abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6218185
Zijn er hier nog liefhebbers van Dimmu Borgir??

Die Drums
Die zang van beide zangers
Dat keyboard

Ik heb ze op Lowlands gezien en ik heb nog nooit zoveel kippevel gehad, echt een prachtig optreden!

Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
pi_6218434
Ze zijn heeeeeeel goed. Maar ik vind ze niet de beste (persoonelijk smaak) Ik heb ze op dynamo live gezien dat was kewl.

Maar idd vette band vooral nummer als in deaths embrace, mourning palace, burn in hell en stormblast vind ik phatte nummers

pi_6218515
Heb ze ook op Lowlands gezien. Vond ze wel leuk, hou wel van een beetje doorwerken. Maar na een minuut of 20 ging het toch vervelen: te veel van hetzelfde, weiig spanning in de muziek. Kortom, wel leuk, niet top.
Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
-Salman Rushdie-
  donderdag 10 oktober 2002 @ 21:53:25 #4
21826 Normannetje
A presence can be felt
pi_6218760
Op lowlands heb ik ze voor het eerst gezien ( sorry )

Maar ze waren echt zo goed. Live is natuurlijk altijd goed, maar dit was echt mijn hoogte punt op Lowlands.

Kan niet anders zeggen dan

wanking in the shower has a drawback, now the rain makes me horny
pi_6219846
Hun laatste album (Puritanical Euphoric Misanthropia) is best goed Vooral Kings of the Carnival creation
Maar Enthrone Darkness Triumphant is nog steeds het beste album van hen
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 21:40 schreef Evil_Cloontje het volgende:
Ze zijn heeeeeeel goed. Maar ik vind ze niet de beste (persoonelijk smaak) Ik heb ze op dynamo live gezien dat was kewl.

Maar idd vette band vooral nummer als in deaths embrace, mourning palace, burn in hell en stormblast vind ik phatte nummers

Burn in hell is een cover van Twisted Sister Maar die nummers die jij noemt zijn zeker kick
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
  donderdag 10 oktober 2002 @ 23:20:23 #6
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_6220877
* Summoner zegt: "Ik ben ook een Dimmu Borgir liefhebber."

Ik vind eigenlijk alle albums goed, maar als ik twee favo's moeten noemen, dan kies ik Stormblast en Spiritual Black Dimensions.

donderdag 10 oktober 2002 @ 23:21:39 #7
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_6220908
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 22:34 schreef Pietjuh het volgende:
Misschien, maar ik vind hem juist de minste!!!

Hebben we dus toch niet helemaal dezelfde smaak.

Moderator donderdag 10 oktober 2002 @ 23:21:52 #8
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_6220917
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 21:31 schreef Kemania het volgende:

Die Drums
Dat keyboard

Ik heb ze op Lowlands gezien en ik heb nog nooit zoveel kippevel gehad, echt een prachtig optreden!

Ik vond op LL het geluid van dimmu niet zo geweldig (beetje zacht enzo hoorde geen drums enz enz enz )

wat dat beterft doe mij maar Nile in vera haha

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_6220984
Een van de weinige deathmetal(of black) bands die ik ook echt goed vind.Purtania is ook een geweldig album.
pi_6221034
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 23:24 schreef DimeBag het volgende:
Een van de weinige deathmetal(of black) bands die ik ook echt goed vind.Purtania is ook een geweldig album.
Album??? Nummer ja
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 23:21 schreef Summoner het volgende:

[..]

Misschien, maar ik vind hem juist de minste!!!

Hebben we dus toch niet helemaal dezelfde smaak.

Hehe
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_6223772
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 23:20 schreef Summoner het volgende:
Stormblast
Idd, super!
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_6223951
boring...

maargoed, ik kan ook niet van iedereen verwachten dat ze netzoals ik stofzuiger black leuk vinden..

One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 08:02:58 #13
12969 Magic666
Never forgive, Never forget!
pi_6224938
leuk maar idd niet de beste, IMHO.
Open the door Jehovah you whore, I am the servant of who rules this world!
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 12:10:29 #14
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6227354
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 21:31 schreef Kemania het volgende:

Die Drums
Dat keyboard

Ja hoor, liefhebber meldt. Keyboard ondersteunen hun muziek perfect. De laatste 4 albums zijn toppers. Laatste album is zeer extreem, komt vooral de hun nieuwe drummer.

Nick Barker Een bakbeest van 100+ kilo, maar wel creatief en met deathmetal snelheid! Enuh niet afwisselend? Komt waarschijnlijk omdat of, je niet intro black metal bent, OF omdat hun live geluid heel vaak behoorlijk slecht is. Ze hebben vaak geen tijd voor soundchecks etc.

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 11-10-2002 12:26]

pi_6227523
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 12:10 schreef Yokozuna het volgende:
Nick Barker Een bakbeest van 100+ kilo, maar wel creatief en met deathmetal snelheid!
Tja, af en toe een flinke lijn speed .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 12:27:15 #16
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6227611
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 12:21 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Tja, af en toe een flinke lijn speed .

Nou op het laatste album mag je af en toe wel weglaten Hoewel het gelukkig niet de hele tijd blastbeat en dubbelbass is, zoals bij vele niet creative drummers in het black metal genre (vooral bij underground bands zitten een hoop shitty drummers).
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 13:26:17 #17
16826 Fullgrymm
- Cuore Sportivo -
pi_6228600
Wat een timing... ik heb nu nét toevallig Spiritual Black Dimensions in de cd-speler hangen.

Af en toe moet ik toch echt weer eens een stukje Dimmu Borgir horen om me op te laden

Pas nog ergens de Dimmu Borgir/Old Man's Child split cd tegengekomen, die kon ik natuurlijk niet laten liggen...

Heeft iemand trouwens óóit de cd 'True Kings Of Norway' in een winkel zien liggen? Ik ken deze cd alleen van de DB-site, maar ben 'm nog nergens tegengekomen...

En heeft iemand de nieuwste, 'World Misanthropy', al gehoord? Ik ben wel benieuwd...

vrijdag 11 oktober 2002 @ 14:06:25 #18
35759 bohrap
bommen-sjaak
pi_6229418
Geweldige band....zelfs mijn vrouw vind het goed omdat de zang (melodieuze zang op SBD) erg veel op de zang van AHA lijkt......zonder dollen
de wereld is lelijker dan ik dacht......(f.boeijen)
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 14:23:04 #19
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6229720
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 13:26 schreef Fullgrymm het volgende:
Wat een timing... ik heb nu nét toevallig Spiritual Black Dimensions in de cd-speler hangen.

Af en toe moet ik toch echt weer eens een stukje Dimmu Borgir horen om me op te laden

Pas nog ergens de Dimmu Borgir/Old Man's Child split cd tegengekomen, die kon ik natuurlijk niet laten liggen...

Heeft iemand trouwens óóit de cd 'True Kings Of Norway' in een winkel zien liggen? Ik ken deze cd alleen van de DB-site, maar ben 'm nog nergens tegengekomen...

En heeft iemand de nieuwste, 'World Misanthropy', al gehoord? Ik ben wel benieuwd...

Livetracks van 2 optredens + backstage gedoe? Lijkt me wel tof! Nick Barker is in het echt niet zo'n stoere/grote kerel als hij eruit ziet namelijk
pi_6233216
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 23:21 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik vond op LL het geluid van dimmu niet zo geweldig (beetje zacht enzo hoorde geen drums enz enz enz )

wat dat beterft doe mij maar Nile in vera haha

Hmm, vooraan klonk het wel lekker hard
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
pi_6233312
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 13:26 schreef Fullgrymm het volgende:

Die cd heb ik nog nooit van gehoord
DIe split dinges was toch met devils path? Echt kick nummer
Wandelen in Noorwegen
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 16:55:13 #22
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6233405
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 16:49 schreef Pietjuh het volgende:

[..]

Die cd heb ik nog nooit van gehoord
DIe split dinges was toch met devils path? Echt kick nummer

Nee man, left hand path
pi_6236072
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 22:34 schreef Pietjuh het volgende:
Geheel mee eens Erg gaaf album. Puritanical Euphoric Misanthropia vind ik de minst gave. (Niet dat ie slecht is ) De DVD World Misanthropy is ook erg cool Heb gelukkig de LE nog kunnen bemachtingen
  donderdag 27 februari 2003 @ 16:14:08 #24
39654 Heosphoros
Den Gristen Gruizer
pi_8753675
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 16:55 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Nee man, left hand path

split met old mans child. devils path
www.sinistrum.tk
pi_8753697
nep