abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137457475
Is het nou wel zo gezond of is het een hoax om gekke hippies de das om te doen? Neem nou komboecha, kefir en andere rare gefermenteerde drankjes. Wat is het verschil tussen een azijn moeder en komboecha?
Ik bedoel, dezelfde hand waarmee ik mijn komboecha moeder mee verplaats zit driemaal per dag aan mijn lul.
Kefir ruikt en ziet er uit als kots, kan ik dan niet net zo goed de anus van hele gezonde mensen rimmen?
pi_137457810
Kefir is wel heerlijk!

Althans, de vloeibare soort, lijkend op melk, die ze in Rusland verkopen :9~
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:58:21 #3
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_137458071
Een probioticum heeft in principe nul meerwaarde bij een gezond microbioom.
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:38:51 #4
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_137459836
Even afgezien van de hocus pocus oh zo gezondheid van pu ehr thee, probiotica en superfoods, kefir, jogurt en karnemelk zijn gewoon lekker, en doordat het fermentatie proces de melksuikers omzetten in melkzuren beter verteerbaar.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_137514366
Je moet natuurlijk niet alleen deze producten gebruiken, maar een heel groot deel van de bevolking heeft wel wat problemen. Als je last hebt van een onregelmatige stoelgang kan je best kefir yoghurt en karnemelk gebruiken. Maar waar ik vooral achter gekomen ben is eet wat je lekker vind, en denk positief.

Heb je geen verteringsproblemen? dan heb je dat niet nodig, maar het zal je niet schaden als je het lekker vind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')