quote:Meldt
Op woensdag 16 oktober 2002 07:39 schreef Chocobo het volgende:
Iemand ook zin in Tombraider en Kingdom Hearts ?
quote:
Op woensdag 16 oktober 2002 07:47 schreef DaMSWer het volgende:[..]
Meldt
quote:Lara blijft een wijf met Tits Of Steel
Op woensdag 16 oktober 2002 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar Tomb Raider. In de filmpjes die ik tot nu toe heb gezien lijkt het alsof ze de MGS-kant op zijn gegaan.
Maar goed, eerst maar ff CMR3 en GTA:VC aanschaffen
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 16-10-2002 09:43]
quote:
De kerstperiode komt eraan, en tijdens die periode koopt de consument de meeste games en consoles. Wij hebben nu de U.K. cijfers binnen van vorige week en die laten weer zien dat de PlayStation 2 console niet te stoppen is. Zelfs met de release van Super Mario Sunshine voor de Nintendo GameCube blijft de PlayStation 2 met kop en schouder boven de rest staan.PlayStation 2 = 21,225 stuks
GameCube = 6,104 stuks
XBox = 6,083 stuks
Ook in de rest van de wereld staat de PlayStation 2 qua verkoopcijfers bovenaan. Wij zijn benieuwd of de GameCube en de Xbox het gat qua 'userbase' de komende maanden nog kan vullen of dat de PlayStation 2 maar blijft uitlopen.
Bron: Insidegamer
quote:Deel 2 vond ik juist waanzinnig goed,............enkel deel 3 viel tegen aangezien Tombraider Chronicles weer erg goed was. Tevens beloofd Eidos (die dit jaar toch erg goed bezig is) dat Tombraider hard en compleet vernieuwed is..............
Op woensdag 16 oktober 2002 09:34 schreef Robhimself het volgende:[..]
Lara blijft een wijf met Tits Of Steel
Maar ik w8 wel een paar reviews af....de vorige delen (2 en 3) vielen mij nml. ook vies tegen....
Maar jij vond Tombraider 2 tegenvallen ? Vreemd !
quote:Hoezo!?
Op woensdag 16 oktober 2002 10:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
Maar jij vond Tombraider 2 tegenvallen ? Vreemd !
quote:En met GTAVC zitten ze helemaal op rozen.
Op woensdag 16 oktober 2002 10:05 schreef Strolie75 het volgende:quote:
--------------------------------------------------------------------------------
De kerstperiode komt eraan, en tijdens die periode koopt de consument de meeste games en consoles. Wij hebben nu de U.K. cijfers binnen van vorige week en die laten weer zien dat de PlayStation 2 console niet te stoppen is. Zelfs met de release van Super Mario Sunshine voor de Nintendo GameCube blijft de PlayStation 2 met kop en schouder boven de rest staan.
PlayStation 2 = 21,225 stuksGameCube = 6,104 stuks
XBox = 6,083 stuks
Ook in de rest van de wereld staat de PlayStation 2 qua verkoopcijfers bovenaan. Wij zijn benieuwd of de GameCube en de Xbox het gat qua 'userbase' de komende maanden nog kan vullen of dat de PlayStation 2 maar blijft uitlopen.
Bron: Insidegamer
--------------------------------------------------------------------------------
quote:Niks, maar ik dacht zo dat jij ook wel het beste spel uit de Tombraider serie cool zou vinden. Kennelijk niet...............je hebt gelijk......iedereen zijn smaak !
Op woensdag 16 oktober 2002 10:58 schreef Robhimself het volgende:[..]
Hoezo!?
Dat kan toch? Als iedereen van dezelfde spellen hield, zouden de schappen toch een stuk minder rijkelijk gevuld zijn, d8 ik zo
quote:Ja,...dat had ik ook. Daarom heb ik nu juist zo'n zin in Tombraider
Op woensdag 16 oktober 2002 13:46 schreef Strolie75 het volgende:
TR 1 en 2 waren wel leuk. Maar daarna had ik het wel gezien.
Tekken 4 is ook een vaste klant de laatste weken...
* realist_ik is Tekkenverslaafd...
quote:Deel 1 vind ik nog het beste...vooral de feeling die ik kreeg toen ik m voor t eerst speelde
Op woensdag 16 oktober 2002 13:45 schreef Chocobo het volgende:[..]
Niks, maar ik dacht zo dat jij ook wel het beste spel uit de Tombraider serie cool zou vinden. Kennelijk niet...............je hebt gelijk......iedereen zijn smaak !
quote:Net zoals de andere consoles. Voor de xbox en gamecube komen de coolste games ook zo rond de kerst (oktober, november, december.)
Op woensdag 16 oktober 2002 16:56 schreef Chocobo het volgende:
Toch,..............De PS2 gaat rouleren dit najaar !
quote:Hahahahaha,..ook zo'n zin !
Op woensdag 16 oktober 2002 17:32 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Net zoals de andere consoles. Voor de xbox en gamecube komen de coolste games ook zo rond de kerst (oktober, november, december.)
Nou weet ik wel dat ik suck, maar ............................
Maar op mij stemmen mag ook hoor
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 16-10-2002 18:22]
greetz en succes ik ga zo weer verder.
quote:oei das niet slim, nu gaan er mensen op je stemmen om je.......
Op woensdag 16 oktober 2002 18:13 schreef Chocobo het volgende:
Yo mede PS2-ers......kunnen jullie me helpen door even flink te gaan stemmen. Ik ben Pascal en sta bovenaan in het suck topic...........Nou weet ik wel dat ik suck, maar ............................
Maar op mij stemmen mag ook hoor
quote:Heb je de crash mode al helemaal goud? *hint: Je krijgt er een leuke game mode bij*
Op woensdag 16 oktober 2002 18:13 schreef jacco het volgende:
Als je bij Burnout 2, een chase moet doen met de copcar, moet je zorgen dat je voor de andere auto komt, dan steeds een beetje uitlopen en remmen dan klapt hij bovenop jou waardoor hij zo kapot is.greetz en succes ik ga zo weer verder.
quote:I know ! Misschien dus juist wel slim toch ? Ik zuig namelijk grote tijd !
Op woensdag 16 oktober 2002 18:38 schreef jacco het volgende:[..]
oei das niet slim, nu gaan er mensen op je stemmen om je.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |