quote:Juist CMR roelt zwaar
Op dinsdag 22 oktober 2002 10:17 schreef Bastard het volgende:[..]
ROFLOL. kijk wie het zegt!!! Mister flamer in ANM in person hier
Sorry Henk, maar als je cmr begint af te kraken heb je het ECHT helemaal NIET begrepen... althans op race gebied zeker niet!
quote:Ja,.......... nieuwe movie al gedowned op www.codemasters.com
Op dinsdag 22 oktober 2002 10:46 schreef D3nn15 het volgende:[..]
Juist CMR roelt zwaar
![]()
Vrijdag komt hij uit toch cmr 3?
quote:Inderdaad, de komende maanden wil ik zowiezo Kingdom Hearts en GTA:Vice City nog halen.
Op dinsdag 22 oktober 2002 10:46 schreef Chocobo het volgende:
Ja,......IGN geeft hem ook hoog. Lijkt me een cool spel maar de timing sucks. Er komen teveel andere coole games !
Ben nu (nog) druk bezig met Burnout 2 en The Thing.
quote:KINGDOM HEARTS..................
Op dinsdag 22 oktober 2002 10:47 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Inderdaad, de komende maanden wil ik zowiezo Kingdom Hearts en GTA:Vice City nog halen.
Ben nu (nog) druk bezig met Burnout 2 en The Thing.
quote:Cloud Strife komt er ook in voor (Hercules gedeelte) dus de Ker koopt hem wel
Op dinsdag 22 oktober 2002 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
Ik twijfel nog een klein beetje over Kingdom Hearts, het ziet er grafisch allemaal perfect uit. Maar ik wacht even op ervaringen van mensen hier met betrekking tot het vechtsysteem en het verhaal.
quote:Ker ! Vergeet niet even hier te kijken naar Final Fantasy Chronicles pics. (Tis een Gamecube exclusive) Het Grote Gamecube Topic Part V
Op dinsdag 22 oktober 2002 11:33 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Cloud Strife komt er ook in voor (Hercules gedeelte) dus de Ker koopt hem wel
quote:
Wat velen al tijden aan zagen komen is dan toch gebeurd: Tomb Raider: The Angel of Darkness heeft de vooropgestelde releasedatum van rond de kerst van dit jaar niet gehaald. Eidos zette onlangs nog alles op alles om dit te proberen maar uiteindelijk heeft men toch beslist wat het beste voor het spel is: het uitstellen naar februari 2003 zodat het team het spel echt netjes kan afwerken en het niet reeds met de kerst onafgewerkt in de winkels gooien.
Op zich wel jammer dat Tomb Raider is uitgesteld, maar liever uitstel dan een spel vol bugs.
quote:Precies, en ze zeiden ook nog eens dat ze nu ruimte hebben om het spel helemaal op te tweaken !
Op dinsdag 22 oktober 2002 21:33 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb het gezien!Op zich wel jammer dat Tomb Raider is uitgesteld, maar liever uitstel dan een spel vol bugs.
Gisteren kreeg ik na de persconferentie van Sony een tassie mee, met daarin de full version van Kingdom Hearts!
Yeah....
quote:*Zwaar jaloers is*
Op woensdag 23 oktober 2002 16:10 schreef Smots het volgende:
Holadijeeeeh!Gisteren kreeg ik na de persconferentie van Sony een tassie mee, met daarin de full version van Kingdom Hearts!
Yeah....
Wanneer is de officiele release eigenlijk ?
quote:ehm.. dat staat in mijn persmap. en die ligt thuis
Op woensdag 23 oktober 2002 16:34 schreef Chocobo het volgende:[..]
*Zwaar jaloers is*
Wanneer is de officiele release eigenlijk ?
quote:Ik bedoel, als ze nu al Gold versies weggeven (zoals jij zegt) dan zal dat wel niet lang meer duren denk ik !
Op woensdag 23 oktober 2002 17:23 schreef Smots het volgende:[..]
ehm.. dat staat in mijn persmap. en die ligt thuis
quote:*kwijlend op de eerste indrukken van Smots wacht*
Op woensdag 23 oktober 2002 17:28 schreef DinoPK het volgende:
heb je hem gisterenavond nog even kunnen spelen smots? Ik vraag me af hoe de pal conversie zal zijn, hopelijk beter dan FFX....
En zowieso, algemene indrukken van het spel? Ik ben nog een beetje aan het twijfelen over die titel (budget laat helaas niet meer toe dat ik alles kan kopen wat los en vast zit.. jammer maar helaas)
quote:Cloud & Sephiroth komen er in voor en dat is voor mij reden genoeg.
Op woensdag 23 oktober 2002 17:46 schreef Ketel_1 het volgende:
Ik ben nog een beetje huiverig over Kingdom Hearts... dat hele Disney gebeuren erdoor lijkt me een beetje erg vaag allemaal. Ik haal in ieder geval GTA: VC en verder zie ik het nog wel.
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 17:47 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Cloud & Sephiroth komen er in voor en dat is voor mij reden genoeg.
quote:Mag ik je aanraken?
Op woensdag 23 oktober 2002 16:10 schreef Smots het volgende:
Holadijeeeeh!Gisteren kreeg ik na de persconferentie van Sony een tassie mee, met daarin de full version van Kingdom Hearts!
Yeah....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |