Zelfs dat niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:47 schreef gijsman het volgende:
Ze zijn daar in ieder geval hard op weg naar een burgeroorlog
Dat denk en hoop ik ook.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zelfs dat niet.
Oekraïense soldaten lopen nu al over. Denk dat de machtsovername relatief rustig zal verlopen.
Als Poetin al wordt bestreden door een mafia, dan is het een onderonsje van mafiosi. Hij is niet voor niets bewonderaar van een van de ergste mafia-staten van de twintigste eeuw, de Sovjet-Unie. Voeg nog wat klassiek Russisch imperialisme toe en je hebt een mafia-staat met antecedenten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wat is dat toch met nederlanders die een kant kiezen zonder zich te verdiepen en alle tegenspraak vervolgens zien als verheerlijking.
Ik zie zelfs Rusland en China niet direct als bondgenoten.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Turkije, Thailand en Suriname moeten iig blauw en ik denk eigenlijk stiekem Brazilië en Argentinië en Mongolië ook.
Laten we voor het gemak er vanuit gaan dat ze zich verbonden voelen in hun klootzakkerigheid. Dat schept een band.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:39 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik zie zelfs Rusland en China niet direct als bondgenoten.
[upd] F-16's de lucht in tegen Russenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De eerste doden zijn gevallen
http://www.nu.nl/buitenla(...)ten-in-oekraine.html
quote:Op donderdag 24 april 2014 13:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
[upd] F-16's de lucht in tegen Russen
Jij een chromosoom voor een normale reactie?quote:Op donderdag 24 april 2014 17:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]![]()
Jij mist echt spanning in je leventje he?
quote:Op donderdag 24 april 2014 17:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]![]()
Dat ziet er wel naar uit!quote:Op donderdag 24 april 2014 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
Ben toch bang dat het nu snel los gaat.
Brrr. Hoop dat zoiets niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat ziet er wel naar uit!
Maar hoe zal het loslopen straks?
flashback polen 1939
Nergens voor nodig ditquote:Op donderdag 24 april 2014 17:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]![]()
Ik vind het juist zeer relevant in dit topic. aangezien er elk jaar wel zo'n type bommenwerper overvliegt.quote:
Ik zou eerder stellen dat het juist niet relevant is omdat het elk jaar gebeurd. Dat het tijdens deze 'spanningen' alsnog gebeurd zegt niet zo bijzonder veel. Vergeet niet: dit topic heeft het over 'aanleiding tot WW3', en is geen algemeen 'Krim of Oekraine' topic.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik vind het juist zeer relevant in dit topic. aangezien er elk jaar wel zo'n type bommenwerper overvliegt.
Zeker nu er zo veel spanning is tussen het westen en Rusland.
Als je dat niet vind, zeg dat dan gewoon, i.p.v Jij mist echt spanning in je leventje he?
Ik ben electricien!zie topic 9/11 laatste 2 pagina's
Klopt gebeurt vaak, maar omdat de spanning nu toch wel oploopt is het wel toevallig dat ie nu weer over komt vliegen, jaarlijks word deze gespot in de herfst, vandaarquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik zou eerder stellen dat het juist niet relevant is omdat het elk jaar gebeurd. Dat het tijdens deze 'spanningen' alsnog gebeurd zegt niet zo bijzonder veel. Vergeet niet: dit topic heeft het over 'aanleiding tot WW3', en is geen algemeen 'Krim of Oekraine' topic.
Maar goed, sorry,
Ah, dat ze normaal gesproken in de herfst komen wist ik niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Klopt gebeurt vaak, maar omdat de spanning nu toch wel oploopt is het wel toevallig dat ie nu weer over komt vliegen, jaarlijks word deze gespot in de herfst, vandaar![]()
en is al goed
Heb precies hetzelfde idee bij deze man.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:55 schreef BerjanII het volgende:
Ik vertrouw die Jatlultuitzijnnek echt niet meer, met die vieze opruiende praatjes van hem "Rusland wil een WO3, en we moeten steun hebben van de rest van de Wereld. Die Jatsenjoek wil gewoon zelf een WO3, met Rusland als slachtoffer.
En het Westen gelooft nog steeds in zijn zelf gecreeerde mythe van Oost vs West, en gaat hier nog graag in mee ook. Helemaal vergeten dat het de Russen waren die Hitler in WO2 flink op zijn ballen gegeven hebben. Want daar is de VS mee weggelopen (iets van overwinnaars schrijven de geschiedenis).
Neen, als er een WO3 uitkomt dan ben ik voor Rusland wat er ook gebeurt. Dat zullen ook geen goede gasten zijn, wie wel tegenwoordig, maar het Westen is gewoon boeventuig in schaapsklederen onder het mom van democratie en dat soort onzin meer.
En als het aan de Westelijke landen onderling ligt dat naaien ze elkaar waar ze bij staan. Behalve als er een gezamenlijke vijand is gecreeerd.
Been there, done that..
Hij kruipt gewoon zwaar in de slachtofferrol.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb precies hetzelfde idee bij deze man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |