Ja, want ze wist dat er een vrijstelling voor hem aankwam.. Toch???quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:00 schreef Max23 het volgende:
Susan valt denk ik af voor mij:
Susan heeft geld in de envelop gestuurd naar Freek. Waarom zou ze (als ze de mol zou zijn) dan stemmen dat Freek de vrijstelling naar de finale moet krijgen? Dan zou de mol er dus voor zorgen dat er meer geld in de pot komt.
Tuurlijk, de mol weet alles.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, want ze wist dat er een vrijstelling voor hem aankwam.. Toch???
Onzin, ook hij/zij kan niet in de toekomst kijken..quote:
Freek heeft niks onmols gedaan? Serieus?quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik heb iedereen behalve freek al acties zien doen die echt mol onwaardig zijn. Of heb ik iets heel duidelijks gemist wat een mol eigenlijk niet zou doen.
Tuurlijk wel wat, maar niet zo als jan willem voor hij er uit vloog.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Freek heeft niks onmols gedaan? Serieus?
De Mol krijgt maanden van te voren alle opdrachten te weten, zodat hij/zij kan nadenken over mogelijke acties. Alleen in het seizoen van Jon was dat niet het geval, omdat er toen nog een mol gekozen moest worden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Onzin, ook hij/zij kan niet in de toekomst kijken..
Over de opdrachten ja. Niet over wie er wanneer nog inzit en wie op wie gaat stemmen voor een vrijstelling voor de finale. Daar gaat het hier om.quote:Op donderdag 13 maart 2014 08:34 schreef Max23 het volgende:
[..]
De Mol krijgt maanden van te voren alle opdrachten te weten, zodat hij/zij kan nadenken over mogelijke acties. Alleen in het seizoen van Jon was dat niet het geval, omdat er toen nog een mol gekozen moest worden.
Volgens mij krijgen ze ook te horen of mensen hen verdenken als mol. Dan zou de mol dus altijd met de envelop iemand kiezen waarvan ze weten dat die grote kans heeft om eruit te vliegen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:54 schreef kvd het volgende:
[..]
Over de opdrachten ja. Niet over wie er wanneer nog inzit en wie op wie gaat stemmen voor een vrijstelling voor de finale. Daar gaat het hier om.
Sofie is nu zwanger maar vorig jaar tijdens opname niet hequote:Op donderdag 13 maart 2014 01:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Tuurlijk wel wat, maar niet zo als jan willem voor hij er uit vloog.
Overigens betekent Jennifer 'blank en vruchtbaar', zou op de zwangere Sofie kunnen slaan.
De Mol weet al lang wat hij/zij moeten doen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Onzin, ook hij/zij kan niet in de toekomst kijken..
De afleveringtitels kunnen ook later bedacht zijn tochquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Sofie is nu zwanger maar vorig jaar tijdens opname niet he
Als Freek de mol is, ben ik er goed ingetuind met mijn Susan/ Sofie-tunnel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik heb iedereen behalve freek al acties zien doen die echt mol onwaardig zijn. Of heb ik iets heel duidelijks gemist wat een mol eigenlijk niet zou doen.
Dach ik ook......quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
Liet Suzan nou 1 enveloppe in de brievenbus achter?
Freek liet er 1 liggenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
Liet Suzan nou 1 enveloppe in de brievenbus achter?
Of het geld was bij het posten al deels gedumpt door de mol en helemaal niet opgestuurd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:32 schreef Zocalo het volgende:
Uitgaande van de laatste bootopdracht: freek en sofie stuurden. Die konden dus geld uit een door hun gepakte envelop halen. Freek is het niet, blijft Sofie over
kan, maar de teller van de pot liep wel meequote:Op donderdag 13 maart 2014 21:35 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Of het geld was bij het posten al deels gedumpt door de mol en helemaal niet opgestuurd.
Om de kijkers te misleidenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:36 schreef Zocalo het volgende:
[..]
kan, maar de teller van de pot liep wel mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |