Ik zou het neppe oranje gezicht elke keer voor me zien, ook na het douchenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Och, na het douchen wil ik wel een leuke kerel uitzoeken, dat dan weer wel.. verder, nah...
Nee, zal ik geen last van hebben... Dat valt gewoon onder het werk, tsja, dan is meestal iemand wel andersquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik zou het neppe oranje gezicht elke keer voor me zien, ook na het douchen
Ja, erg overdreven... kungfu clubje was beter geweest voor de live showsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:59 schreef MissJ het volgende:
nou dat vind ik nou echt belachelijk overdreven, gelijk door naar de liveshow
Alweer... dadelijk breek ik nog van al dat gejank op tv....quote:
echt hequote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Alweer... dadelijk breek ik nog van al dat gejank op tv....![]()
Yup. Al was die allereerste wel een beetje dom. Die hadden gewoon 99 procentquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:01 schreef Aspergermeisje het volgende:
Heb het idee dat ze die greencards geven aan groepen die technisch heel goed zijn, maar minder kans maken bij het publiek.
Een gelijkgestemdequote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:03 schreef Stickertje het volgende:
Ze hebben betere carrière mogelijkheden op het criminele pad, want dit is niks.. Erg rommelig
Huilen? ik ga een grote haak in het plafond slaan, touw zoeken, of veters desnoods...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |