SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.
GO Cossers!!!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Ruud wel hoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:52 schreef Jian het volgende:
Godverdomme, die pannenkoeken, die zet je Ruud nog niet voor ........
quote:
Houtskool kan je ook eten om slechte bacteriën die in je maag zitten te absorberenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:55 schreef Ebinas het volgende:
Hoop dat Martend meekijkt en anders goed terugleest.
@Martend: Vergeet niet je maagtabletten
quote:
Een soort van Noritquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:56 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Houtskool kan je ook eten om slechte bacteriën die in je maag zitten te absorberen
Dat zeg je dan toch, zeker in deze setting.quote:
Dus als we hem bij de haard zien zitten, dan weten we genoegquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:56 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Houtskool kan je ook eten om slechte bacteriën die in je maag zitten te absorberen
martend gaat om vanes te steunenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:57 schreef Joezi het volgende:
Ik verheug me zo op martend! die reactie na de snotgroente, die angst na die berg aardappels en die verbazing naar de zwarte pannenkoeken,
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:58 schreef STAP01 het volgende:
NEE! Regie! Ik dacht het alleen maar! Ik bedoelde niet dat jullie moesten overschakelen naar Rienk!
Maar snap echt niet dat niemand haar even helpt en wat adviezen geeft over het menu. Ze kan toch leuk leren koken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:57 schreef Capaja het volgende:
[..]
martend gaat om vanes te steunen
niet om iedereen af yte zeiken
Is voor Vanessa, die wou in bad en ik dacht dat Laura later zei dat ze meegingquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:58 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Gaan rienk en Nico nu het bad opstoken? Weer een sessie van 8 uur?
Ik denk voor Vanessa, maar mss verkeerd gehoord.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:58 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Gaan rienk en Nico nu het bad opstoken? Weer een sessie van 8 uur?
Die komt zondagquote:
Die wenst geen advies. 't Is een best mens, maar zo flexibel als een looie deur.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar snap echt niet dat niemand haar even helpt en wat adviezen geeft over het menu. Ze kan toch leuk leren koken.
een fokker die zondag bij vanes gaat etenquote:
Daar staat ze niet voor open. 'Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg' is haar motto.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:59 schreef Joezi het volgende:
Maar snap echt niet dat niemand haar even helpt en wat adviezen geeft over het menu. Ze kan toch leuk leren koken.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die wenst geen advies. 't Is een best mens, maar zo flexibel als een looie loden deur.
Ruud ook weer waarschijnlijkquote:
O, ik dacht, als het niet op het droge lukt dan maar in het waterquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:59 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik denk voor Vanessa, maar mss verkeerd gehoord.
Hahahaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:01 schreef Parlay het volgende:
Apegeluiden op de achtergrond, aangebrande pannekoeken.
Ik zeg Doen!
Ah, daar is dan toch de opdracht van achter, voor Vanessa.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Is voor Vanessa, die wou in bad en ik dacht dat Laura later zei dat ze meeging
die laat dalijk halverwege de terug weg een scheet. Gelijk heul het zicht weg in de achterruitquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:58 schreef Punkman het volgende:
Mochten de dames last van moeilijk poepen hebben, dan is dat vandaag door Vanessa wel opgelost.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:03 schreef kaya39 het volgende:
[..]
die laat dalijk halverwege de terug weg een scheet. Gelijk heul het zicht weg in de achterruit
je kan het beter binnen houden met je mond dichtquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:03 schreef Persefoneia het volgende:
Er vallen akelige stiltes deze avond bij het diner.
Ok, dus dan is het een kwestie van wachten op de billen van lau en haar string die er bij springt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:02 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ah, daar is dan toch de opdracht van achter, voor Vanessa.
Ze moet in bad; verplicht nummertje van JdM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |