Was nog geen minuutquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:01 schreef Copycat het volgende:
Welkom in de SC
[ afbeelding ]
Dog eat dog!
Misschien is het slechts een fase en groeit hij er weer uit.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:59 schreef Soury het volgende:
Ik ben gek op hondenBest kut trouwens voor mijn zus die heeft een lieve Labrador. Haar kleinkind is doods bang. Dat mannetje is twee of zo. Maar bij oma logeren is geen optie meer.
Waar komt die angst vandaan? Juist door hem bij honden weg te houden, wordt dat imo enkel aangewakkerd. Toch zonde dat irrationele angst oma en kleinzoon van logeerpartijtjes afhoudt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:59 schreef Soury het volgende:
Ik ben gek op hondenBest kut trouwens voor mijn zus die heeft een lieve Labrador. Haar kleinkind is doods bang. Dat mannetje is twee of zo. Maar bij oma logeren is geen optie meer.
Ik kan geen klokkijken.quote:
Had ik al gezegd dat jij een coole moeder hebt? Nee hè.quote:
Nou nee, dat mannetje zet een keel op. Zelf hebben ze geen dieren, en een foute ontmoeting is ook nooit gebeurd, Heel raarquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien is het slechts een fase en groeit hij er weer uit.
Mijn dochter wist mij op slinkse wijze mee te lokken naar de Japannerquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Meer dan genoeg. Wat heb jij vanavond gegeten?
Misschien moeten ze de kinderfluisteraar erbij halen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee, dat mannetje zet een keel op. Zelf hebben ze geen dieren, en een foute ontmoeting is ook nooit gebeurd, Heel raar
Dat vrees ik eigenlijk. Zelf is ze ook wars van dieren. Maar dat gastje is nog zo klein.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar komt die angst vandaan? Juist door hem bij honden weg te houden, wordt dat imo enkel aangewakkerd. Toch zonde dat irrationele angst oma en kleinzoon van logeerpartijtjes afhoudt.
Lief!quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Had ik al gezegd dat jij een coole moeder hebt? Nee hè.
Coole moeder heb jij
Daarom. Als die angst zich nu in hem gaat nestelen, gaat hij dat geheid de rest van zijn leven meedragen. Zonde.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:07 schreef Soury het volgende:
Dat vrees ik eigenlijk. Zelf is ze ook wars van dieren. Maar dat gastje is nog zo klein.
Ja okquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moeten ze de kinderfluisteraar erbij halen.
Klein in een jaar oud. Er is nu een meisje bij. Ik ben benieuwd hoe dat gaat.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom. Als die angst zich nu in hem gaat nestelen, gaat hij dat geheid de rest van zijn leven meedragen. Zonde.
Dat is toch keigaaf als je moeder zoveel plezier heeftquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lief!
Ik zal het doorgeven.
Mooie carnavalsmams!
Ze is gewoon twee dagen op stap geweest. En gisteren nog even wezen haring happen.
Dus we hebben in dit topic inmiddels een lieve moeder en een lieve dochter.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter wist mij op slinkse wijze mee te lokken naar de Japanner![]()
Maar het was wel lekker en gezellig
Hopelijk is zijn zusje minder bang en trekt ze hem daar positief in mee. Ik zou hem iig niet krampachtig bij honden weghouden, dan bevestig je ook zijn angst.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:11 schreef Soury het volgende:
Klein in een jaar oud. Er is nu een meisje bij. Ik ben benieuwd hoe dat gaat.
Als die moeder niets met dieren heeft, dan straalt dat op hem af. Hij krijgt dan niet het signaal dat dieren oké zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee, dat mannetje zet een keel op. Zelf hebben ze geen dieren, en een foute ontmoeting is ook nooit gebeurd, Heel raar
Oppassen bij oma gaat even niet. Ik bemoei me er maar niet meequote:Op donderdag 6 maart 2014 22:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hopelijk is zijn zusje minder bang en trekt ze hem daar positief in mee. Ik zou hem iig niet krampachtig bij honden weghouden, dan bevestig je ook zijn angst.
Vind het ook enorm stoer.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Dat is toch keigaaf als je moeder zoveel plezier heeft
En lieve hontenquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus we hebben in dit topic inmiddels een lieve moeder en een lieve dochter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |