twitter:shustry twitterde op vrijdag 07-03-2014 om 20:53:20Ukraine air force Colonel tells to TIME that Russian commander in charge of siege now demanding Ukraine forces lay down arms and surrender reageer retweet
twitter:russian_market twitterde op vrijdag 07-03-2014 om 21:00:40The Ministry of Defense of Ukraine now confirms that a base near Sevastopol is under attack by Russian troops. reageer retweet
Hoop dat dat niet evenredig staat aan de moord op Franz Ferdinand, waarna de Eerste Wereldoorlog werd ontketend.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:18 schreef Scrummie het volgende:
Het gaat snel nu: https://mobile.twitter.co(...)1?screen_name=magutw
Generaal Majoor gevangen genomen. Klinkt heavy.
Wat een ramptoerist ben jij zeg, doe toch eens normaal. Een fricking militair vergelijken met een aartshertog cq prins en die eerste leeft nog, die laatste is vermoord. Waar haal je toch die vergelijkingen vandaan? Wat een fantasie...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:39 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Hoop dat dat niet evenredig staat aan de moord op Franz Ferdinand, waarna de Eerste Wereldoorlog werd ontketend.
Boeit me geen kut wat jij van me vindt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:06 schreef Scrummie het volgende:
Die toon van je, beh. Beetje een heks, sorry.
wow word spooky dit scrum.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:41 schreef Scrummie het volgende:
Een betere bron: http://m.fbi.gov/#http://(...)erous-insider-threat
Nog een snowden die info heeft verkocht, we hebben gelijk guyvie!
Bij de moord op Franz Ferdinand waren er natuurlijk veel meer redenen om WW1 te beginnen maar het lijkt er best wel iets op.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:02 schreef starla het volgende:
[..]
Wat een ramptoerist ben jij zeg, doe toch eens normaal. Een fricking militair vergelijken met een aartshertog cq prins en die eerste leeft nog, die laatste is vermoord. Waar haal je toch die vergelijkingen vandaan? Wat een fantasie...
Droom lekker verder terwijl dit gewoon over waait. Sowieso twitter als bron aanhalen
De aanleiding tot de WW1 was veel groter en complexer.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bij de moord op Franz Ferdinand waren er natuurlijk veel meer redenen om WW1 te beginnen maar het lijkt er best wel iets op.
In dit geval een schiereiland waar gezeik over ontstaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door ajacied4lf op 08-03-2014 23:43:38 (spoiler, makkelijker voor mobiele gebruikers) ]
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
wow word spooky dit scrum.
We are on to something
Dat is niet zo gek nee.quote:
Ik zei geruchten, geen nieuws. Dingen die ik ergens anders lees, veelal met bronnen van Twitter, Russiche/Oekrainse Pravda, etc.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:44 schreef starla het volgende:
Dat mag je zeggen op een publiekelijk forum. Ik geloof meer in bronnen van betrouwbare nieuwszenders, dan in bronnen van...wat eigenlijk?
We wachtenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:49 schreef starla het volgende:
Och natuurlijk, de betrouwbare twitter. Weet je wat, ik maak ff een account aan, zeg dat ik Oekraiense ben en zeg dat de Russen Kiev nu binnenvallen.
Eén momentje. Kijken hoe snel je hapt
Als je het niet bevalt; rot dan op. Zoals ik zei, NWS is een betere plek voor je. Loop je mij niet te irriteren met dat heksen gedrag van je, en loop ik je niet te irriteren met geruchten (!).quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:49 schreef starla het volgende:
Och natuurlijk, de betrouwbare twitter. Weet je wat, ik maak ff een account aan, zeg dat ik Oekraiense ben en zeg dat de Russen Kiev nu binnenvallen.
Eén momentje. Kijken hoe snel je hapt
Zo,ik heb uit hele betrouwbare bron (e.g. Twitter) vernomen dat de Russen nu Kiev binnenvallen en een staatsgreep doen.quote:
briljantquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:22 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De aanleiding tot de WW1 was veel groter en complexer.
Om het even snel leesbaar samen te vatten:
[ afbeelding ]
Goed zo.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:01 schreef LelijKnap het volgende:
Ik heb Twitter nog nooit bezocht en ben niet van plan daar mee te beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |