quote:Fucking A dat ie roelt ! Bastard,....jij haalt toch ook weer de volgende FF ?
Op zondag 20 oktober 2002 20:53 schreef Bastard het volgende:[..]
Hij roelt strol!
quote:Deze had ik een tijdje geleden gepost.
Op zondag 20 oktober 2002 20:52 schreef Strolie75 het volgende:
poster van FF X-2
quote:Euh,... JA!
Op zondag 20 oktober 2002 21:08 schreef Chocobo het volgende:[..]
Fucking A dat ie roelt ! Bastard,....jij haalt toch ook weer de volgende FF ?
quote:Phew ! Dacht even nadat je FINAL FANTASY X NIET HEBT UITGESPEELD (hard genoeg zo) je een andere FF niet meer ging trekken.
Op zondag 20 oktober 2002 21:31 schreef Bastard het volgende:[..]
Euh,... JA!
Yep mensen,...Bastard heeft FFX niet uitgespeeld en laten liggen......tis niet te vergeven
quote:Jij bent een gemene homo zeg
Op zondag 20 oktober 2002 22:06 schreef Chocobo het volgende:[..]
Phew ! Dacht even nadat je FINAL FANTASY X NIET HEBT UITGESPEELD (hard genoeg zo) je een andere FF niet meer ging trekken.
Yep mensen,...Bastard heeft FFX niet uitgespeeld en laten liggen......tis niet te vergeven
Ja... ik heb het spel niet uitgespeeld dat klopt... Ben wel het hele verhaal door gegaan, zit nu op zon dikke 80 uur gamen.
Moet nog verschillende eindbazen doen en om dat te doen moet ik door die grotten heen om snel aan AP te komen.
En ik zie het werkelijk niet zitten om nog 20 uur te vechten om sterker te worden om dan uiteindelijk die laatste bazen te doen.
Ben niet helemaal achterlijk natuurlijk
Kijk FFX is een mooi spel ( understatement trouwens ) maar op het einde vermoeiend langdradig, ja dat mag best gezegd worden.
quote:*schaam*
Op zondag 20 oktober 2002 22:21 schreef Ker_Plunk het volgende:
Je hebt toch wel het eindfilmpje gezien? (ruliweb)
Maar chocobo heeft GT3 verkocht!!! Dat is ook niet goed te praten!!!
quote:Dat is niks in vergelijking met jouw!
Op zondag 20 oktober 2002 22:26 schreef Bastard het volgende:[..]
*schaam*
Maar chocobo heeft GT3 verkocht!!! Dat is ook niet goed te praten!!!
quote:Whoehahahahahaha,...... !
Op zondag 20 oktober 2002 22:35 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Dat is niks in vergelijking met jouw!
Alle FF fans,....... laat Bastard FF uitspelen, alhoewel ik bang ben dat het te laat is. Hij is er nu te lang uit. Bastard,...beloof ons dat je FF volgend jaar nog eens overnieuw doet met boek, want ik denk dat je deze nooit meer uitspeelt !
Prima spel, al haalt het niet het niveau van Resident Evil.
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 22:19 schreef Bastard het volgende:[..]
Jij bent een gemene homo zeg
quote:Luister eens Henk,........FF is niet langdradig,... die maak je langdradig. Je kan het spel na zo'n 40 - 60 uur al uitspelen, tis alleen dat jij vanaf het begin nogal problemen hebt gehad met de verdeling van de Sphere Grid.
Op zondag 20 oktober 2002 22:19 schreef Bastard het volgende:[..]
Kijk FFX is een mooi spel ( understatement trouwens ) maar op het einde vermoeiend langdradig, ja dat mag best gezegd worden.
quote:Hij's cool hè?
Op maandag 21 oktober 2002 09:12 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb me het hele weekend prima vermaakt met The Thing.Prima spel, al haalt het niet het niveau van Resident Evil.
Ik begin nu bij de wat grotere Things te komen, leven de vlammenwerper!
quote:Dankzij dit spel heb ik mijn ouwe Comics van 'The Thing' weer uit de kast gehaald!
Op maandag 21 oktober 2002 10:27 schreef Strolie75 het volgende:
Die interactie met je teammembers is wel leuk.Ik begin nu bij de wat grotere Things te komen, leven de vlammenwerper!
quote:Die heb ik ook nog, zijn echt kunstwerkjes!
Op maandag 21 oktober 2002 10:50 schreef Smots het volgende:
Dankzij dit spel heb ik mijn ouwe Comics van 'The Thing' weer uit de kast gehaald!
quote:FFX is niet alleen langdradig, maar ook kinderachtig, irritant lineair, en meer een film als een spel !!
Luister eens Henk,........FF is niet langdradig,... die maak je langdradig. Je kan het spel na zo'n 40 - 60 uur al uitspelen, tis alleen dat jij vanaf het begin nogal problemen hebt gehad met de verdeling van de Sphere Grid
Maar ok, das mijn bescheiden mening
quote:Allemaal?
Op maandag 21 oktober 2002 10:50 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Die heb ik ook nog, zijn echt kunstwerkjes!
quote:Ik heb volgens mij de eerste twee reeksen. Daarna kwam er geloof ik een andere tekenaar en werd het allemaal wat minder mooi. Die eerste delen waren echt geschilderd!
Op maandag 21 oktober 2002 11:07 schreef Smots het volgende:
Allemaal?
Ik moet ze ook weer eens opzoeken.
quote:Deze!
Op maandag 21 oktober 2002 11:11 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik heb volgens mij de eerste twee reeksen. Daarna kwam er geloof ik een andere tekenaar en werd het allemaal wat minder mooi. Die eerste delen waren echt geschilderd!
Ik moet ze ook weer eens opzoeken.
quote:Deze heb ik dus inderdaad:
Op maandag 21 oktober 2002 11:40 schreef Smots het volgende:
Deze!
The Thing from Another World
The Thing from Another World: Climate of Fear
quote:Ja, Eternal Vows was inderdaad niet meer geschilderd.
Op maandag 21 oktober 2002 11:42 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Deze heb ik dus inderdaad:
The Thing from Another World
The Thing from Another World: Climate of Fear
quote:Als je FFVII maar uitgespeeld heb...want al heb je dat niet gedaan dan zit er echt stront aan de knikker....
Op maandag 21 oktober 2002 12:26 schreef Bastard het volgende:
Mond over final verder
quote:Dan maar stront aan de knikker, final zuigt
Op maandag 21 oktober 2002 12:34 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Als je FFVII maar uitgespeeld heb...want al heb je dat niet gedaan dan zit er echt stront aan de knikker....
quote:AAAAAAAA!!!!!
Op maandag 21 oktober 2002 12:36 schreef Bastard het volgende:[..]
Dan maar stront aan de knikker, final zuigt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |