SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet tot 5 uur werken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:50 schreef Toefjes het volgende:
Maar voor 3 uur door die Botlek tunnel zijn in elk geval Trapz![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
bohhhhhh overpriced ieren voor nog meer verkopenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:37 schreef Toefjes het volgende:
Wordt straks een zooitje met alle Ieren, mits het toernooi doorgaat. Zoeken in de app is onmogelijkjammie jammie
DSL weet daar wel raad mee waarschijnlijkPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik doe niet aan Ieren.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bohhhhhh overpriced ieren voor nog meer verkopenjammie jammie
DSL weet daar wel raad mee waarschijnlijk
Behalve de paar die ik in packs krijg![]()
![]()
dacht bronze ieren verkopen voor 1.5K straks daar moet DSL bij zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Ieren.
Behalve de paar die ik in packs krijgdie is niet vies van iemand dingen veel te prijzig aansmeren.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Aanbieding van de dag in je DM.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:20 schreef DePresident. het volgende:
Iemand die 4/500k verkoopt voor de PS3?![]()
Zei toch dat toefjes wel wat had voor jequote:
#FreeTrapz![]()
Ik had die coins niet meer (tot mijn dure IF's verkocht zijn..), dus zei dat hij het maar in het topic moest vragenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zei toch dat toefjes wel wat had voor je![]()
![]()
matuidi nu 53K, gister en vandaag aan het inslaanquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:28 schreef AntiHero het volgende:
Matuidi nu 55k, gister (op aanraden van Litmanen) verpatst voor 130k.
#FreeTrapz![]()
IF Modric is ook flink ingestort.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:28 schreef AntiHero het volgende:
Matuidi nu 55k, gister (op aanraden van Litmanen) verpatst voor 130k.
En UP IF Sterling is een stuk goedkoper dan zijn gewone IF was..![]()
en vaak he, vooral VAAK errors geven.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Boh! nieuwe errors. feest.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik kan echt niks vinden op die pleuris webapp.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en vaak he, vooral VAAK errors geven.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
zolang je maar weet wat je zoekt, en dan geen pricerange invult gaat het allemaal wel goed.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik kan echt niks vinden op die pleuris webapp.
wist precies welke ieren ik zocht, gewoon even met het handje er langs of ze voor 150c op te pikken waren.
maar met IF en helemaal BIN is dat niet te doen
hopen dat het volgende week gewoon weer een klote TOTW is, kan ik tenminste weer wat contracten dumpen
[ Bericht 5% gewijzigd door FCsuarez op 07-03-2014 11:59:21 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wtf, straks gaan ze je nog vertellen wanneer je je reet moet vegenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Boh! nieuwe errors. feest.![]()
![]()
You're trying to find players in the webapp for two weeks now.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wtf, straks gaan ze je nog vertellen wanneer je je reet moet vegen
It still doesn't work. GET A LIFE!
dat is de volgende
#FreeTrapz![]()
EA wil helemaal niet dat wij een leven krijgen!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
You're trying to find players in the webapp for two weeks now.
It still doesn't work. GET A LIFE!
dat is de volgende![]()
ze doen anders aardig hun best.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
EA wil helemaal niet dat wij een leven krijgen!Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |