Verkeerde topicquote:Op dinsdag 11 maart 2014 02:26 schreef liesje1979 het volgende:
Voor de nieuwe slowchatters, om het niet teveel incrowd te laten lijken hier.
We hebben het hierover.
UTO / [UTOPIA SC #13] Slappe lullen
Rouw hier met me mee.
Oh ik dacht dat je de cossers hier wilde halen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij komt bij mij direct bij die post uit.
Nee koppig, een bezem zal ze lerenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
We hebben ze alweer weggejaagd denk ik. Jammer.
Weltrusten dan maarquote:Op dinsdag 11 maart 2014 03:45 schreef Inodder het volgende:
Als jullie nou eens in de SC zaten dan was het geoorloofd geweest voor me om gedag te zeggen....
Best een goed plan eigenlijk...quote:
Ahhhhhquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:04 schreef Disana het volgende:
Voor Deisyy
http://lovemeow.com/2014/01/cat-cradles-chick-on-belly/
Zo lief!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:04 schreef Disana het volgende:
Voor Deisyy
http://lovemeow.com/2014/01/cat-cradles-chick-on-belly/
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:11 schreef Disana het volgende:
En deze
http://lovemeow.com/2014/03/cat-adopts-chicks/
Is er iets over van het taartje als je broer komt?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:16 schreef Copycat het volgende:
Mijn tafel is binnen en mijn broer komt 'm morgenochtend in elkaar zetten.
Ik heb een taartje gekocht ter verhoging van de feestvreugde.
Staat ie te laag dan en moet ie opgehoogd worden die tafel?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:16 schreef Copycat het volgende:
Mooi. En fijn, zo'n broer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:16 schreef Copycat het volgende:
Het taartje is nog helemaal intact. En ik eet niet tussen tien en tien.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Is er iets over van het taartje als je broer komt?
Het is niet de IKEA Fēstvrøgd!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:23 schreef chufi het volgende:
Staat ie te laag dan en moet ie opgehoogd worden die tafel?
Ja, op woensdag is hij vrij, dus dat kwam ook meteen mooi uit.quote:
Goed dat dat nu niet meer zo is. Het is heel fijn als je met je naasten op kunt schieten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, op woensdag is hij vrij, dus dat kwam ook meteen mooi uit.
Vroeger vochten we elkaar altijd het huis uit.
Nee, niet echt, maar morgen ga ik weer mijn best doen om blij te zijnquote:
Oh en ik loog, genoeg krassen zie ik nu met die zon in mijn kamerquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, niet echt, maar morgen ga ik weer mijn best doen om blij te zijn
Ik hoop dat het morgen lukt. Je kunt nu eenmaal niet altijd opgewekt zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, niet echt, maar morgen ga ik weer mijn best doen om blij te zijn
OLAquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef Peunage het volgende:
Je bent zelf een zenderkamer. Dat zou ik zeggen als ik geroepen zou worden.
Dan ontbijt jij laat. Tegenwoordig ga ik vaak al hardlopen als ik uit mijn werk kom, dus voordat ik gegeten heb, vooral nu het wat langer licht is bevalt dat prima, maar ook omdat ik dan later eet en 's avonds meestal geen zin meer heb om te snacken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het taartje is nog helemaal intact. En ik eet niet tussen tien en tien.
Morgen, voor bij de koffie. En ons mam komt ook mee feesten.
Ik heb vandaag ook een tafelzeil gekocht. Lichtblauw met witte noppen. Morgen gaat-ie meteen naar buiten. Met tafel. Anders zou het raar zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:28 schreef Soury het volgende:
Oh en ik loog, genoeg krassen zie ik nu met die zon in mijn kamer
Ja maar anders deze tijd van het jaar. Ik maak schoon op plekken die anders niet opvallen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook een tafelzeil gekocht. Lichtblauw met witte noppen. Morgen gaat-ie meteen naar buiten. Met tafel. Anders zou het raar zijn.
En wat heb jij tot laat zon!
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat het morgen lukt. Je kunt nu eenmaal niet altijd opgewekt zijn.
Ik moet altijd al een flinke poos wakker zijn. Eerder dan tien uur krijg ik geen hap door mijn keel. Ik ontbijt ook pas sinds afgelopen zomer, daarvoor was de lunch mij eerste maaltijd. En ik ontbijt heel rustig: doe zeker twintig minuten over een kommetje yoghurt met fruit, muesli en lijnzaadquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Dan ontbijt jij laat. Tegenwoordig ga ik vaak al hardlopen als ik uit mijn werk kom, dus voordat ik gegeten heb, vooral nu het wat langer licht is bevalt dat prima, maar ook omdat ik dan later eet en 's avonds meestal geen zin meer heb om te snacken.
Mij lukt het ook pas sinds een paar jaar om te ontbijten, maar meer als een crackertje of een bakje yoghurt met cruesli krijg ik niet weg.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet altijd al een flinke poos wakker zijn. Eerder dan tien uur krijg ik geen hap door mijn keel. Ik ontbijt ook pas sinds afgelopen zomer, daarvoor was de lunch mij eerste maaltijd. En ik ontbijt heel rustig: doe zeker twintig minuten over een kommetje yoghurt met fruit, muesli en lijnzaad.
Koffie één bakkie per dag. Maar dat is het eerste.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:44 schreef Disana het volgende:
Ik eet één boterham in twee etappes. Mij is het vooral om de thee te doen, die vind ik 's ochtends heel lekker.
Sterke maag heb je dan. Ik drink nog maar heel weinig koffie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Koffie één bakkie per dag. Maar dat is het eerste.
Gewenning denk ik. ik dronk héél veel koffie, dat moet ik niet meer. Maar dat is echt mijn start 's morgensquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Sterke maag heb je dan. Ik drink nog maar heel weinig koffie.
Niets mis mee natuurlijk als je ermee op gang komt. Ik drink het eigenlijk alleen nog buitenshuis.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:48 schreef Soury het volgende:
Gewenning denk ik. ik dronk héél veel koffie, dat moet ik niet meer. Maar dat is echt mijn start 's morgens
Brood of zo krijg ik ook niet weg. Het moet vloeibaar zijn. Drink ontbijt neem ik vaak maar soms ook tegen heug en meug. Tegen tienen heb ik trek en een brood.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Niets mis mee natuurlijk als je ermee op gang komt. Ik drink het eigenlijk alleen nog buitenshuis.
Lekker vroeg. Dat is als je moet werken, neem ik aan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Brood of zo krijg ik ook niet weg. Het moet vloeibaar zijn. Drink ontbijt neem ik vaak maar soms ook tegen heug en meug. Tegen tienen heb ik trek en een brood.
Als ik om zes uur op ben dan
Ja dat doe ik niet vrijwilligquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker vroeg. Dat is als je moet werken, neem ik aan.
Water 2 liter per dag minstens. Behalve in het weekend, dan drink ik meerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:59 schreef Deisyy het volgende:
's Ochtends een kopje espresso als ik op kantoor kom en 's avonds nog 1 of 2 na het eten. Verder vooral veel water, anderhalf à twee liter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |