Ik zie op de website van Arriva dat er een gratis kinderritkaart is (onderaan 'Met de bus'), misschien heb je daar wat aan?quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:28 schreef Poes. het volgende:
[..]
De heenreis moeten we in de spits, al kennen we dat hier niet in FryslânDaluren gaat dan niet op.
Eurokaartjes, bestaan die nog ja?
Ik zag hem staan inderdaad, lekker tegenstrijdig met de verplichte chipkaart voor 4+quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:15 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik zie op de website van Arriva dat er een gratis kinderritkaart is (onderaan 'Met de bus'), misschien heb je daar wat aan?
https://www.arriva.nl/fri(...)aartjes-etickets.htm
Ja dat kan ook nog, thanksquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:19 schreef James1988 het volgende:
Als je Twitter of Facebook hebt kun je het ook via die kanalen aan Arriva vragen, ze zijn via die kanalen erg behulpzaam is mijn ervaring.
kids vrij kaartje:quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:06 schreef Poes. het volgende:
Hoi, kutkick![]()
Ik ben een leek wat het OV aangaat en vooral wat de OV chipkaart betreft.
Helaas moeten wij er nu ook aan geloven.
Situatie is als volgt; zoon (4 jaar) en ik moeten zo'n 2 à 3 keer per maand een busreis maken, hij een enkele reis, ik retour.
Hoe krijg ik dit zo goedkoop mogelijk voor elkaar? Zoon krijgt slechts 33% korting..
afhankelijk van de ritprijs met de ov-chipkaart zou je nog kunnen kijken op de ¤10 dagkaart voor jezelf nog goedkoper is.quote:Kinderritkaart: gratis met de bus
Geldig als dagkaart in alle buslijnen van Arriva in Friesland
De Kinderritkaart is geldig voor 1 kind in de leeftijd van 4 t/m 11 jaar, onder begeleiding van een betalende volwassene
Per betalende volwassene reizen 3 kinderen gratis mee
Niet geldig in de Opstapper en op de Waddeneilanden
Overstappen is mogelijk
https://www.arriva.nl/fri(...)zen-met-kinderen.htm
Wat raar zeg!quote:Op zondag 23 april 2017 10:27 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
kids vrij kaartje:
[..]
afhankelijk van de ritprijs met de ov-chipkaart zou je nog kunnen kijken op de ¤10 dagkaart voor jezelf nog goedkoper is.
ik ben zelf buschauffeur in fryslanquote:Ik zal het de eerst volgende keer even vragen aan de buschauffeur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |