Was nog geen minuutquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:01 schreef Copycat het volgende:
Welkom in de SC
[ afbeelding ]
Dog eat dog!
Misschien is het slechts een fase en groeit hij er weer uit.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:59 schreef Soury het volgende:
Ik ben gek op hondenBest kut trouwens voor mijn zus die heeft een lieve Labrador. Haar kleinkind is doods bang. Dat mannetje is twee of zo. Maar bij oma logeren is geen optie meer.
Waar komt die angst vandaan? Juist door hem bij honden weg te houden, wordt dat imo enkel aangewakkerd. Toch zonde dat irrationele angst oma en kleinzoon van logeerpartijtjes afhoudt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:59 schreef Soury het volgende:
Ik ben gek op hondenBest kut trouwens voor mijn zus die heeft een lieve Labrador. Haar kleinkind is doods bang. Dat mannetje is twee of zo. Maar bij oma logeren is geen optie meer.
Ik kan geen klokkijken.quote:
Had ik al gezegd dat jij een coole moeder hebt? Nee hè.quote:
Nou nee, dat mannetje zet een keel op. Zelf hebben ze geen dieren, en een foute ontmoeting is ook nooit gebeurd, Heel raarquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien is het slechts een fase en groeit hij er weer uit.
Mijn dochter wist mij op slinkse wijze mee te lokken naar de Japannerquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Meer dan genoeg. Wat heb jij vanavond gegeten?
Misschien moeten ze de kinderfluisteraar erbij halen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee, dat mannetje zet een keel op. Zelf hebben ze geen dieren, en een foute ontmoeting is ook nooit gebeurd, Heel raar
Dat vrees ik eigenlijk. Zelf is ze ook wars van dieren. Maar dat gastje is nog zo klein.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar komt die angst vandaan? Juist door hem bij honden weg te houden, wordt dat imo enkel aangewakkerd. Toch zonde dat irrationele angst oma en kleinzoon van logeerpartijtjes afhoudt.
Lief!quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Had ik al gezegd dat jij een coole moeder hebt? Nee hè.
Coole moeder heb jij
Daarom. Als die angst zich nu in hem gaat nestelen, gaat hij dat geheid de rest van zijn leven meedragen. Zonde.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:07 schreef Soury het volgende:
Dat vrees ik eigenlijk. Zelf is ze ook wars van dieren. Maar dat gastje is nog zo klein.
Ja okquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moeten ze de kinderfluisteraar erbij halen.
Klein in een jaar oud. Er is nu een meisje bij. Ik ben benieuwd hoe dat gaat.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom. Als die angst zich nu in hem gaat nestelen, gaat hij dat geheid de rest van zijn leven meedragen. Zonde.
Dat is toch keigaaf als je moeder zoveel plezier heeftquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lief!
Ik zal het doorgeven.
Mooie carnavalsmams!
Ze is gewoon twee dagen op stap geweest. En gisteren nog even wezen haring happen.
Dus we hebben in dit topic inmiddels een lieve moeder en een lieve dochter.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter wist mij op slinkse wijze mee te lokken naar de Japanner![]()
Maar het was wel lekker en gezellig
Hopelijk is zijn zusje minder bang en trekt ze hem daar positief in mee. Ik zou hem iig niet krampachtig bij honden weghouden, dan bevestig je ook zijn angst.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:11 schreef Soury het volgende:
Klein in een jaar oud. Er is nu een meisje bij. Ik ben benieuwd hoe dat gaat.
Als die moeder niets met dieren heeft, dan straalt dat op hem af. Hij krijgt dan niet het signaal dat dieren oké zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee, dat mannetje zet een keel op. Zelf hebben ze geen dieren, en een foute ontmoeting is ook nooit gebeurd, Heel raar
Oppassen bij oma gaat even niet. Ik bemoei me er maar niet meequote:Op donderdag 6 maart 2014 22:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hopelijk is zijn zusje minder bang en trekt ze hem daar positief in mee. Ik zou hem iig niet krampachtig bij honden weghouden, dan bevestig je ook zijn angst.
Vind het ook enorm stoer.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Dat is toch keigaaf als je moeder zoveel plezier heeft
En lieve hontenquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus we hebben in dit topic inmiddels een lieve moeder en een lieve dochter.
Ja maar zo jong al een angst hebben. Mijn zus heeft ook nog twee andere klein kinderen. Die lopen met die hond weg.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Als die moeder niets met dieren heeft, dan straalt dat op hem af. Hij krijgt dan niet het signaal dat dieren oké zijn.
Dat kan ik me helemaal voorstellen. Hoe oud is jouw moeder?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind het ook enorm stoer.
En toen zijn we nog naar het Stratumseind gegaan en daar stonden we allemaal tussen het jonge spul. En dat was hartstikke gezellig!
En we bellen en appen elke dag wel even over die rare lui in Utopia. We zijn het er vandaag over eens dat ze Andrea in een zaaibed moeten begraven. En geen water geven. Ik ben verzot op mijn moeder.
Bij angst weet je niet altijd waarom dat knopje omgaat.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar zo jong al een angst hebben. Mijn zus heeft ook nog twee andere klein kinderen. Die lopen met die hond weg.
Ze wordt deze zomer 68.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Dat kan ik me helemaal voorstellen. Hoe oud is jouw moeder?
quote:
En dan lekker 2 dagen naar de carrenavalquote:
Heb ik iets gemist, of was het iets achter de schermen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:23 schreef Deisyy het volgende:
En dan lekker 2 dagen naar de carrenaval![]()
Het is te hopen dat jij haar genen hebt, want ze ziet er nog heel goed uit!
Ik denk dat we een Andrea hebben hierquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist, of was het iets achter de schermen?
LOLquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Twee Andrea's? Dat bestaat niet.
Oh ja, toch wel.
Natuurlijk heb ik haar genen!quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:23 schreef Deisyy het volgende:
En dan lekker 2 dagen naar de carrenaval![]()
Het is te hopen dat jij haar genen hebt, want ze ziet er nog heel goed uit!
Ik had een foto van mijn moeder op Facebook gezet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:23 schreef Disana het volgende:
Heb ik iets gemist, of was het iets achter de schermen?
Ah zo. Daar 'heb' ik je niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had een foto van mijn moeder op Facebook gezet.
Die voorste is Andrea?quote:
Volgens mij waren dat mooie meidenquote:
Een keer een hond hard horen blaffen kan al genoeg zijn om een klein kind angstig voor honden te laten worden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij angst weet je niet altijd waarom dat knopje omgaat.
Ja, het kan van alles zijn. De vraag is hoe je ervan af komt. Straks durft dat kind niet meer over straat.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een keer een hond hard horen blaffen kan al genoeg zijn om een klein kind angstig voor honden te laten worden.
Dan hoef jij je geen zorgen te maken om je oude dagquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik haar genen!
Als je een kleuterfoto van mijn moeder en mij naast elkaar legt, lijken we zowat een tweeling.
Ik heb dus goede hoop.
Ik lijk op de familie van mijn moeder. Mijn broer en zus lijken op de familie van mijn vader. Waarin een tante die sprekend op Vanessa lijkt, Vanessa noemen mijn moeder en ik daarom ook steevast Diana.
Uiterlijk en innerlijk zijn twee verschillende dingen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Anders waren die kerels er niet mee weggelopen. Maar helaas volkomen verrot van binnen.
Meen jequote:Op donderdag 6 maart 2014 22:32 schreef Soury het volgende:
Uiterlijk en innerlijk zijn twee verschillende dingen.
Dat hij niet meer bij mijn zus wil zijn is best kutquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, het kan van alles zijn. De vraag is hoe je ervan af komt. Straks durft dat kind niet meer over straat.
Honden kom je inderdaad overal op straat tegen, gistermorgen vond ik zelfs een hondendrol in mijn voortuin, had iemand gewoon zijn hond in mijn voortuin laten poepenquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, het kan van alles zijn. De vraag is hoe je ervan af komt. Straks durft dat kind niet meer over straat.
OINKquote:
Vertel mij en mijn moeder wat.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:32 schreef Soury het volgende:
Uiterlijk en innerlijk zijn twee verschillende dingen.
quote:
Asociaal vind ik dat.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Honden kom je inderdaad overal op straat tegen, gistermorgen vond ik zelfs een hondendrol in mijn voortuin, had iemand gewoon zijn hond in mijn voortuin laten poepen
Dat vind ik ook wel heel triest voor je zus.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hij niet meer bij mijn zus wil zijn is best kut
Ja best vervelend. Maar jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel heel triest voor je zus.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertel mij en mijn moeder wat.
![]()
Ga nog even een serietje kijken.
Dat kan ook niet. Dat mannetje is echt panische.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze kan de hond ook moeilijk de hele tijd opsluiten.
Het is voor allebei sneu.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:38 schreef Soury het volgende:
Dat kan ook niet. Dat mannetje is echt panische.
Ik heb al de schurft in als een kat m'n tuin of oprit gebruikt als kattenbak, maar een hondendrol is helemaal asociaal.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Honden kom je inderdaad overal op straat tegen, gistermorgen vond ik zelfs een hondendrol in mijn voortuin, had iemand gewoon zijn hond in mijn voortuin laten poepen
Zoiets als je ze zegt dat ze aan de andere kant van het mijnenveldje moeten zijn, dat ze omlopen en niet rechtdoor lopenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Van mijn manschappen verwachtte ik dat ze zelf ook nadachten.
Jimmy voldoet zelfs niet aan dat profiel.
Hij loopt weer een potje pedant te zwetsen zeg, ongelooflijk.quote:
Jazeker. Ik heb al 5 TR's ingediend want dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah die moet ook gevuld worden hé?
Of zijn er klachten?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:32 schreef Ransjih het volgende:
[..]
oepssssss sollylekker onnozel hè
ik ga
Ik heb jaren lang buffetten gemaakt, en daar verbaasde ik me heel erg over de hebberigheid van sommige mensen.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Moet zeggen kblijf daar ook verbaasd over.
Maar zie het op het werk ook gebeuren mij gezamenlijke maaltijden.
Misschien iets van de jongeren?
Niet dat ik nou zooooooo oud ben
Ik blijf daar echt moeite mee hebben.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:16 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik heb jaren lang buffetten gemaakt, en daar verbaasde ik me heel erg over de hebberigheid van sommige mensen.
Vooraan gaan staan als nog niet eens alles is klaargezet hele bord volgooien met garnalen op het moment dat ik de saus er over heen gooide en niet eens een lepel had klaargezet
"Ja schept u ze maar meteen allemaal op mijn bord, Als ze door de groente en saus zijn geroerd is het wat lastiger om ze er uit te pakken",
De stukken tonijn uit de aardappelsalade vissen.
De mozarella uit de tomatensalade prikken
De garneringen om de salades wegscheppen zodat er kale huzarensalade overblijft
De soep opscheppen, en dan de lepel en halve minuut schuin houden zodat de bouillon eruit loopt en het hele kopje met een kop erboven vol groente en soepballetjes zit , en de tweede ronde klagen dat de soep net water is zonder vulling.
Maar dat maakt allemaal niet zo uit, Er is genoeg voor 100 man extra en alles word bijgevuld . Het ergste is dat mensen dan een paar happen nemen van een volgeschept bord , alles laten staan en weer een bord volscheppen.
En dan klagen dat als ze het buffet verlaten met een tafel vol half aangevreten eten en kapot gescheurde broodjes waar van af is gehapt, dat ze extra moeten betalen
Dan eet je het in elk geval op, al zou je 3 stukken pakkenquote:Op zondag 9 maart 2014 16:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik blijf daar echt moeite mee hebben.
Niet dat ik altijd zo vroom ben, bedoel wil ook wel eens schepje nemen van een extra gevuld gedeelte. Is ook niet geheel correct en zo voelt het dan ook.
Maar zo asociaal graaien, en geen rekening houden met een ander![]()
Het is toch ook niet te geloven dat je voor 100 personen extra moet incalculeren.
Echt hoor he, wat een gasten.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:28 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dan eet je het in elk geval op, al zou je 3 stukken pakken![]()
Ik zie zo een situatie voor me, dat een jongetje zo hardop vertelde dat ie zo gek is op garnalen, en en dikke kerel dringt voor om alle garnalen op te scheppen, en klaagt dat ik moet bijvullen.
Toen ik bijvulde drukte die zich er weer tussen, en was verbaasd dat ik de halve schaal garnalen voor hem wegpakte en naar dat jongetje toe bracht.
quote:Op zondag 9 maart 2014 16:33 schreef Toverheks het volgende:
1 minuut.38 HOPPA Ajax knalt er al eentje in
Ja, wat nu.. Poeh, zit je hier..quote:
Ik ben ook beter in midden in een gesprek vallen en meebazelen.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, wat nu.. Poeh, zit je hier..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |