Waarom negeren?quote:
Moet ik moeite voor doen. Geen zin.quote:
quote:
Nee, dm. nu.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb geduld ik ga nu house of cards s01e03 kijken
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:22 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom krijg ik als enige die foto's niet :S :S
wat moet jij met kpd fotos van dimaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:22 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom krijg ik als enige die foto's niet :S :S
okequote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:27 schreef Stimorol- het volgende:
Heb haar insta bekeken. En kreeg net wat per dm.
alsof iemand jou wat zou sturenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:27 schreef Stimorol- het volgende:
Heb haar insta bekeken. En kreeg net wat per dm.
Ja naja drank niet zoveel he hhehaiahaiaoquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:16 schreef LudoSanders het volgende:
Godver Robo, hoeveel had je op? Heeft wel wat hoor zo rond die paal, alleen die blik in je ogen.
eidele hoopquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
R&P / hard to get? Te bang?
Waarom elke keer dit soort vragen? eidele hoop? of gewoon dom?
Kleine piemelquote:
gefrustreerde bangaquote:
Waarom?quote:
wow junkquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja naja drank niet zoveel he hhehaiahaiao
Misschien zit ze aan de druksquote:
huh?quote:
Ben JIJ dom? wat een vraagquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:40 schreef Stimorol- het volgende:
2nutz ben jij dom. Met je kk Nederlands.
Afknapper dit zeg.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja naja drank niet zoveel he hhehaiahaiao
quote:
Wow ja nou had je maar niet naar me fotos moeten vragen he kan ik dna ook niks aan doenquote:
Waarom watquote:
Waarom zij gefrustreerd zou zijn... en jij zegt druks?quote:
Ze denkt niet meer helder door de druks. Zo veel pep eist uiteindelijk zijn tol joh.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zij gefrustreerd zou zijn... en jij zegt druks?
Ik werd er mee geconfronteerd, ik vroeg nergens om. Maja, kwamen gewoon in KLB-SC WA groep toch. Zal je er verder niet over beoordelen hoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow ja nou had je maar niet naar me fotos moeten vragen he kan ik dna ook niks aan doen
Ja spijt me zal ze volgende keer niet meer in de groep zettenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik werd er mee geconfronteerd, ik vroeg nergens om. Maja, kwamen gewoon in KLB-SC WA groep toch. Zal je er verder niet over beoordelen hoor.
Ohzoquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ze denkt niet meer helder door de druks. Zo veel pep eist uiteindelijk zijn tol joh.
srs tho, geen idee wat haar bezielt om zulke shit te roepenkanker zielig
Oh nee, gewoon doen, anders heb ik dat voor de rest weer op mijn geweten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja spijt me zal ze volgende keer niet meer in de groep zetten
Pff zo verwarrend dit weerquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh nee, gewoon doen, anders heb ik dat voor de rest weer op mijn geweten.
ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat dit niet meer hoeft hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh nee, gewoon doen, anders heb ik dat voor de rest weer op mijn geweten.
Volgende keer foto's van curling meeting tochquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat dit niet meer hoeft hoor
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je nutz gekke banga noemde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |