:34 schreef tja77 het volgende:
Ik denk/hoop dat er een Nederlands onderonsje inzit in de volgende ronde.
Weer Kirk op het hoofdpodiumquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:42 schreef TserrofEnoch het volgende:
De Engelse laat de herhaling Kirk-Taylor weer zien!!
Gisteren ook al..
Nadeel is dat je Dolan er bij krijgt daardoor zie ik dat niet op het hoofdpodium.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:47 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik denk dat mensen/media op dit moment meer op Kirk zitten te wachten dan op Anderson-White of Jenkins-Wade.
Dolan en Kirk horen daar nietquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:00 schreef hafcfan het volgende:
Main stage:
Dolan-Kirk
Van Gerwen- Webster
Jenkins-Wade
Lewis-Barney
Klopt, maar hoorde Kirk er vandaag tussen te staan?quote:
Phil verslaan is tegenwoordig echt moeilijk jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:09 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Klopt, maar hoorde Kirk er vandaag tussen te staan?
Achteraf wel, maar vooraf zou ik nee gezegd hebben.
Degene die Phil verslagen heeft is de rest van het toernooi the man to beat. (volgens de media iig)
Ik zelf zie veel liever King-Kist..
Eensquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Dolan v Kirk
Wade v Jenkins
Van Gerwen v Webster
A. Lewis v Van Barneveld
Anderson v White
King v Kist
J. Lewis v Suljovic
Painter v Winstanley
Ik denk
Kirk, Wade, MVG, Lewis, Anderson, Kist, Suljovic, Winstanley
Dat zeker. Ik denk dat King iets koelbloediger op de dubbels is. Kist was daar vanmiddag dramatisch op.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eens
Alleen zou King ook kunnen winnen van Kist.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Dolan v Kirk
Wade v Jenkins
Van Gerwen v Webster
A. Lewis v Van Barneveld
Anderson v White
King v Kist
J. Lewis v Suljovic
Painter v Winstanley
Ik denk
Kirk, Wade, MVG, Lewis, Anderson, Kist, Suljovic, Winstanley
Jullie hebben er weinig kaas van gegeten. Dolan, Wade, Van gerwen, Lewis,White,King, Suljonic en Winstenleyquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eens
Alleen zou King ook kunnen winnen van Kist.
Vroeger was die gekozen voor de SSquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
Het is wel een beetje een ginger Hitler..
Hitler had het niet zo op roodharigen trouwensquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vroeger was die gekozen voor de SS
Nu loopt ie langs vrouwen in uniform met DDquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vroeger was die gekozen voor de SS
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hitler had het niet zo op roodharigen trouwens
The History Maker...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:32 schreef TserrofEnoch het volgende:
Told y'all Nazi-Kapsel Kirk gaat dit winnen.
Waarom Dolan niet? Omdat Dolan ook ooit rukdagen kan hebben en er zijn er meer die al ruk gegooid hebben tegen Kirk. Als Dolan zijn normale spel gooit wint hij, maar dat verwacht ik niet.
Heb persoonlijk wel een zwak voor Dolan met zijn Ierse intro ook al komt hij uit Noord-Ierland zou dus ook graag zien dat Dolan zou winnen.
Einsatzgruppe die alleen goed is in het elimineren van grote namenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:35 schreef TserrofEnoch het volgende:
SS-Oberschütze Kirk wordt zijn nieuwe nickname klinkt beter dan Captain Kirk
Zul je zien dat die nu weer doorgaat.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens Co speelde die tegen Taylor veel beter
Doet me denken aan Kirk Sheperd .quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zul je zien dat die nu weer doorgaat.Hij gooit elke x slecht, maar wint alles.
Soort Pipe effect, niemand haalt zijn normale niveau als ze tegen hem moeten spelen. Bij Pipe komt het door zijn ritme, bij Kirk door zijn Hitler uitstralingquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zul je zien dat die nu weer doorgaat.Hij gooit elke x slecht, maar wint alles.
Als je tegen hem wint komen een paar kale koppen je meppenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Soort Pipe effect, niemand haalt zijn normale niveau als ze tegen hem moeten spelen. Bij Pipe komt het door zijn ritme, bij Kirk door zijn Hitler uitstraling
White is echt al maanden in topvorm. Geweldige stijl ook. Als hij niet zo saai was de perfecte speler.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:08 schreef TserrofEnoch het volgende:
Jammer.. Maar mooi voor Dolan.
Dat White voor zou staan had ik echt niet gedacht, vind het de saaiste speler hieruit.. man man zeg dan is een Dolan stukke leuker.
Maar de stiefdochter van White maakt alles goed. Als ze maar vaak in beeld komtquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:08 schreef TserrofEnoch het volgende:
Jammer.. Maar mooi voor Dolan.
Dat White voor zou staan had ik echt niet gedacht, vind het de saaiste speler hieruit.. man man zeg dan is een Dolan stukke leuker.
Beide rond de ~105-110 te spelen, had het qua affiche ook wel op het hoofdpodium willen zien.quote:
Pics?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar de stiefdochter van White maakt alles goed. Als ze maar vaak in beeld komt
Mag blijvenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze staat naast hem.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
King veel beter. 4-2 zo.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:53 schreef DennisBergkamp het volgende:
Gewoon 3-2 voor King tegen Kist. Dus vernederd gaat ie niet worden ..
Wat zei je? 7-3.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:53 schreef DennisBergkamp het volgende:
Gewoon 3-2 voor King tegen Kist. Dus vernederd gaat ie niet worden ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |