quote:
Op vrijdag 7 maart 2014 18:42 schreef Jonathon het volgende:[..]
Die lopen vaak in namaak.
Ben overigens niet bekend met Moncler zijn kwaliteit als het gaat om polo's
Zelf ben ik ook op zoek naar een knap merk, kocht tot nu toe ook vaak Ralph Lauren, Gant, Hilfiger, Hackett maar vind het toch wel belachelijk om zo'n 100 euro uit te geven aan een polo'tje die ook maar gewoon gemaakt is in China.
Voor dat geld kan het ook in een EU land gemaakt worden.
Wat me opviel bij Nudie jeans bijvoorbeeld, niet veel duurder dan andere merken maar wel in Italie gemaakt.
Zit eigenlijk in het zelfde schuitje als jij. Meeste van de opgenoemde merken komen inderdaad ook gewoon uit lagelonenlanden. Uit m'n hoofd (ik doe veel productfotografie voor kledingbedrijven, vandaar dat ik vrij veel merken zie langskomen) is Ted Baker in Turkije gemaakt (waar ik opzich blijer mee ben dan China) en Goodpeople in Portugal.
Maar laat het nu net zo zijn dat deze polo's me niet echt aanstaan.

Deze vind ik overigens wel mooi, maarja dan zit je weer met dat rijtje merken:
![poloralphlaurenwatch07.jpg]()
Ralph Lauren vind ik wel (net als Lacoste, wat toch eigenlijk de échte originele polo's zijn) nét wat meer hebben dan de andere merken. Echter wordt ik afgestoten door het volk wat ik de hele dag in (neppe) Ralph Lauren kleding zie lopen. Als dit niet zo was zou ik het wel weten, maar wil me gewoon niet associeren met zulk volk.
Ik zoek dus een goed alternatief, liefst niet in lagelonenlanden gemaakt.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op
donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')