SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet tot 5 uur werken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:50 schreef Toefjes het volgende:
Maar voor 3 uur door die Botlek tunnel zijn in elk geval Trapz![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
bohhhhhh overpriced ieren voor nog meer verkopenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:37 schreef Toefjes het volgende:
Wordt straks een zooitje met alle Ieren, mits het toernooi doorgaat. Zoeken in de app is onmogelijkjammie jammie
DSL weet daar wel raad mee waarschijnlijkPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik doe niet aan Ieren.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bohhhhhh overpriced ieren voor nog meer verkopenjammie jammie
DSL weet daar wel raad mee waarschijnlijk
Behalve de paar die ik in packs krijg![]()
![]()
dacht bronze ieren verkopen voor 1.5K straks daar moet DSL bij zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Ieren.
Behalve de paar die ik in packs krijgdie is niet vies van iemand dingen veel te prijzig aansmeren.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Aanbieding van de dag in je DM.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:20 schreef DePresident. het volgende:
Iemand die 4/500k verkoopt voor de PS3?![]()
Zei toch dat toefjes wel wat had voor jequote:
#FreeTrapz![]()
Ik had die coins niet meer (tot mijn dure IF's verkocht zijn..), dus zei dat hij het maar in het topic moest vragenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zei toch dat toefjes wel wat had voor je![]()
![]()
matuidi nu 53K, gister en vandaag aan het inslaanquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:28 schreef AntiHero het volgende:
Matuidi nu 55k, gister (op aanraden van Litmanen) verpatst voor 130k.
#FreeTrapz![]()
IF Modric is ook flink ingestort.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:28 schreef AntiHero het volgende:
En UP IF Sterling is een stuk goedkoper dan zijn gewone IF was..![]()
en vaak he, vooral VAAK errors geven.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Boh! nieuwe errors. feest.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik kan echt niks vinden op die pleuris webapp.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en vaak he, vooral VAAK errors geven.
zolang je maar weet wat je zoekt, en dan geen pricerange invult gaat het allemaal wel goed.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik kan echt niks vinden op die pleuris webapp.
wist precies welke ieren ik zocht, gewoon even met het handje er langs of ze voor 150c op te pikken waren.
maar met IF en helemaal BIN is dat niet te doen
hopen dat het volgende week gewoon weer een klote TOTW is, kan ik tenminste weer wat contracten dumpen
[ Bericht 5% gewijzigd door FCsuarez op 07-03-2014 11:59:21 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wtf, straks gaan ze je nog vertellen wanneer je je reet moet vegenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Boh! nieuwe errors. feest.![]()
![]()
You're trying to find players in the webapp for two weeks now.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wtf, straks gaan ze je nog vertellen wanneer je je reet moet vegen
It still doesn't work. GET A LIFE!
dat is de volgende
#FreeTrapz![]()
EA wil helemaal niet dat wij een leven krijgen!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
You're trying to find players in the webapp for two weeks now.
It still doesn't work. GET A LIFE!
dat is de volgende![]()
ze doen anders aardig hun best.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
EA wil helemaal niet dat wij een leven krijgen!Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
MLS toernooi. 11 MLS spelers in de basis, 2.5K plus premium goldpack. Weet niet of de reward vet genoeg is om prijzen te doen stijgen.![]()
denk het zomaar welquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:20 schreef Toefjes het volgende:
MLS toernooi. 11 MLS spelers in de basis, 2.5K plus premium goldpack. Weet niet of de reward vet genoeg is om prijzen te doen stijgen.
wanneer start ie ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb al een bronze/silver MLS team maar ik denk niet dat ik het daarmee ga redden.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:20 schreef Toefjes het volgende:
MLS toernooi. 11 MLS spelers in de basis, 2.5K plus premium goldpack. Weet niet of de reward vet genoeg is om prijzen te doen stijgen.![]()
Over een uurtje of 7.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
denk het zomaar wel
wanneer start ie ?![]()
stiekem maar even een aantal Martins ingeslagenquote:die moeten vnvnd wel wat gestegen zijn gok ik
chavez en zakuani zullen ook wel weer sky high gaan![]()
de martins gaan open bid al voor 3K terwijl ze voor 1700BIN nog op te pikken zijn
[ Bericht 9% gewijzigd door FCsuarez op 07-03-2014 12:42:54 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
MLS dempsey ook de deur uitquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:44 schreef Zhano het volgende:
Komt goed uit die MLS cup voor mn grote opheffingsuitverkoop
[ afbeelding ]![]()
#FreeTrapz![]()
Jammer van die reward idd.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:20 schreef Toefjes het volgende:
MLS toernooi. 11 MLS spelers in de basis, 2.5K plus premium goldpack. Weet niet of de reward vet genoeg is om prijzen te doen stijgen.
Mongols![]()
[ Bericht 15% gewijzigd door ThadCastle op 07-03-2014 12:55:09 ]![]()
kijken toch niet naar de BIN op dit momentquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jammer van die reward idd.
Mongols![]()
[ afbeelding ]
gaat vnvnd als het drukker is helemaal lachen worden
#FreeTrapz![]()
Is het nu nog verstandig om even wat MLS spelers in te slaan? Ik heb me eigenlijk nooit echt bezig gehouden met dit soort dingen.![]()
Op de PS3 staat een goedkope Kennedy voor 2500 bin.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:58 schreef Maver24 het volgende:
Is het nu nog verstandig om even wat MLS spelers in te slaan? Ik heb me eigenlijk nooit echt bezig gehouden met dit soort dingen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik had nog een Franklin op de TP staan voor 1k, uiteraard was die na dit nieuws al weg voor ik hem weg kan halen. Nu bieden ze er al meer dan 4k op.![]()
van de week 10 franklins de deur uit gedaan om ruimte op de TP te maken voor de ierenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:00 schreef DutchSL het volgende:
Ik had nog een Franklin op de TP staan voor 1k, uiteraard was die na dit nieuws al weg voor ik hem weg kan halen. Nu bieden ze er al meer dan 4k op.
#FreeTrapz![]()
ja, vooral de lage rated spelers moet je hebben.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:00 schreef Maver24 het volgende:
De lage rated silveren mls spelers, zullen die ook gaan stijgen ?![]()
Bidbumpersquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:05 schreef Maver24 het volgende:
Deze hazard gaat voor heel veel meer weg
[ afbeelding ]![]()
![]()
als ze meer dan 90 pace hebben stijgen zequote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja, vooral de lage rated spelers moet je hebben.RB en LB waarschijnlijk ook wel
#FreeTrapz![]()
Vanaf 75 denk ik wel hoor, voor backs.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als ze meer dan 90 pace hebben stijgen zeRB en LB waarschijnlijk ook wel
![]()
ik heb een bronzen team met opara en wynne, maar te lui om te verkopen en later weer terug te kopen. Heb ook mn centen in 50-52K Matuidi's gestoken nu.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als ze meer dan 90 pace hebben stijgen zeRB en LB waarschijnlijk ook wel
![]()
te lui in deze webapp om laagste BINs op te zoeken dus aantal voor 150c er op gegooid uit de club.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik heb een bronzen team met opara en wynne, maar te lui om te verkopen en later weer terug te kopen. Heb ook mn centen in 50-52K Matuidi's gestoken nu.
verder wel wat martins opgepikt voor 1.5K zie wel wat ze vnvnd waard zijn. en dan ook meteen de club even leeg verkopen. heb nog wel aardig wat mls spelers.
zonde dat het er maar 11 zijn. bankie vol was goed geweest voor bronzes.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
coins maken is best simpel, zit nu ook even te kijken en heb al 5k gemaak in een paar minuten tijd , lol![]()
jij kunt het zelfs met kijken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:20 schreef Maver24 het volgende:
coins maken is best simpel, zit nu ook even te kijken en heb al 5k gemaak in een paar minuten tijd , lol
Teach me masterPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Haha. Ging het maar op die manier.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij kunt het zelfs met kijken.
Teach me master![]()
Shadow op Benitez..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb die van mij er maar voor 10k op gezet. O hij is net verkocht.
je bent nog erger dan ToefjesHypocriet
![]()
Maar 83 pace dus dan mag shadow wel.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Shadow op Benitez..
je bent nog erger dan ToefjesHypocriet
![]()
Waar ligt de grens dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar 83 pace dus dan mag shadow wel.
Nee, dan moet je een vent zijn en zelf ook geen shadow gebruiken he. Ongeacht de pace van de speler. Als 83 mag, dan mag 84 ook. En als 84 mag, dan mag 85 ook. Etc etc.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar 83 pace dus dan mag shadow wel.![]()
*hoestproest* Hypocriet * buhbubuhubuh*Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik zeg toch niet dat je dat niet mag gebruiken maar ik vind het dom als mensen het gebruiken op spelers met 85+ pace.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, dan moet je een vent zijn en zelf ook geen shadow gebruiken he. Ongeacht de pace van de speler. Als 83 mag, dan mag 84 ook. En als 84 mag, dan mag 85 ook. Etc etc.![]()
Een lb op lm is nog ergerquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat je dat niet mag gebruiken maar ik vind het dom als mensen het gebruiken op spelers met 85+ pace.![]()
![]()
Maar op 83 dus niet?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat je dat niet mag gebruiken maar ik vind het dom als mensen het gebruiken op spelers met 85+ pace.![]()
Pas op jongens! val hem niet te veel aan want dan stuurt hij Lindgren naar dit topic om ons toe te spreken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vind van niet. 84 kan nog net. Maar dat is mijn mening. Jij mag een hele andere hebben. gr grquote:![]()
alston ook de deur uitweer 2K
gaat best lekker met die maffe Amerikanen (en ze zijn nog maar net wakker daar).
#FreeTrapz![]()
besler gaat gewoon voor 12K BIN wegquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:00 schreef Maver24 het volgende:
Heb Collin er maar opgezet voor 10k bin, kijken of er iemand is die het kooptvanavond ook maar eens er op gooien
#FreeTrapz![]()
Net op de radio.
Dodenherdenking dit jaar op 3 mei in Staphorst, omdat 4 mei op een zondag valt.
Een minuut stil zijn verstoort blijkbaar de zondagsrust voor die religieuzen![]()
![]()
What .. the... fuck..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:05 schreef DutchSL het volgende:
Net op de radio.
Dodenherdenking dit jaar op 3 mei in Staphorst, omdat 4 mei op een zondag valt.
Een minuut stil zijn verstoort blijkbaar de zondagsrust voor die religieuzen
Ik dacht dat je aan het trollen was:__!
Ik snap de grap niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:10 schreef DutchSL het volgende:
Shadow mag tot 85 pace, dus ik ga even een shadow Santana kopen gr gr.![]()
Speel net tegen iemand met dit 433 team
El Shaarawy - Ibarbo - Biabiany
Muriel - Di Natale - Giovinco
Armero - Ogbonna - Chiellini - Abate
Marchetti
Zoveel snelheid op het middenveld had ik volgens mij nog niet gezien. Had nog bijna van hem verloren ook. Gelukkig is er Ibra, die scoort ook als het kut gaat.![]()
Welk middenveld ?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Marchetti
Zoveel snelheid op het middenveld had ik volgens mij nog niet gezien. Had nog bijna van hem verloren ook. Gelukkig is er Ibra, die scoort ook als het kut gaat.![]()
Voor CBs heb ik weer een andere grens. gr grquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:10 schreef DutchSL het volgende:
Shadow mag tot 85 pace, dus ik ga even een shadow Santana kopen gr gr.![]()
De pacequote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Marchetti
Zoveel snelheid op het middenveld had ik volgens mij nog niet gezien. Had nog bijna van hem verloren ook. Gelukkig is er Ibra, die scoort ook als het kut gaat.Alleen verlies je veel kopduels op het middenveld met zo'n team
![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Marchetti
![]()
![]()
wat een team
Muriel CM, Di Natale CAM en Giovinco CMquote:
Verdedigend natuurlijk erg zwak maar als je even niet op let zijn er zo 5/6 man doorheen.![]()
Je moet eens een guide maken, het is niet bij te houden al deze regels.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voor CBs heb ik weer een andere grens. gr gr![]()
Ik moet nu naar mn werk. Maar ik sluit niet uit dat ik van het weekend dit in praktijk ga brengen. Met shadow/hunter/catalyst kaartjes er op natuurlijk. Anders is er geen lol aan.quote:![]()
Mag ik wel een hunter op Ben Arfa zetten? Slechts 83 pace is te traag voor RW natuurlijk, anders moet ik hem op CDM zetten.![]()
Hopelijk zijn ze al niet begonnen met staken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:17 schreef Toefjes het volgende:
k moet nu naar mn werk. Maar ik sluit niet uit dat ik van het weekend dit in praktijk ga brengen. Met shadow/hunter/catalyst kaartjes er op natuurlijk. Anders is er geen lol aan.
Ik ga ook even wat in elkaar flansen laat mijn creatie wel even zien.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik hoef niet richting je woonplaats, maar richting je werklocatiequote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hopelijk zijn ze al niet begonnen met staken.
Ik ga ook even wat in elkaar flansen laat mijn creatie wel even zien.![]()
![]()
Ook veel vrachtwaggels hier.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoef niet richting je woonplaats, maar richting je werklocatie
Volledige stats van Jese staan op futhead
http://www.futhead.com/14/players/13685/jese-rodriguez/
Ziet er goed uit, nu nog even 50x zo goedkoop worden...![]()
Ja want ik had ook hunter op Kelvin en op Mak en die hebben 84 en 83 pace.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:19 schreef DutchSL het volgende:
Mag ik wel een hunter op Ben Arfa zetten? Slechts 83 pace is te traag voor RW natuurlijk, anders moet ik hem op CDM zetten.![]()
Ibra verkocht. IF Lavezzi verkocht. Was er klaar mee
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Gewoon 91 Hazard weer gaan gebruikenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:29 schreef Tim86 het volgende:
Ibra verkocht. IF Lavezzi verkocht. Was er klaar mee![]()
![]()
Ok, ik had catalyst op Mak.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja want ik had ook hunter op Kelvin en op Mak en die hebben 84 en 83 pace.
Wat is de max pace voor een CB om shadow te mogen hebben ?![]()
Geen idee. DS2 is de man met rare regeltjes.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ok, ik had catalyst op Mak.
Wat is de max pace voor een CB om shadow te mogen hebben ?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:29 schreef Tim86 het volgende:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
75 ofzo.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ok, ik had catalyst op Mak.
Wat is de max pace voor een CB om shadow te mogen hebben ?![]()
Zelfde reden waarom Balotelli en Chiellini ook zo goed koop zijn. Serie A.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:49 schreef Maver24 het volgende:
Waarom is Di Natale zo goedkoop. Heeft toch zeer goede stats en goede workrates![]()
bohh op het trade account nog wat silver MLS spelers.
-chavez, benitez, besler, morrow, juninho
toch hopelijk zo'n 25K
#FreeTrapz![]()
Vond hem heel erg tegenvallen, terwijl ik hem op dezelfde manier gebruikte als andere jaren waar ik hem wel goed vond.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:49 schreef Maver24 het volgende:
Waarom is Di Natale zo goedkoop. Heeft toch zeer goede stats en goede workrates
#ibgs![]()
Jammer dat Di Natale er mee stopt einde van het seizoen. 85 rated speler die er gewoon mee stopt. geloof niet dat ik dat eerder heb gezien in FUTquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zelfde reden waarom Balotelli en Chiellini ook zo goed koop zijn. Serie A.![]()
daarom nba 2k14quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:29 schreef Tim86 het volgende:
gr![]()
Ja die zit in mijn andere team. Maar ik heb Kluivert gekochtquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik heb hem de afgelopen 3 jaar als CAM gebruikt (vooral 4222) en hij is dit jaar inderdaad wat minder goed. Maar waar het precies aan ligt weet ik niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vond hem heel erg tegenvallen, terwijl ik hem op dezelfde manier gebruikte als andere jaren waar ik hem wel goed vond.
#ibgs![]()
quote:Pellè maandag terug bij Feyenoord na bezinningsperiode
Gepubliceerd: 7 maart 2014 13:59 | Laatst gewijzigd: 7 maart 2014 14:21
Graziano Pellè meldt zich maandag weer bij Feyenoord. De voor vier wedstrijden geschorste spits ontbrak de afgelopen dagen in Rotterdam.
De Italiaan heeft van trainer Ronald Koeman de tijd gekregen om na te denken over zijn zonden, die leidden tot een schorsing van de club zelf en de KNVB.
"Hij heeft geen vakantie. Het is wel de bedoeling dat hij even nadenkt over wat hij gedaan heeft", aldus Koeman vrijdag op een persconferentie in De Kuip.
Pellè deelde zondag in de met 2-1 verloren topper tegen Ajax een elleboogstoot uit en noemde Fox Sports-verslaggever Jan Joost van Gangelen na afloop een Ajax-fan.
Technisch directeur Martin van Geel en Koeman schorsten hem daarop voor twee duels en gaven zijn aanvoerdersband aan Jordy Clasie. De KNVB sloot hem vervolgens voor vier duels uit.
Aangehoord
Koeman verklapte alvast dat Mitchell te Vrede zondag uit bij FC Groningen de vervanger zal zijn van Pellè, die ook zijn aanvoerdersband kwijt is. Daryl Janmaat hoopt gewoon in actie te komen bij het duel in de Euroborg, maar ontbrak vrijdag door ziekte wel op de training.
Het gesprek dat Koeman en Van Geel maandag met Pellè voerden, was volgens de coach kort en eenzijdig. "Het was een gesprek vanuit één kant omdat we vonden dat we iets moesten doen. Hij heeft het aangehoord en geaccepteerd. Het lijkt me ook dat hij niets anders kon."
"Dit zijn dingen die ik als trainer gratis op mijn bordje krijg. Ik wil graag een aanvoerder aanstellen en daarmee verder gaan, maar dat kan niet altijd. Er verandert weleens iets. Een aanvoerder moet een voorbeeld zijn en dat was Pellè niet meer. Dan kan hij niet verder."
Emotie
Clasie is al de derde aanvoerder van Feyenoord dit seizoen nadat Koeman eerder de band van Stefan de Vrij afnam. "Natuurlijk heeft dit me persoonlijk geraakt. We vonden Pellè als aanvoerder het beste voor het elftal en dachten dat het de beste beslissing was. Helaas kon het zo niet verder."
Na zijn kritiek maakte Koeman van de gelegenheid gebruik om de kwaliteiten van Pellè te onderschrijven. "Er wordt steeds geroepen dat hij alleen in Nederland kan voldoen. Ik ben ervan overtuigd dat hij ook op een hoger niveau een heel goede spits is."
"Hij heeft altijd wel wat disciplinaire problemen gehad. Dat is een beetje de aard van het beestje, alleen is hij daar te ver in gegaan. Buiten het feit dat hij fouten heeft gemaakt, houd ik ook wel van het type speler dat Pellè is en de emotie die hij in zijn spel legt."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BezinningsperiodeLekker door Italië touren met z'n vriendin in zijn nieuwe waggie.
Feyenoord Rotterdam![]()
Di Natale heeft de deur weer op een kier gezet onlangs, maar zal wel flink gedowngrade worden als hij toch doorgaat, is nu toch wel een stuk minder, eigenlijk was het verval vorig jaar al ingezet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jammer dat Di Natale er mee stopt einde van het seizoen. 85 rated speler die er gewoon mee stopt. geloof niet dat ik dat eerder heb gezien in FUT
edit. in H2H is hij al 81 (en zijn skills kwijt)![]()
Serieus 81 nog maar en ook geen skills meer, das wel heel drastischquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Di Natale heeft de deur weer op een kier gezet onlangs, maar zal wel flink gedowngrade worden als hij toch doorgaat, is nu toch wel een stuk minder, eigenlijk was het verval vorig jaar al ingezet.
edit. in H2H is hij al 81 (en zijn skills kwijt)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BezinningsperiodeLekker door Italië touren met z'n vriendin in zijn nieuwe waggie.
![]()
Ferrari
mocht iemand nog een nikolov in de club hebben staan.
ging bij mij voor 2K open bid (ps3)
franklin 6.5K
#FreeTrapz![]()
Welke?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:11 schreef FCsuarez het volgende:
mocht iemand nog een nikolov in de club hebben staan.
ging bij mij voor 2K open bid (ps3)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Is dat de broer van?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:16 schreef DutchSL het volgende:
Die Nederlandse bronze GK uit de Colombiaanse competitie gaat naar FC Groningen.![]()
KNVB...![]()
![]()
Eagles riskeert een boete omdat er 3 fakkeltjes zijn afgestoken tijdens psv..
(ook nog met een bepaalde reden heb ik begrepen..)![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat doe je als je een jas wil verkopen op internet en onherkenbaar wil blijven..juistem:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:56 schreef Tim86 het volgende:
Wat doe je als je een jas wil verkopen op internet en onherkenbaar wil blijven..juistem:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:56 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Iemand Dembele wel eens op CF geprobeerd (false 9). Lijkt me wel lekkere stats voor die positie, alleen shooting en WF zijn klote. We goede strength en dribble.![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
De prijs van de silver Jese is weer gedaald naar zijn prijs voordat de UP uitkwam.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Shooting en wf zijn juist belangrijk daar..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:29 schreef AntiHero het volgende:
Iemand Dembele wel eens op CF geprobeerd (false 9). Lijkt me wel lekkere stats voor die positie, alleen shooting en WF zijn klote. We goede strength en dribble.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:28 schreef AntiHero het volgende:
Gaat dat over de SIF?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Qua stats wel, maar hij speelt bij mij niet echt fijn. Al was dit niet op CF dan.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:29 schreef AntiHero het volgende:
Iemand Dembele wel eens op CF geprobeerd (false 9). Lijkt me wel lekkere stats voor die positie, alleen shooting en WF zijn klote. We goede strength en dribble.
Ik vind agility, passing, dribbling, shooting het belangrijkst voor een CF. Ik vind nog steeds Muniain een van de beste CF's (in 4-3-3(5)) die ik heb gehad, maar zie er nooit iemand mee.
Hidden gem noemt men dat toch?![]()
![]()
Probeer maar eens uit te vinden op de markt wat de laagste bin is van SIF Matuidi. Of van een willekeurige andere speler. Dan weet je genoeg.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:20 schreef zerokil het volgende:
Tijd om misschien maar is een comback te maken.
Hoe is de markt..?![]()
kapotquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:20 schreef zerokil het volgende:
Tijd om misschien maar is een comback te maken.
Hoe is de markt..?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zag al dat Ibrahimovic 1,4mill is..
Dan houd het al op voor me.
Had mee voorgenomen dat ik weer zou beginnen als Ibra betaalbaar zou zijn maar nee..![]()
goeie speler maar geen 250K waard imo.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:51 schreef Maver24 het volgende:
Ben erg benieuwd naar IF Diego Costa, 250k is hij nu en wel aantrekkelijk om te halenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb em maar wel gehaald. hij is inmiddels ook weer duurder geworden. misschien dat ik em binnenkort kan verkopen met winstquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
goeie speler maar geen 250K waard imo.![]()
Blijkbaar zijn Happy Hour vanavond. Dat zou voor het eerst zijn deze week, elke avond is er wel 1tje geweest als ik me kan herinneren![]()
Ik snap m nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:48 schreef Maver24 het volgende:
Blijkbaar zijn Happy Hour vanavond. Dat zou voor het eerst zijn deze week, elke avond is er wel 1tje geweest als ik me kan herinneren![]()
![]()
Sarcastische opmerkingen landen het best als je ze meteen uitlegt.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind zijn UP wel lekker spelen hoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
79 benteke speelt beter dan de 81 versie. althans dat is mijn belevingRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sowieso die onzin dat een 79 rated card beter speelt dan een 81 rated cardHij heeft betere stats en dezelfde positie hoe kan die dan in godsnaam slechter spelen
![]()
goze rmaakt dit soort filmpjes altijd tofquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sarcastische opmerkingen landen het best als je ze meteen uitlegt.
niet voor mensen die niet bij zijn dus'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Verschil tussen de 90 hazard en 91 hazard is wel erg groot, bijna 600k zit daar tussen. Lijkt me toch niet dat er nou zoveel verschil zit tussen de 90 en 91. zeker niet nu hij geupgrade is![]()
Het slaat helemaal nergens op, maar ik had precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
79 benteke speelt beter dan de 81 versie. althans dat is mijn belevingAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
logisch want remy speelt ook beter dan aguero.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het slaat helemaal nergens op, maar ik had precies hetzelfde.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Remy is ook een allround godquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
logisch want remy speelt ook beter dan aguero.![]()
Eindelijk een rijkaard met smaakquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
bohh
Wil eigenlijk Kongolo nog inwisselen voor Rijkaard ofzo.![]()
![]()
Wat doet Kongolo daarquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
bohh
Wil eigenlijk Kongolo nog inwisselen voor Rijkaard ofzo.Geen Rekik, Bruma of UP Veltman?
![]()
Bruma vond ik kut, Rekik lang gehad maar viel ook tegen. Kongolo is echt een beestquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat doet Kongolo daarGeen Rekik, Bruma of UP Veltman?
UP Veltman nog niet mee gespeeld. Douglasje kan ook nog, maar dan is mijn centrum wel erg traag.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik merk geen verschil, maar mijn 79-rated Benteke heeft 102 goals uit 111 wedstrijden, en de 81 heeft er nu 30 uit 21.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
79 benteke speelt beter dan de 81 versie. althans dat is mijn beleving![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De Sanctis in zo'n teamquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:26 schreef Maver24 het volgende:
Teampje even omgezet. tijd voor de harde aanpak
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zonde van Hazard joh, LMquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:26 schreef Maver24 het volgende:
Teampje even omgezet. tijd voor de harde aanpak
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik weet het maar ik wil Benteke en Tevez in een team hebben , geen idee hoe ik het anders moet doenquote:![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik weet het maar ik wil Benteke en Tevez in een team hebben , geen idee hoe ik het anders moet doen
bohhhhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tevez is echt een baas op cm in 433(3)quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:34 schreef Maver24 het volgende:
Ik kan ook gewoon 433 maar dan moet ik kiezen tussen Tevez of Benteke.echt een aanrader
![]()
Dan is het helemaal makkelijk om er iets omheen te bouwen jaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:38 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Tevez is echt een baas op cm in 433(3)echt een aanrader
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beste LB die ik dit jaar heb gebruiktquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nice, alleen een beetje jammer van de LB
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Ik had lange tijd dit team met Ligue 1 voorhoede ipv de Belgen. En met Vidal ipv TevezAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Damn nicequote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:47 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn team alleen dan met hazard benteke en mirallasspeelt geweldig
Hebben jullie ook allemaal die 91 Hazard ?![]()
![]()
Nog even (IF) Benzema oppikken alleen. Zit alleen nog in dubio of ik Rijkaard ga halen en of ik al wat van mijn investeringen ga verkopen. Met mijn 750k op de bank kan ik geen Rijkaard, IF Benz en IF Benteke halen vrees ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij heeft geen Hazard, maar Ligue 1 voorhoede geloof ik.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Damn nice
Hebben jullie ook allemaal die 91 Hazard ?
Ik heb wel die 91.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb lavezzi, ibra en lucas daar staanquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Damn nice
Hebben jullie ook allemaal die 91 Hazard ?![]()
![]()
Snap niet dat jij Kluivert niet goed vond trouwens maver. Hij is een soort snelle super-Benteke met 4* skills
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vind jij em wel goed dan. Er was iets met hem ofzo wat mij niet lekker zat.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:53 schreef Tim86 het volgende:
Snap niet dat jij Kluivert niet goed vond trouwens maver. Hij is een soort super-Benteke met 4* skills
Misschien hem ook maar een 2e kans geven. Samen met Hazard , boh![]()
![]()
Ja, na paar potjes wel maar zegt nog weinigquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vind jij em wel goed dan. Er was iets met hem ofzo wat mij niet lekker zat.
Misschien hem ook maar een 2e kans geven. Samen met Hazard , boh
Mijn eerste goal was trouwens een kopie van deze:
En de tweede een kopie van deze:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je kijkt naar menig In Form dan valt het wel mee hoor, zeker als je weet dat je er 1,3m voor betaaldquote:![]()
Zijn maar weinig spitsen die zo compleet zijn hoor...Groot, sterk, snel, technisch en 4*/4*. En ook nog eens perfecte workrates.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als je kijkt naar menig In Form dan valt het wel mee hoor, zeker als je weet dat je er 1,3m voor betaaldAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
gewoon een grote koppende aguero volgens mijquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn maar weinig spitsen die zo compleet zijn hoor...Groot, sterk, snel, technisch en 4*/4*. En ook nog eens perfecte workrates.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Precies de eerste comment op FUThead.quote:
Aguero is wel veel sneller en meer wendbaar. En Kluivert dus veel sterker, groter en beter in de lucht. Met Kluivert kan je echt ieder spelletje spelen. Skillen, pace abuse, cross abuse. Alles. Hij heeft ook zieke jumping (91) voor iemand van zijn lengte.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon een grote koppende aguero volgens mijAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
had hij in het echt ook wel natuurlijk die jumping.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aguero is wel veel sneller en meer wendbaar. En Kluivert dus veel sterker, groter en beter in de lucht. Met Kluivert kan je echt ieder spelletje spelen. Skillen, pace abuse, cross abuse. Alles. Hij heeft ook zieke jumping (91) voor iemand van zijn lengte.
white man can't jumpPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waarom ben je niet voor Crespo gegaan. die vond ik echt heel erg goed. beter dan Kluivertquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aguero is wel veel sneller en meer wendbaar. En Kluivert dus veel sterker, groter en beter in de lucht. Met Kluivert kan je echt ieder spelletje spelen. Skillen, pace abuse, cross abuse. Alles. Hij heeft ook zieke jumping (91) voor iemand van zijn lengte.![]()
Ja, zie die foto die ik net postte. Die man sprong niet..was gewoon zwevenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had hij in het echt ook wel natuurlijk die jumping.
white man can't jump
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waarom ben je niet voor Crespo gegaan. die vond ik echt heel erg goed. beter dan Kluivert0cm
Kluivert is wel een van mijn jeugdhelden en van begin af aan was dat de enige legend (naast Bergkamp) die me echt aansprak. Daarnaast is Kluivert ook gewoon beter qua stats..vooral veel betere passing wat in 433 erg fijn is imo en ook veel andere stats. Agility + weak foot van Crespo zijn wel geniaal maar dat is het enige waar hij echt beter is zo ongeveer..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waarom ben je niet voor Crespo gegaan. die vond ik echt heel erg goed. beter dan KluivertAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Crespo schiet inderdaad heel erg goed met zijn linker, bijna net zo goed als met zijn rechter. Misschien moet ik kluivert ook maar eens een keer weer proberen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kluivert is wel een van mijn jeugdhelden en van begin af aan was dat de enige legend (naast Bergkamp) die me echt aansprak. Daarnaast is Kluivert ook gewoon beter qua stats..vooral veel betere passing wat in 433 erg fijn is imo en ook veel andere stats. Agility + weak foot van Crespo zijn wel geniaal maar dat is het enige waar hij echt beter is zo ongeveer..![]()
Blasz LCM, Willian LWB.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Teams van Deji![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom echt nagenoeg nooit 5atb tegen dit jaar. Heb er ook nog niet van verloren..formatie is echt makkelijk te bespelen nu. Maar al die gasten die vorig jaar 352 en 5atb speelden die gebruiken nu 41212 omdat je daarbij het makkelijkste met non-stop pressure kan spelen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Teams van Deji
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die prijs van silver Jese..wtf
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit zat eraan te komen met al die undercutters.. er zijn er ook heel veel van.quote:
Iemand nog winst gemaakt op MLS spelers? Ik heb al regelmatig winst gemaakt op Benitez.![]()
Heb mijn Nesta voor 4k verkochtquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit zat eraan te komen met al die undercutters.. er zijn er ook heel veel van.
Iemand nog winst gemaakt op MLS spelers? Ik heb al regelmatig winst gemaakt op Benitez.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Yo Reemi, webapp view bij Legends klopt niet helemaal geloof ik. Nu kan ik niet doen alsof ik mega rijk ben.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had 2x Benitez opgepikt voor 2k en verkocht voor 7k en die Benitez die ik in mijn team had heb ik verkocht voor 10k. Ook had ik een Sanchez CM verkocht voor 6.5k en een Pearce voor 3.5k.quote:![]()
Suggestions slaan ook als een kut op een triangel. Ramires is gewoon perfect maar wordt niet gegeven (omdat hij CDM is?) en niet-werkende opties (Hazard mist dan een link) komen wel in beeld
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen transfers vandaag trouwens! (blijkbaar)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Reemi, heeft die gozer nou echt level 1000 op GTA?
Goede hacks jaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Reemi, heeft die gozer nou echt level 1000 op GTA?
Ik kan niet vliegen trouwens
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik ook niet dus dat komt mooi uitquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Goede hacks ja
Ik kan niet vliegen trouwens
quote:quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:41 schreef Tim86 het volgende:
Yo Reemi, webapp view bij Legends klopt niet helemaal geloof ik. Nu kan ik niet doen alsof ik mega rijk ben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:44 schreef Tim86 het volgende:
Suggestions slaan ook als een kut op een triangel. Ramires is gewoon perfect maar wordt niet gegeven (omdat hij CDM is?) en niet-werkende opties (Hazard mist dan een link) komen wel in beeld
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
huuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Reemi, heeft die gozer nou echt level 1000 op GTA?![]()
Van die legends klopt ja, nooit echt zin gehad om te fixen. Zal het speciaal voor jou toch maar eens doen.quote:
Van Ramires is raar, zal er ff naar kijken.Heb je een linkje van het team?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jeetjequote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:35 schreef esox83 het volgende:
net aan 100 potjes fifa en ps4 controller naar ze godver![]()
http://wefut.com/squad/43714quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Van die legends klopt ja, nooit echt zin gehad om te fixen. Zal het speciaal voor jou toch maar eens doen.
Van Ramires is raar, zal er ff naar kijken.Heb je een linkje van het team?
Van die legends boeit weinig verder hoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ramires staat toch gewoon bij other options?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://wefut.com/squad/43714
Van die legends boeit weinig verder hoor
[ Bericht 11% gewijzigd door Reemi op 07-03-2014 22:59:45 ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Check die links..op die plek moet dus een BPL Belg of een Chelsea speler staan ivm Hazard. Nu geeft hij alleen Nederlanders als hoofdsuggestie..dan zit er toch iets foutquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ramires staat toch gewoon bij other options?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo zit het: hij kijkt naar alle omliggende spelers, en zoekt daar de beste match bij. Je ziet ook dat de suggesties die bovenaan staan met alle omliggende spelers linken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Check die links..op die plek moet dus een BPL Belg of een Chelsea speler staan ivm Hazard. Nu geeft hij alleen Nederlanders als hoofdsuggestie..dan zit er toch iets foutDe overige opties linken maar met een deel van de spelers. Er wordt dus niet gekeken of de omliggende speler per se 9 chem haalt.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
![]()
Wedstrijden hierdoor verliezen
E: Een mooie goal willen uploaden en dit beeld krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee, ga er niet mee spelen, maar die 12k die hij waard is is welkom want zoveel coins heb ik niet meerquote:![]()
![]()
Al jaren een baas in FIFA.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelfs dan was hij niet echt bijzonder toch.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die RC Lens kit is ook nog wat waard (op de Xbox dan, misschien ook wel op de PS3)quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In FUT 12 was hij echt OP
[ afbeelding ]
Mweh, maar op pagina 2:
[ afbeelding ]
En daarna deze, ultra sweaty
[ afbeelding ]![]()
Die gebruik ik ook..als Belgenkitquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die RC Lens kit is ook nog wat waard (op de Xbox dan, misschien ook wel op de PS3)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thuis idd.. Al heb ik nu even Houston Dynamo uit en thuis om de komst van Kluivert te vieren.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Thuisshirt neem ik aan, maar dit is het uit shirt.
Ik gebruik dit:
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
schweinsteiger flikker ik weer uit mijn team xD..
gundogan doet het vele malen beter op zijn positie..
op 1 of andere manier mislukt 6/10 passen met hem..
zelfs korte passjes.. terwijl ik bij andere juist overal lees
Dat ze nog nooit een slechte pass hebben gehad met hem..![]()
![]()
Zelfs TOTY Iniesta geeft wel eens slechte passes (lees: ik geef slechte passes met hem).quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:32 schreef Downstar het volgende:
schweinsteiger flikker ik weer uit mijn team xD..
gundogan doet het vele malen beter op zijn positie..
op 1 of andere manier mislukt 6/10 passen met hem..
zelfs korte passjes.. terwijl ik bij andere juist overal lees
Dat ze nog nooit een slechte pass hebben gehad met hem..
En Locadia was assist koning in mijn team..
zegt niet zoveel allemaal![]()
![]()
Bij mij heeft de targetman ook veel assists altijd ja. Balletje vasthouden met de rug naar het doel en dan de ruimte in geven werkt zo goed dit jaar.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zelfs TOTY Iniesta geeft wel eens slechte passes (lees: ik geef slechte passes met hem).
zegt niet zoveel allemaalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
MLS Kick-off in 1x gewonnen met een team met bijna alleen bronzes en 3 silvers (Sanchez, Kleberson en Johnson)het pack
[ Bericht 24% gewijzigd door DarkSonic2 op 08-03-2014 01:16:00 ]![]()
Hoe lang duurt dat toernooi nog? Misschien dat ik het ook maar eens met mn bronzes ga proberen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
MLS Kick-off in 1x gewonnen met een team met bijna alleen bronzes en 3 silvers (Sanchez, Kleberson en Johnson)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] het pack![]()
Nog 6 dagen dacht ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat toernooi nog? Misschien dat ik het ook maar eens met mn bronzes ga proberen.![]()
wel eens of meer dan de helft van de passen die ik geefquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zelfs TOTY Iniesta geeft wel eens slechte passes (lees: ik geef slechte passes met hem).
zegt niet zoveel allemaal
is toch wel wat anders
gundogan komen passen gewoon veel meer aan lijkt t..
en ik vind die 60-70K voor schweinsteiger het dan niet waard
zijn schoten zijn wel goed voor een CDM..![]()
SIF Dos Santos gekocht voor 34k![]()
Het was meant to be denk ik, op het moment dat ik niet meer hoger kon bieden omdat mijn coins op waren werd SIF Rakitic verkocht
e; ga hem op CAM spelen dus.
e2; UP Diego Costa ook maar aanschaffen dan.
[ Bericht 5% gewijzigd door StijnDa op 08-03-2014 12:17:30 ]![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Val ook maar dood met je tyfus zooitje daar in dat kut Canada
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
na 30 packs weer iets fatsoenlijks in een paar packs, Up Negredo, Pedro, David Luiz. Meer zit er niet in![]()
451 speelt fijn als je beter bent dan de tegenstander, maar o zo kwetsbaar in de counter zelfs met een med/high CM had ik regelmatig gewoon geen middenveld meer over.
En als de tegenstander beter is, is het een slechte opstelling vanwege te weinig mensen die mee verdedigen.
Maar dit is al jaren zo in deze opstelling![]()
deed je maar zo in de partyquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Pas op jongens! val hem niet te veel aan want dan stuurt hij Lindgren naar dit topic om ons toe te spreken.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Arsenal - Everton is bezig voor de ekte liefhebbers. Net rust geweest.
Mensen die niet van voetbal houden kunnen WBA - Man U nog kijken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
top tyquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:50 schreef Tim86 het volgende:
Arsenal - Everton is bezig voor de ekte liefhebbers. Net rust geweest.
Mensen die niet van voetbal houden kunnen WBA - Man U nog kijken.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
pfiew. Anders had Giroud klappen gehad
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Girouddddddddd
Van Rhijn are you watching? Scheelt zoveel als je op die positie gewoon even wacht en rustig kijkt zoals Sagna nu deed..die gelegenheid is er vaak maar meestal trekken die backs dan blind voor. Wingers ook overigens.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
GirouddddddddddddddAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Buitenbeeld dingen kunnen niet vaak genoeg gepost wordenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wel hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Buitenbeeld dingen kunnen niet vaak genoeg gepost worden![]()
IF Naldo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kieft is wel lekker positief weer.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: