quote:Vergeet je weer cmr3
Op vrijdag 11 oktober 2002 22:52 schreef Chocobo het volgende:[..]
Op de PS2 haal ik dit jaar nog Tombraider, GTA Vice City en Kingdom Hearts dus het wordt nog een coole afsluiter van het jaar. GTA over 2 weken al !
quote:Staat onder de titels die ik eerst wil ! Sorry Bastard !
Op zaterdag 12 oktober 2002 21:08 schreef Bastard het volgende:[..]
Vergeet je weer cmr3
quote:
TimeSplitters 2 wordt met een week uitgesteldDe nieuwe shooter van Free Radical Design, TimeSplitters2 is een klein beetje vertraagd. Waar de game eerst op 25 oktober gereleased zou worden, verschijnt de game nu op 1 november. Dit geld voor zowel de Xbox, GameCube en PlayStation2 versie. De rede voor de vertraging is niet bekend, en lijkt niet echt verstandig. Op 1 november komt immers ook de GameCube topper Eternal Darkness uit, en op 31 oktober, een dag voor 1 november ligt FIFA Football 2003 voor alle platforms in de winkels.
quote:NNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Op zondag 13 oktober 2002 16:07 schreef Strolie75 het volgende:[..]
quote:Ik d8 dat ik hem al heb zien liggen bij de FRS
quote:Onimusha 2 ligt wel overal. Spel scoorde ontzettend hoog, maar kan hem niet halen. Er komt teveel uit straks en ik heb haast geen tijd meer om te gamen. Eerst GTA Vice City,......die gaan we eerst eens uitspelen.
Op zondag 13 oktober 2002 16:11 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Ik d8 dat ik hem al heb zien liggen bij de FRS
vreemd!
quote:GTA Vice City wordt ook mijn volgende aanwinst, samen met CMR 3. Tot die tijd vermaak ik me wel met Burnout 2...het spel wordt alleen maar sneller en sneller
Op zondag 13 oktober 2002 16:54 schreef Chocobo het volgende:[..]
Onimusha 2 ligt wel overal. Spel scoorde ontzettend hoog, maar kan hem niet halen. Er komt teveel uit straks en ik heb haast geen tijd meer om te gamen. Eerst GTA Vice City,......die gaan we eerst eens uitspelen.
quote:Wat is je bron van het bericht?
quote:Yep, alhoewel ik denk dat we dat spel wel wat eerder gamen !
Op zondag 13 oktober 2002 21:24 schreef Ker_Plunk het volgende:
8 november ,de grote dag
greetz
quote:Ik heb me Ps2 al dagen niet aan gehad
Op maandag 14 oktober 2002 17:54 schreef Chocobo het volgende:
Geen PS2 nieuws verder vandaag ?
quote:Tip: de police car is lekker en snel!
Op maandag 14 oktober 2002 18:07 schreef jacco het volgende:
net terug van een weekendje weg, meteen Burnout 2 erin. En damn dit speelt echt lekker weg, vooral die crashes. zometeen maar met de Championship beginnen.greetz
quote:Pleurt op! Neem de Supercar, dies VEEEEEEL sneller (maar die hebben jullie waarschijnlijk nog niet
Op maandag 14 oktober 2002 18:32 schreef Smots het volgende:[..]
Tip: de police car is lekker en snel!
Alhier de scheurijzers die ik heb weten te bemachtigen
Kep ook nog de Custom Sport, maar kad de foto per ongeluk gewist
En ik heb nog 3 pursuits open staan die ik mot halen.. ga ik vanavond maar es ff doen
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 14-10-2002 19:52]
quote:Ik heb tot nu toe slechts de auto's tot en met de 'Classic' weten te unlocken.
Op maandag 14 oktober 2002 19:25 schreef Robhimself het volgende:[..]
Pleurt op! Neem de Supercar, dies VEEEEEEL sneller (maar die hebben jullie waarschijnlijk nog niet
)
Alhier de scheurijzers die ik heb weten te bemachtigen
[afbeelding]Kep ook nog de Custom Sport, maar kad de foto per ongeluk gewist
En ik heb nog 3 pursuits open staan die ik mot halen.. ga ik vanavond maar es ff doen
Ik heb dus sinds afgelopen donderdag geen Burnout2 meer kunnen spelen!
Vanavond wel met een paar vrienden Resident Evil verder spelen, we komen nu richting einde.
greetz. I'm gonna play now.
quote:Crash mode is niet zo moeilijk, yours truly heeft alles goud
Op dinsdag 15 oktober 2002 18:10 schreef jacco het volgende:
Ik heb alle auto's tot de classic inc. de les autoben nu alles goud aan het halen bij de crash course. Dat vind ik echt super
greetz. I'm gonna play now.
quote:
Grand Theft Auto: Vice City is gold!New York, NY - October 14, 2002 -- Rockstar Games, the world-renowned publishing division of Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ-TTWO), announces that Grand Theft Auto: Vice City for PlayStation®2 has gone gold and is currently in manufacturing. Grand Theft Auto: Vice City will be in retail stores in North America on October 29th and in Europe on November 8th.
quote:Godver de godver.........nou praten we..... GOLD. Maaaaaaaa, was het nou meer alvast de eerste week van november !
Op dinsdag 15 oktober 2002 19:39 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |