quote:marilyn manson vind ik volstrekt waardeloos
Op vrijdag 7 maart 2003 03:16 schreef mOBSCENE het volgende:
Ik vind Dimmu Borgir een goede band, maar mijn nog net niet zo goed als bijvoorbeeld Marilyn Manson, Skunk Anansie, Nine Inch Nails, Ozzy Osbourne en AC/DC.
Ik bedoel te zeggen dat ik vind dat ze goede muziek maken, dwz. ze bespelen hun instrumenten goed, maar mijn smaak ligt toch meer bij de nu-metal en heavymetal / hardrock.
de rest kan ik op zich weinig tegen inbrengen, maar dimmu is gewoon beter, juist volgens jouw argumentatie
quote:Dat is nou juist het leuke van het feit dat ieder zijn eigen mening heeft
Op vrijdag 7 maart 2003 03:23 schreef Mobster273 het volgende:[..]
marilyn manson vind ik volstrekt waardeloos
de rest kan ik op zich weinig tegen inbrengen, maar dimmu is gewoon beter, juist volgens jouw argumentatie
quote:gezien jouw avatar ging ik daar al wel vanuit, maar toch moest ik zeggen dat MM een waardeloze band is
Op vrijdag 7 maart 2003 03:26 schreef mOBSCENE het volgende:[..]
Dat is nou juist het leuke van het feit dat ieder zijn eigen mening heeft
.
Marilyn Manson is mijn nummer 1 band, en dat zal het ook lang blijven.
quote:Dan moet ik nog even zeggen dat jij MM een waardeloze band vindt. Dat wil niet zeggen dat het ook zo is
Op vrijdag 7 maart 2003 03:32 schreef Mobster273 het volgende:[..]
gezien jouw avatar ging ik daar al wel vanuit, maar toch moest ik zeggen dat MM een waardeloze band is
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 03:37 schreef mOBSCENE het volgende:[..]
Dan moet ik nog even zeggen dat jij MM een waardeloze band vindt. Dat wil niet zeggen dat het ook zo is
.
Maar nu ga ik slapen.
quote:
Ik heb wel eens Nick's Axis pedalen van dichtbij bekeken. Hij heeft dus ook die Sonic Hammers erop zitten..bijna op de uiterste stand..ofwel de afstand tussen klopper en vel is ongeveer 6 cm
Das weinig ja, dan moet je wel triggeren anders te weinig volume.
Toms en snare hoeven nooit getriggerd te worden, op die onderdelen kun je namelijk ook op max speed genoeg volume creeeren.
Dat toms triggeren vind ik nog nieteens heel storend zolang het geheel maar goed is. Maar dat snare triggeren vind ik toch gewoon te nep klinken, vooral bij blastbeats.
Kijk eens naar de drummer van The Crown of van The Haunted, of van Slipknot. Die spelen ook op deathmetal tempo zonder te triggeren, dus het kan wel degelijk. Daar heb ik wel respect voor.
quote:Haha, wat een heerlijk nuchtere opmerking. Dat gezeik over meningen ook altijd...
Op vrijdag 7 maart 2003 03:26 schreef mOBSCENE het volgende:
Dat is nou juist het leuke van het feit dat ieder zijn eigen mening heeft.
quote:Bwuh, maar als men een band kut vind post men toch gewoon niet in dat topic?
Op vrijdag 7 maart 2003 22:52 schreef Summoner het volgende:[..]
Haha, wat een heerlijk nuchtere opmerking. Dat gezeik over meningen ook altijd...
quote:Ja, als het zo werkte... zou het fijn zijn.
Op vrijdag 7 maart 2003 23:37 schreef Yokozuna het volgende:
Bwuh, maar als men een band kut vind post men toch gewoon niet in dat topic?
quote:iemand die stormblast als nickname draagt heeft dat toch al lang zelf uitgezocht
Op zaterdag 8 maart 2003 12:15 schreef Stormblast het volgende:
zou idd een hoop gezeik schelen.
Anyway zijn er nog mensen die weten of dimmu buiten de festivals concerten gaan geven hiero?
quote:Sowwy nog nie echt de tijd voor gehad
Op zaterdag 8 maart 2003 12:44 schreef metalbazzz het volgende:[..]
iemand die stormblast als nickname draagt heeft dat toch al lang zelf uitgezocht
quote:Schandalig
Op zaterdag 8 maart 2003 14:46 schreef Stormblast het volgende:[..]
Sowwy nog nie echt de tijd voor gehad
![]()
quote:Voor straf moet je 100x de songtext van Stormblast zingen
Op zaterdag 8 maart 2003 21:26 schreef Stormblast het volgende:
Vergeef het mij![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Ehm ja maar ik zit hier niet alleen en de mensen die hier zitten zijn niet echt gecharmeerd van Dimmu dus als ik dit doe word ik denk ik eruit getieft.
Op zaterdag 8 maart 2003 22:05 schreef Pietjuh het volgende:[..]
Voor straf moet je 100x de songtext van Stormblast zingen
quote:3 dagen later... ex-vriendin...
Op donderdag 27 februari 2003 19:21 schreef Geinponem het volgende:
Dimmu Borgir is zeker erg goed. Heb nu drie cd's van ze (Godless Savage Garden, Puritanical Euphoric Misanthropia en Spiritual Black Dimensions) en hoe meer ik ze luister hoe beter ik ze ga vinden. Lang leve mijn vriendin die me Dimmu Borgir voor de eerste keer liet luisteren!
Maar goed.. Dimmu.. mjah.. voor sommige buien wel grappige muziek
quote:Ja, op die manier kan ik ook nog wel wat goeie bands aanwijzen
Op zondag 6 april 2003 13:19 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
3 dagen later... ex-vriendin...
Maar goed.. Dimmu.. mjah.. voor sommige buien wel grappige muziek
quote:Gaat uwer gang
Op zondag 6 april 2003 18:40 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ja, op die manier kan ik ook nog wel wat goeie bands aanwijzen
quote:Voor sommige buien vind ik de Cheecky Song ook heel goed.
Op donderdag 17 april 2003 15:15 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Gaat uwer gang
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 17-04-2003 17:49]
quote:Wat is dat nu weer dan?
Op donderdag 17 april 2003 17:36 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Voor sommige buien vind ik de Cheecky Song ook heel goed.
quote:Iets dat verder weinig met Dimmu Borgir te maken heeft en dus elders besproken kan worden, bijvoorbeeld in het topic over Yoko's favoriete meidenduo.
Op vrijdag 18 april 2003 01:08 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Wat is dat nu weer dan?
Wil je Nick Barker zonder triggers horen, luister dan naar Lockup
Vooral het album "Hate Breeds Suffering"
quote:Of op DAHE van Cradle of Filth (geloof ik) ! Ik snap niet waarom hij op de nieuwste Dimmu en OMC met triggers speelt, Nick Barker is echt wel goed. Die kan wel zonder triggers spelen, waarom triggert hij niet alleen de bassdrum ofzo.
Op vrijdag 18 april 2003 17:01 schreef VikingVempire het volgende:
Dimmu Borgir is een hele goede blackmetalband, misschien niet 100% blackmetal, maar in ieder geval een groot gedeelte wel.
Het laatste album is een killer.Wil je Nick Barker zonder triggers horen, luister dan naar Lockup
Vooral het album "Hate Breeds Suffering"
quote:Ach, elke band die niet rauwe old school BM speelt is niet 100% Black Metal. Ik word echt link van die lui die roepen dat Dimmu Borgir niet meer Black Metal is omdat er teveel melodie en synths in zitten en ze hun album door Fredrik Nordstrom laten produceren. Fuck that! Dood aan de hokjesgeest!
Op vrijdag 18 april 2003 17:01 schreef VikingVempire het volgende:
Dimmu Borgir is een hele goede blackmetalband, misschien niet 100% blackmetal, maar in ieder geval een groot gedeelte wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |