Heb eerste twee seizoenen gezien, maar daar mis ik niks aan als ik stop dus?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:06 schreef Spaulding het volgende:
Weeds afgekeken, matige serie.
Nu beginnen aan Dexter.
Eerste twee seizoenen zijn juist nog het leukst, wordt steeds minder. Als je het nu al niet super vind, ga je de rest van de serie zeker niet leuker vinden.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb eerste twee seizoenen gezien, maar daar mis ik niks aan als ik stop dus?
Ze hebben het over Weedsquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:13 schreef Re het volgende:
nou ja die met de trinity killer was ook nog een erg tof seizoen hoor
nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze hebben het over Weeds.
Dexter kun je na seizoen vier mee het beste mee stoppen.
Vond het wel meevallen eigenlijk, wel minder dan de eerdere seizoenen maar nog steeds ok.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:17 schreef Re het volgende:
dat het over weeds ging dan he, dexter na seizoen 4 is idd erg slapjes
Welles.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:17 schreef Re het volgende:
dat het over weeds ging dan he, dexter na seizoen 4 is idd erg slapjes
Breaking Bad eik ookquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze hebben het over Weeds.
Dexter kun je na seizoen vier mee het beste mee stoppen.
Kusje erop?quote:
Vuist erop?quote:
Serie 5 en 6 slaan nergens meer opquote:
Jij bent niet goed snik.quote:
Er is niet eens een BB seizoen 6quote:
Duurde wel lang HWquote:
Nuh-uh echt niet.quote:
Ik het dubbele niet eens meer.quote:
Kusje eropquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik het dubbele niet eens meer.
Maar gelukkig ben ik niet zo oud als Yvonne. Bitch.
Volgaarne!quote:
Noem jij Yvonne nu een grijze geitenbreier?quote:
Ik denk niet dat je het echt met elkaar kan vergelijken. The Shield is een politieserie pur sang en wil ook niet meer dan dat zijn. Terwijl the Wire zoveel meer is dan dat.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Noem jij Yvonne nu een grijze geitenbreier?
Dat is lef hebben!
Ik ben nu, om on topic te doen, bezig met The Shield. Aardige politieserie, maar haalt het in de verste verte niet bij The Wire.
Daar heb je wel gelijk in. Maar onbewust ga ik toch vergelijken. Stom, want ik kom altijd bedrogen uit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:04 schreef Spaulding het volgende:
Ik denk niet dat je het echt met elkaar kan vergelijken. The Shield is een politieserie pur sang en wil ook niet meer dan dat zijn. Terwijl the Wire zoveel meer is dan dat.
Omdat je quaThe Wire hier namelijk helemaal gelijk in hebt.quote:Desalniettemin is the Shield fantastisch en the Wire de beste serie ooit imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |