Die Drums
Die zang van beide zangers
Dat keyboard
Ik heb ze op Lowlands gezien en ik heb nog nooit zoveel kippevel gehad, echt een prachtig optreden!
Maar idd vette band vooral nummer als in deaths embrace, mourning palace, burn in hell en stormblast vind ik phatte nummers
Maar ze waren echt zo goed. Live is natuurlijk altijd goed, maar dit was echt mijn hoogte punt op Lowlands.
Kan niet anders zeggen dan
quote:Burn in hell is een cover van Twisted Sister
Op donderdag 10 oktober 2002 21:40 schreef Evil_Cloontje het volgende:
Ze zijn heeeeeeel goed. Maar ik vind ze niet de beste (persoonelijk smaak) Ik heb ze op dynamo live gezien dat was kewl.Maar idd vette band vooral nummer als in deaths embrace, mourning palace, burn in hell en stormblast vind ik phatte nummers
Ik vind eigenlijk alle albums goed, maar als ik twee favo's moeten noemen, dan kies ik Stormblast en Spiritual Black Dimensions.
quote:Misschien, maar ik vind hem juist de minste!!!
Op donderdag 10 oktober 2002 22:34 schreef Pietjuh het volgende:
Maar Enthrone Darkness Triumphant is nog steeds het beste album van hen
Hebben we dus toch niet helemaal dezelfde smaak.
quote:Ik vond op LL het geluid van dimmu niet zo geweldig (beetje zacht enzo hoorde geen drums enz enz enz
Op donderdag 10 oktober 2002 21:31 schreef Kemania het volgende:
Zijn er hier nog liefhebbers van Dimmu Borgir??Die Drums
Dat keyboardIk heb ze op Lowlands gezien en ik heb nog nooit zoveel kippevel gehad, echt een prachtig optreden!
wat dat beterft doe mij maar Nile in vera haha
quote:Album??? Nummer ja
Op donderdag 10 oktober 2002 23:24 schreef DimeBag het volgende:
Een van de weinige deathmetal(of black) bands die ik ook echt goed vind.Purtania is ook een geweldig album.
quote:Hehe
Op donderdag 10 oktober 2002 23:21 schreef Summoner het volgende:[..]
Misschien, maar ik vind hem juist de minste!!!
Hebben we dus toch niet helemaal dezelfde smaak.
quote:Idd, super!
Op donderdag 10 oktober 2002 23:20 schreef Summoner het volgende:
Stormblast
maargoed, ik kan ook niet van iedereen verwachten dat ze netzoals ik stofzuiger black leuk vinden..
quote:Ja hoor, liefhebber meldt. Keyboard ondersteunen hun muziek perfect. De laatste 4 albums zijn toppers. Laatste album is zeer extreem, komt vooral de hun nieuwe drummer.
Op donderdag 10 oktober 2002 21:31 schreef Kemania het volgende:
Zijn er hier nog liefhebbers van Dimmu Borgir??Die Drums
Dat keyboardIk heb ze op Lowlands gezien en ik heb nog nooit zoveel kippevel gehad, echt een prachtig optreden!
Nick Barker Een bakbeest van 100+ kilo, maar wel creatief en met deathmetal snelheid! Enuh niet afwisselend? Komt waarschijnlijk omdat of, je niet intro black metal bent, OF omdat hun live geluid heel vaak behoorlijk slecht is. Ze hebben vaak geen tijd voor soundchecks etc.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 11-10-2002 12:26]
quote:Tja, af en toe een flinke lijn speed
Op vrijdag 11 oktober 2002 12:10 schreef Yokozuna het volgende:
Nick BarkerEen bakbeest van 100+ kilo, maar wel creatief en met deathmetal snelheid!
quote:Nou op het laatste album mag je af en toe wel weglaten
Op vrijdag 11 oktober 2002 12:21 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Tja, af en toe een flinke lijn speed
.
Af en toe moet ik toch echt weer eens een stukje Dimmu Borgir horen om me op te laden
Pas nog ergens de Dimmu Borgir/Old Man's Child split cd tegengekomen, die kon ik natuurlijk niet laten liggen...
Heeft iemand trouwens óóit de cd 'True Kings Of Norway' in een winkel zien liggen? Ik ken deze cd alleen van de DB-site, maar ben 'm nog nergens tegengekomen...
En heeft iemand de nieuwste, 'World Misanthropy', al gehoord? Ik ben wel benieuwd...
quote:Livetracks van 2 optredens + backstage gedoe? Lijkt me wel tof! Nick Barker is in het echt niet zo'n stoere/grote kerel als hij eruit ziet namelijk
Op vrijdag 11 oktober 2002 13:26 schreef Fullgrymm het volgende:
Wat een timing... ik heb nu nét toevallig Spiritual Black Dimensions in de cd-speler hangen.Af en toe moet ik toch echt weer eens een stukje Dimmu Borgir horen om me op te laden
Pas nog ergens de Dimmu Borgir/Old Man's Child split cd tegengekomen, die kon ik natuurlijk niet laten liggen...
Heeft iemand trouwens óóit de cd 'True Kings Of Norway' in een winkel zien liggen? Ik ken deze cd alleen van de DB-site, maar ben 'm nog nergens tegengekomen...
En heeft iemand de nieuwste, 'World Misanthropy', al gehoord? Ik ben wel benieuwd...
quote:Hmm, vooraan klonk het wel lekker hard
Op donderdag 10 oktober 2002 23:21 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
Ik vond op LL het geluid van dimmu niet zo geweldig (beetje zacht enzo hoorde geen drums enz enz enz
)
wat dat beterft doe mij maar Nile in vera haha
quote:Die cd heb ik nog nooit van gehoord
Op vrijdag 11 oktober 2002 13:26 schreef Fullgrymm het volgende:
Wat een timing... ik heb nu nét toevallig Spiritual Black Dimensions in de cd-speler hangen.Af en toe moet ik toch echt weer eens een stukje Dimmu Borgir horen om me op te laden
quote:Nee man, left hand path
Op vrijdag 11 oktober 2002 16:49 schreef Pietjuh het volgende:[..]
Die cd heb ik nog nooit van gehoord
![]()
DIe split dinges was toch met devils path? Echt kick nummer
quote:Geheel mee eens
Op donderdag 10 oktober 2002 22:34 schreef Pietjuh het volgende:
Maar Enthrone Darkness Triumphant is nog steeds het beste album van hen
quote:split met old mans child. devils path
Op vrijdag 11 oktober 2002 16:55 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Nee man, left hand path
|