Klopt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:06 schreef PicoMMP het volgende:
Men vergeet even dat Art dus vraagt aan de drie finalisten wie de mol is. Wij zien het pas volgende week, maar de opname ging toen verder. Sofie of Susan zegt na dat shot dat ze de mol is. Net als bij de vorige seizoenen.
Het lijkt me dus onwaarschijnlijk dat Art tegen Freek zegt: "jij bent niet de Mol".. en dat Freek zegt: "Maar oh jawel!! (dans-huppeltje)"quote:
Je tweet met je hint wordt in de NRC genoemd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:45 schreef Cee het volgende:
Je kan er ook uiteindelijk
V1S5ER I[S] DE ... uit halen (waarbij de 's' nog ontbreekt). Dus de puntjes van '...moet je zien' op het laatst en de 'i' van vandaag wordt de 'is'. Dus de laatste aflevering moet met een s beginnen. Of een 5. Of een Z, als je uit moet gaan van een zelfde rare schrijfwijze als op de enveloppen die naar Ellis Island gingen.
Het zou wel heel leuk zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het lijkt me dus onwaarschijnlijk dat Art tegen Freek zegt: "jij bent niet de Mol".. en dat Freek zegt: "Maar oh jawel!! (dans-huppeltje)"
Ze moest wel even diep zuchten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:19 schreef PicoMMP het volgende:
Heb niet teruggekeken, maar voor mijn gevoel was Susans reactie op "Jij bent niet de winnaar" vrij neutraal. Als je dat hoort als kandidaat baal je toch enorm?
Daar waren wij het altijd al over eens volgens mij.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het lijkt me dus onwaarschijnlijk dat Art tegen Freek zegt: "jij bent niet de Mol".. en dat Freek zegt: "Maar oh jawel!! (dans-huppeltje)"
Ja leuk voor Cee dat ze in nrc staat..Wie is Frank en Peter?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:15 schreef jcdragon het volgende:
Je tweet met je hint wordt in de NRC genoemd.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)n-idyllische-finale/
Staat in de tekstquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja leuk voor Cee dat ze in nrc staat..Wie is Frank en Peter?
quote:Gisteravond was de finale van het veertiende seizoen van Wie is de Mol?. Frank Huiskamp en Peter Zantingh, redacteuren van nrc.nl en vaste kijkers, bespraken na de uitzending wederom hun ideeën en theorieën via de chat. Is de Mol nu ontmaskerd?
Wat is er zo bijzonder aan het schoppen-teken dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:45 schreef Minimunt het volgende:
oke ik heb nog iets opvallends gezien.
Tijdens het 'in de toekomst kijken zie je bij susan het molteken - deze hint was al bekend.
Maar kijk eens links op de muur. Daar staat nogmaals een figuur van een schoppen (kaartspel).
[ afbeelding ]
Zie je ook in de leader bij Susan in de achtergrond.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan het schoppen-teken dan?
Ze wilt niet laten weten aan Tygo dat zij op Susan zit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:31 schreef TLC het volgende:
Waarom liegt Sofie toen ze tegen Tygo zei dat ze niet wist wie de envelop met de naam van Jennifer erop heeft verstuurd ? terwijl zij dat toch echt zelf gedaan heeft in een hotelkamer met Freek erbij.
Dat zat Tygo ook, maar dat verklaart niet waarom ze daarover loogquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:32 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ze wilt niet laten weten aan Tygo dat zij op Susan zit.
Het is toch strategische informatie.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:33 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat zat Tygo ook, maar dat verklaart niet waarom ze daarover loog
Naam van Jennifer? Sofie had hem toch naar Susan (haar mol) gestuurd?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:31 schreef TLC het volgende:
Waarom loog Sofie toen ze tegen Tygo zei dat ze niet wist wie de envelop met de naam van Jennifer erop heeft verstuurd ? terwijl zij dat toch echt zelf gedaan heeft in een hotelkamer met Freek erbij.
Ja, Sofie stuurde een envelop met Jennifer erop, is gewoon terug te zienquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Naam van Jennifer? Sofie had hem toch naar Susan (haar mol) gestuurd?
En ondanks dat Tygo ook op Susan zat, zou Sofie daar nooit 100% vanuit kunnen/mogen gaan, en het zou toch wel heel dom zijn als je op dit punt van het spel nog aan je medekandidaten laat weten wie jouw mol is.
Logisch dus dat ze deed alsof ze niet wist van wie dat handschrift was.
Aight aightquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:12 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja, Sofie stuurde een envelop met Jennifer erop, is gewoon terug te zien
Wat een ondeugend lachjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:30 schreef Moira. het volgende:
Overigens, als Susan de mol nou blijkt te zijn, hè..
Dan is het shot vanaf 5:28 (incl. 'lichtflits-achtige montage') toch wel prachtig geweest (zowel van haar als de regie)
Hebben we gewoon een sneak peak gekregen van de edittors
Eerlijk gezegd was dat het moment dat ik écht in Susan als mol ging geloven en tegelijkertijd ook weer juist niet.. Want het was ZO opvallend dat het zelfs mij niet kon ontgaanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:30 schreef Moira. het volgende:
Overigens, als Susan de mol nou blijkt te zijn, hè..
Dan is het shot vanaf 5:28 (incl. 'lichtflits-achtige montage') toch wel prachtig geweest (zowel van haar als de regie)
Hebben we gewoon een sneak peak gekregen van de edittors
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |