quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:27 schreef Moira. het volgende:
Trouwens, in de enveloppe die Susan naar Freek stuurde zat 1750¤, en wat er toen de enveloppes binnen waren nog van de pot af werd gehaald, was ook 1750¤, toch?
Ik ben benieuwd waar we volgende week achter gaan komen, hoe het allemaal zat met die enveloppes
en waarom zou Susan op Freek stemmen (ten koste van Tygo) om door te gaan na de finale als zijzelf de mol is ? dat levert alleen maar meer geld op voor de potquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:27 schreef Moira. het volgende:
Trouwens, in de enveloppe die Susan naar Freek stuurde zat 1750¤, en wat er toen de enveloppes binnen waren nog van de pot af werd gehaald, was ook 1750¤, toch?
Ik ben benieuwd waar we volgende week achter gaan komen, hoe het allemaal zat met die enveloppes
waarom zou Art niet vooraf al weten wie welk scherm krijgt? Of dat bepaald is door regie in welke volgorde?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:33 schreef TLC het volgende:
Na de topito opdracht is die executie.
Art weet wie de mol is, en hij laat JW als eerste het scherm zien.
JW zat vol op Sofie (figuurlijk dan) maar bestond er niet de kans dat hij een rood scherm te zien zou krijgen en daarmee gelijk de oranje topito's teniet zou doen ?
Ik kan me niet voorstellen dat Art na een rood scherm zegt 'ja wacht ff we gaan door', dat is na aflevering 1 niet bijzonder meer.
Dus lijkt me dat Art hier met opzet met iemand begon waarbij vast stond dat ie door zou gaan anders was die hele opdracht voor niks geweest.
Ik vraag me gewoon af wat er met de topito's / vrijstelling gebeurt zou zijn als JW het rode scherm had gekregen.
Om als logische kandidaat over te komen: bondje met Freek --> kiest Freekquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:37 schreef TLC het volgende:
[..]
en waarom zou Susan op Freek stemmen (ten koste van Tygo) om door te gaan na de finale als zijzelf de mol is ? dat levert alleen maar meer geld op voor de pot
Art wist uiteraard dat dat groen zou zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:33 schreef TLC het volgende:
Na de topito opdracht is die executie.
Art weet wie de mol is, en hij laat JW als eerste het scherm zien.
JW zat vol op Sofie (figuurlijk dan) maar bestond er niet de kans dat hij een rood scherm te zien zou krijgen en daarmee gelijk de oranje topito's teniet zou doen ?
Ik kan me niet voorstellen dat Art na een rood scherm zegt 'ja wacht ff we gaan door', dat is na aflevering 1 niet bijzonder meer.
Dus lijkt me dat Art hier met opzet met iemand begon waarbij vast stond dat ie door zou gaan anders was die hele opdracht voor niks geweest.
Ik vraag me gewoon af wat er met de topito's / vrijstelling gebeurt zou zijn als JW het rode scherm had gekregen.
Blijft over nog een belachelijk hoog bedrag voor in de pot, voor een mol erg raarquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Om als logische kandidaat over te komen: bondje met Freek --> kiest Freek
Welk geld in welke pot? HAAR envelop is zoek he?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:55 schreef TLC het volgende:
[..]
Blijft over nog een belachelijk hoog bedrag voor in de pot, voor een mol erg raar
tsja er vanuit gaand dat er in het begin 10 enveloppen waren (voor iedere kandidaat 1) en Art er op het laatst maar 6 enveloppen had zijn er wel meerdere spoorloos verdwenen, en als ik vroeger goed heb opgelet tijdens Sesamstraat ontbreken er 4quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welk geld in welke pot? HAAR envelop is zoek he?
EDIT: degene die zij naar Freek stuurde bedoel ik dus..
Maurice (?), Owen en Daphne hebben hun envelop meegenomen. Tygo heeft die van JW gejat..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:06 schreef TLC het volgende:
[..]
tsja er vanuit gaand dat er in het begin 10 enveloppen waren (voor iedere kandidaat 1) en Art er op het laatst maar 6 enveloppen had zijn er wel meerdere spoorloos verdwenen, en als ik vroeger goed heb opgelet tijdens Sesamstraat ontbreken er 4
Nou, dat bedoel ik dus. Die 1750 euro die ze opgestuurd heeft is er net zo hard weer uit gegaan. Dus 'levert meer geld op' gaat dan al niet meer op, gezien het allebei 0 euro oplevert.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:37 schreef TLC het volgende:
[..]
en waarom zou Susan op Freek stemmen (ten koste van Tygo) om door te gaan na de finale als zijzelf de mol is ? dat levert alleen maar meer geld op voor de pot
Dat ze weg gaan wilt niet zeggen dat de envelop met hun meegaat, tenminste ik heb nergens gezien dat ze aan het eind weglopen met die envelop in hun rugzakquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maurice (?), Owen en Daphne hebben hun envelop meegenomen. Tygo heeft die van JW gejat..
Aaf heeft de hare ook meegenomen? Weet ik niet meer
Dat is gezegd in de Moltalk. En door de kandidaten ook, iig in afl. 9. Ze gingen tellen hoeveel enveloppen er hadden moeten zijn. 7 dus.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:09 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat ze weg gaan wilt niet zeggen dat de envelop met hun meegaat, tenminste ik heb nergens gezien dat ze aan het eind weglopen met die envelop in hun rugzak
Er waren er nog 7 iig waarvan de 7e miste, dus uiteindelijk zijn er 6 bij Art beland waarvan er 2 opgestuurd waren door Tygoquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maurice (?), Owen en Daphne hebben hun envelop meegenomen. Tygo heeft die van JW gejat..
Aaf heeft de hare ook meegenomen? Weet ik niet meer
Kloptquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er waren er nog 7 iig waarvan de 7e miste, dus uiteindelijk zijn er 6 bij Art beland waarvan er 2 opgestuurd waren door Tygo
Ze kregen een rood scherm voor ze hun enveloppe hebben kunnen gebruiken, dus het lijkt mij vrij logisch. Het is niet dat ze geld meekregen toen ze naar het vliegveld gingen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:09 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat ze weg gaan wilt niet zeggen dat de envelop met hun meegaat, tenminste ik heb nergens gezien dat ze aan het eind weglopen met die envelop in hun rugzak
Join the club.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:13 schreef Moira. het volgende:
Ben er inmiddels eigenlijk wel van overtuigd dat Susan de mol is.
Sla mezelf nu al voor m'n kop dat ik daar mijn hele JW-tijd blind voor ben geweest
JW deed het er ook om. Die vind het vast prachtig dat zijn plan is gelukt, bijna iedereen dacht dat hij het wasquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:13 schreef Moira. het volgende:
Ben er inmiddels eigenlijk wel van overtuigd dat Susan de mol is.
Sla mezelf nu al voor m'n kop dat ik daar mijn hele JW-tijd blind voor ben geweest
Dat maakt juist dat hele enveloppen gebeuren zo tricky ook... "bewaar ik mijn enveloppe of post ik deze nu al? Lig ik er uit straks of doe ik nog een aflevering mee?"quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:43 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ze kregen een rood scherm voor ze hun enveloppe hebben kunnen gebruiken, dus het lijkt mij vrij logisch. Het is niet dat ze geld meekregen toen ze naar het vliegveld gingen.
Ja, heel wat mensen hebben in het knuistje zitten lachenquote:Op zondag 16 maart 2014 01:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JW deed het er ook om. Die vind het vast prachtig dat zijn plan is gelukt, bijna iedereen dacht dat hij het was
Niet alleen die blik zegt veel, wat mij meer zegt is dat zij zegt dat er niets meer mee kan gebeuren. Dit in ogenschouw nemend met de titel van de afgelopen aflevering, namelijk 'iets kan gebeuren.' En er gebeurde dus ook weldegelijk iets, die ¤1750 euro die *poof* was verdwenen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:30 schreef Moira. het volgende:
Overigens, als Susan de mol nou blijkt te zijn, hè..
Dan is het shot vanaf 5:28 (incl. 'lichtflits-achtige montage') toch wel prachtig geweest (zowel van haar als de regie)
Hebben we gewoon een sneak peak gekregen van de edittors
Ben er ook eigenlijk wel vol van overtuigd dat zij het isquote:Op zondag 16 maart 2014 12:18 schreef Smeich het volgende:
[..]
Niet alleen die blik zegt veel, wat mij meer zegt is dat zij zegt dat er niets meer mee kan gebeuren. Dit in ogenschouw nemend met de titel van de afgelopen aflevering, namelijk 'iets kan gebeuren.' En er gebeurde dus ook weldegelijk iets, die ¤1750 euro die *poof* was verdwenen.
Nou, na aflevering 1 weet ik dan al genoeg. Maurice gaat weg en ze geeft een grijs shirtje met roze broekje aan...quote:Op zondag 16 maart 2014 15:53 schreef Rewimo het volgende:
Ik las ergens dat Sofie bij elke executie als er iemand naar huis ging groen droeg. En als er niemand naar huis ging, droeg ze geen groen. Maar ik kan dat niet controleren. Iemand hier misschien wel?
Kan niet anders.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben er ook eigenlijk wel vol van overtuigd dat zij het is
Okee, da's duidelijk danquote:Op zondag 16 maart 2014 16:01 schreef kvd het volgende:
Nou, na aflevering 1 weet ik dan al genoeg. Maurice gaat weg en ze geeft een grijs shirtje met roze broekje aan...
Lijkt me hoe dan ook lastig, ze is altijd afhankelijk geweest van Susan om dat besluit te nemen.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:53 schreef Rewimo het volgende:
Ik las ergens dat Sofie bij elke executie als er iemand naar huis ging groen droeg. En als er niemand naar huis ging, droeg ze geen groen. Maar ik kan dat niet controleren. Iemand hier misschien wel?
1 keer Susan en 1 keer Daphnequote:Op zondag 16 maart 2014 16:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Lijkt me hoe dan ook lastig, ze is altijd afhankelijk geweest van Susan om dat besluit te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |