Ik weet niet eens wat het isquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:10 schreef fluffy2 het volgende:
Heeft iemand daar ervaring mee? Is het wat?
Nou ze hebben allerlei verzorgings producten...quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het isnooit van gehoord, is het weer iets hips?
Ah... verzorgingsproducten...quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:25 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Nou ze hebben allerlei verzorgings producten...
en op zich spreekt het me aan. Maar t is best prijzig haha. Dus ik was benieuwd of het wat was. Blijkbaar bestaat het al even. Ik hoorde er vandaag ook pas over. Een vriendin van me zweert erbij haha...
Morgen misschien toch maar naar de kruitvat hahaha
ja ook, bij wellness centrums ook en online.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:26 schreef DroogDok het volgende:
Zijn dat van die producten die alleen door een consulente aan huis worden verkocht?
whahaha ja als ik morgen 10 jr jonger lijk pm ik jequote:Op donderdag 6 maart 2014 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... verzorgingsproducten...![]()
Doe je morgen verslag of je al verschil ziet ?
Héél graagquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:31 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
whahaha ja als ik morgen 10 jr jonger lijk pm ik je
quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:31 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
ja ook, bij wellness centrums ook en online.
?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:25 schreef fluffy2 het volgende:
Morgen misschien toch maar naar de kruitvat hahaha
Dat heb ik dus ook niet gedaanquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:24 schreef Lienekien het volgende:
Multilevelmarketing? Begin er asjeblieft niet aan.
hahahaha ja lekker dubbel he.quote:
Nouja dat is ook een puntje waarvan ik denk... tja...quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:24 schreef Lienekien het volgende:
Multilevelmarketing? Begin er asjeblieft niet aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |