abonnement Unibet Coolblue
  zondag 16 maart 2014 @ 09:53:45 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_137792072
Is de site nu wel bereikbaar, of is hij gesloten omdat het zondag is?

Of hij is gehackt :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_137793895
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 07:36 schreef vuurvliegje5258 het volgende:

[..]

Jeetje zeg, bedankt, want ik heb gisteren filmpjes, opgenomen door diverse mensen door zitten spitten en kwam het niet tegen.
Terwijl ik mij dat toch vaag meende te herinneren. Benieuwd in welke context dit gezegd werd ook.

Want ik begon ook ernstig te twijfelen aan het verhaal van Andrea.
Ik vind mishandeling echt bijna het ergste wat een vrouw/kinderen kan overkomen binnen een relatie.
En het zou misschien het vreemde gedrag van Andrea kunnen verklaren.

Kijk Anton is een heel charmante man en wie heeft niet genoten van zijn optreden?
Maar dat zegt niets over zijn handelen in huiselijke kring.

Het fragment zit aan het einde van het filmpje:
Excuses Anton, dat ik getwijfeld heb
Adrea heeft wel degelijk zelf gezegd dat Anton haar slaat.
Ze zei iets over dat hij zijn vorige vrouw ook zo had behandeld en haar letterlijke woorden waren
"hij slaat mij ook".
Volgens mij was Lot erbij.
  zondag 16 maart 2014 @ 11:46:21 #178
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_137794087
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:37 schreef floske het volgende:

[..]

Adrea heeft wel degelijk zelf gezegd dat Anton haar slaat.
Ze zei iets over dat hij zijn vorige vrouw ook zo had behandeld en haar letterlijke woorden waren
"hij slaat mij ook".
Volgens mij was Lot erbij.
Welnee, geen onzin de wereld in brengen aub.

Ze zei iets over dat hij zijn vorige vrouw ook zo had behandeld

Dit sloeg op het krantenbericht, hij zou ook een artikel in de krant gezet hebben over zijn ex vrouw aldus Andrea.

En verder,
Andrea zat met Lot op een bankje te klagen over Anton " ik heb het verkeerd gedaan, ik had naar huis moeten gaan,ik had niet moeten dansen " bla blabla

Lot vroeg toen of er nog meer gebeurd was waarop Andrea knikte en zei dat ze er niet over wilde praten.
Lót heeft die conclusie gemaakt en het door laten schemeren aan de anderen.
Zó is het de wereld in gekomen en níet anders

Anton heeft dat ook gezien en Andrea ermee geconfronteerd, inmiddels hoor je haar er niet meer over maar gaat haar leugen een eigen leven leiden want anderen, en dan vooral Ruud. halen het weer naar voren.

Denk eens na: ze zat veilig binnen de hekken van Utopia met sterke jonge kerels om haar heen,toen Anton er was had ze nergens voor hoeven vrezen en hem on stream af kunnen maken zonder bang te hoeven zijn. Er is ook nog beveiliging hoor.

Ook als ze er uit is zal er voor haar veilgheid gezorgd worden, zorgt JDM wel voor.

Mar dat was allemaal niet nodig want Andrea wist dat ze loog en toen Anton wegging wilde ze met hem mee en met hem trouwen :')

Laatste vraag : waar blijven al die mensen uit haar verleden die iets hebben meegekregen van die 'mishandelingen"?
Je maakt mij niet wijs dat zelfs haar tweelingzus van niks weet? Toch krijgt ze geen steun van haar zus, sterker, die valt haar af en Andrea haar ook
pi_137794186
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:46 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Welnee, geen onzin de wereld in brengen aub.

Ze zei iets over dat hij zijn vorige vrouw ook zo had behandeld
Dit sloeg op het krantenbericht, hij zou ook een artikel in de krant gezet hebben over zijn ex vrouw aldus Andrea.

En verder,
Andrea zat met Lot op een bankje te klagen over Anton " ik heb het verkeerd gedaan, ik had naar huis moeten gaan,ik had niet moeten dansen " bla blabla

Lot vroeg toen of er nog meer gebeurd was waarop Andrea knikte en zei dat ze er niet over wilde praten.
Lót heeft die conclusie gemaakt en het door laten schemeren aan de anderen.
Zó is het de wereld in gekomen en níet anders

Anton heeft dat ook gezien en Andrea ermee geconfronteerd, inmiddels hoor je haar er niet meer over maar gaat haar leugen een eigen leven leiden want anderen, en dan vooral Ruud. halen het weer naar voren.

Denk eens na: ze zat veilig binnen de hekken van Utopia met sterke jonge kerels om haar heen,toen Anton er was had ze nergens voor hoeven vrezen en hem on stream af kunnen maken zonder bang te hoeven zijn. Er is ook nog beveiliging hoor.

Ook als ze er uit is zal er voor haar veilgheid gezorgd worden, zorgt JDM wel voor.

Laatste vraag : waar blijven al die mensen uit haar verleden die iets hebben meegekregen van die 'mishandelingen"?
Je maakt mij niet wijs dat zelfs haar tweelingzus van niks weet? Toch krijgt ze geen steun van haar zus, sterker, die valt haar af en Andrea haar ook
Nee hoor, op de slaapkamer, ik denk een dag nadat de telegraaf binnen was gekomen.
Echt zelf gehoord.
pi_137794238
Ze zei iets over dat hij zijn vorige vrouw ook zo had behandeld

Dit sloeg op het krantenbericht, hij zou ook een artikel in de krant gezet hebben over zijn ex vrouw aldus Andrea.


Ja klopt dat ging over het verhaal in de telegraaf maar ik citeer Andrea en ik zeg niet dat ze bedoelde dat hij zijn vorige vrouw ook sloeg
pi_137794251
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 09:30 schreef Reismeis het volgende:

[..]

Hmm apart, ik heb die website gister bekeken (was toch even nieuwsgierig) en toen deed ie het gewoon. Waarom hebben ze die geblokkeerd?
Vandaag zijn er 2 kerkdiensten die op stream te zien zijn misschien dat het daarom moeilijk te bereiken is. Staat op de fb-pagina van de kerk, 9.30 en 11.30 geloof ik.
3x links is ook rechts
When a yawn turns beautiful: https://www.youtube.com/watch?v=GZlJo4Bvzt4
  zondag 16 maart 2014 @ 11:56:18 #182
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_137794278
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:50 schreef floske het volgende:

[..]

Nee hoor, op de slaapkamer, ik denk een dag nadat de telegraaf binnen was gekomen.
Echt zelf gehoord.
Goed dan.Als jij dat zegt, ik was ook online en heb het niet gehoord maar je kan wel eens iets missen.Maar goed, als ze dat dus toen gezegd heeft, waarom herhaalt ze het dan niet nog een paar duizend keer?
Na Antons bezoek waarmee hij haar ermee confronteerde blijft ze stil; duidelijk betrapt op eenleugen

En waar zijn nu alle getuigen of zou Andrea in AL die jaren dat ze mishandeld werd haar verhaal helemaal nooit aan iemand anders verteld hebben? Niémand uit de familie die naar voren komt nu ze zo wordt afgemaakt in de media?

Ipv dat er mensen voor haar opkomen die weet hebben van bepaalde zaken uit haar verleden , komt er werkelijk niemand met een positief verhaal.

Andrea kan wel zoveel zeggen, dat maakt het zeker niet waar.
pi_137794327
Het gaat de hele fucking tijd over Andrea. Ik kan echt niks meer van dat mens zien of zelfs maar lezen. Ik hoop dat ze vandaag nog vertrekt en dat het hier in de COS niet nog eens dagen na gonst over dat stinkwijf. :r
pi_137794330
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:56 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Goed dan.Als jij dat zegt, ik was ook online en heb het niet gehoord maar je kan wel eens iets missen.Maar goed, als ze dat dus toen gezegd heeft, waarom herhaalt ze het dan niet nog een paar duizend keer?
Na Antons bezoek waarmee hij haar ermee confronteerde blijft ze stil; duidelijk betrapt op eenleugen

En waar zijn nu alle getuigen of zou Andrea in AL die jaren dat ze mishandeld werd haar verhaal helemaal nooit aan iemand anders verteld hebben? Niémand uit de familie die naar voren komt nu ze zo wordt afgemaakt in de media?

Ipv dat er mensen voor haar opkomen die weet hebben van bepaalde zaken uit haar verleden , komt er werkelijk niemand met een positief verhaal.

Andrea kan wel zoveel zeggen, dat maakt het zeker niet waar.
maar dat ben ik helemaal met je eens, ik ben er zeker van dat ze loog
  zondag 16 maart 2014 @ 12:05:05 #185
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_137794455
Al zou Anton haar geslagen hebben....die man is nu 82 jaar oud en kan haar niks meer doen, zeker niet achter de veilige hekken van Utopia met al die sterke jonge kerels om haar heen. 8)7

Ze weet dat er camera's staan, dus toen Anton zei dat ze wel beter wist had ze er fel tegenin kunnen gaan en haar gram kunnen halen, ze had nergens bang voor hoeven zijn.

Dat deed ze niet omdat het een leugen was en die wil ze allemaal zo snel mogelijk wegmoffelen door te gaan praten over 'vogeltjes en de akker'

Ze doet het heel subtiel, heel stiekem brengt ze dingen de wereld in , geeft dingen aan die anderen de wereld in moeten brengen en als ze er dan mee geconfronteerd wordt zegt ze ; 'ik wil er niet over praten' :')
  zondag 16 maart 2014 @ 12:05:48 #186
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_137794475
Ik geloof ook niet dat ze geestesziek is, ik denk eerder dat het haar karakter is >:)
  zondag 16 maart 2014 @ 12:07:14 #187
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_137794504
Even deze hierheen halen, helemaal mee eens:

quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:57 schreef Rica het volgende:

[..]

De enige emotie bij Dre is frustratie over dat haar aandachttrekkerij niet meer werkt, over confrontatie en ontmaskering. En als dat negeren lang duurt wordt het wanhoop waardoor ze steeds extremer gaat doen en uiteindelijk hoe dan ook weer aandacht krijgt. Dat is alles wat ze doet.
Het is kwaadaardig in die zin dat ze niets of niemand schuwt om aandacht te krijgen. Er is totaal geen consideratie voor anderen, iedereen mag onder de bus en vals beschuldigd worden. Zoveel ze barst van zelfmedelijden zo weinig ruimte er is voor empathie of schuldgevoel.

Het komt hier niet meer goed voor haar. Ze kan nooit meer terug naar een positie waar ze zich happy voelt. Iedereen heeft al barrieres opgeworpen en haar geloofwaardigheid is nul. Dat weet ze maar toch telkens weer proberen.

Frustratie loopt steeds verder op en ze zal steeds extremer in gedrag gaan worden.

In wezen een klein kind dat haar zin niet krijgt. Een driejarige in het lichaam van een 50 plusser.

Ik zou het de etische keus vinden om haar er uit te halen. Als programmamaker zijn er grenzen en heb je ook verantwoording. Ook al is het SBS6.
  zondag 16 maart 2014 @ 12:07:51 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_137794517
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het gaat de hele fucking tijd over Andrea. Ik kan echt niks meer van dat mens zien of zelfs maar lezen. Ik hoop dat ze vandaag nog vertrekt en dat het hier in de COS niet nog eens dagen na gonst over dat stinkwijf. :r
Dit is de COS niet, maar het Andrea-topic, dus dat het hier over Andrea gaat is niet heel vreemd...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 16 maart 2014 @ 14:57:09 #189
323401 Kijkertje
met filter
pi_137800288
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:50 schreef floske het volgende:

[..]

Nee hoor, op de slaapkamer, ik denk een dag nadat de telegraaf binnen was gekomen.
Echt zelf gehoord.
:N Zoals ik het me herinner heeft ze op de vraag (ik dacht van Lot maar weet dat niet zeker meer) of er niet veel meer speelde met Anton bevestigend geantwoord. En toen vroeg Lot(?) of ze ook geslagen was. Andrea heeft daarop min of meer geknikt en het iig niet ontkend. Het kwam haar wel goed uit dat ze dat dachten denk ik.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_137800454
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:57 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

:N Zoals ik het me herinner heeft ze op de vraag (ik dacht van Lot maar weet dat niet zeker meer) of er niet veel meer speelde met Anton bevestigend geantwoord. En toen vroeg Lot(?) of ze ook geslagen was. Andrea heeft daarop min of meer geknikt en het iig niet ontkend. Het kwam haar wel goed uit dat ze dat dachten denk ik.
Ik weet wat ik heb gehoord........ en dat is:
"hij slaat mij ook".
  zondag 16 maart 2014 @ 15:05:06 #191
323401 Kijkertje
met filter
pi_137800565
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:01 schreef floske het volgende:

[..]

Ik weet wat ik heb gehoord........ en dat is:
"hij slaat mij ook".
Ik geloof je. Ik zie ook niet alles natuurlijk. Heb je dat ook terug gezien in een van de filmpjes?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_137800870
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:05 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik geloof je. Ik zie ook niet alles natuurlijk. Heb je dat ook terug gezien in een van de filmpjes?
Nee kan het niet vinden, volgens mij de dag na de komst van de telegraaf.
Samen met volgens mij Lot op de slaapkamer, pratend over de dingen die in de telegraaf stonden.
Ze zei "dat deed hij bij z,n vorige vrouw ook"dat sloeg dan op de telegraaf en daarna "hij slaat mij ook" (klemtoon op slaat anders krijg je een andere betekenis)
pi_137801027
http://www.maranathakerk.nu/

site weer online nu

Niet okee dus, dit is de site van Rotterdam, krijg nog steeds een waarschuwing als ik de site van Amsterdam probeer te bereiken

[ Bericht 37% gewijzigd door vuurvliegje5258 op 16-03-2014 15:33:30 ]
  zondag 16 maart 2014 @ 15:18:44 #194
323401 Kijkertje
met filter
pi_137801059
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:13 schreef floske het volgende:

[..]

Nee kan het niet vinden, volgens mij de dag na de komst van de telegraaf.
Samen met volgens mij Lot op de slaapkamer, pratend over de dingen die in de telegraaf stonden.
Ze zei "dat deed hij bij z,n vorige vrouw ook"dat sloeg dan op de telegraaf en daarna "hij slaat mij ook" (klemtoon op slaat anders krijg je een andere betekenis)
Hm dat heb ik dus wel gezien. In mijn herinnering ging het dus zo:

Lot: "Er speelt veel meer he?"
Andrea: "Ja"
Lot: "Heeft ie je ook geslagen?"
Andrea heeft toen geknikt

Maar ons geheugen is feilbaar. Ik zal eens kijken of ik het kan vinden.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_137801180
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:13 schreef floske het volgende:

[..]

Nee kan het niet vinden, volgens mij de dag na de komst van de telegraaf.
Samen met volgens mij Lot op de slaapkamer, pratend over de dingen die in de telegraaf stonden.
Ze zei "dat deed hij bij z,n vorige vrouw ook"dat sloeg dan op de telegraaf en daarna "hij slaat mij ook" (klemtoon op slaat anders krijg je een andere betekenis)
Nee, dit heb ik gehoord: Lot: Sloeg hij je ook? en toen zei ze: ja...en liep direct weg.
Anton heeft in de Telegraaf een interview gegeven over zijn relatie met Greet, die hem verliet voor een vrouw. Dát bedoelde Andrea met: hij heeft zijn ex net zo behandeld.
  zondag 16 maart 2014 @ 15:31:07 #196
323401 Kijkertje
met filter
pi_137801399
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:23 schreef vuurvliegje5258 het volgende:

[..]

Nee, dit heb ik gehoord: Lot: Sloeg hij je ook? en toen zei ze: ja...en liep direct weg.
Anton heeft in de Telegraaf een interview gegeven over zijn relatie met Greet, die hem verliet voor een vrouw. Dát bedoelde Andrea met: hij heeft zijn ex net zo behandeld.
:Y Zo herinner ik het me ook min of meer.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 16 maart 2014 @ 15:35:53 #197
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_137801539
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:13 schreef floske het volgende:

[..]

Nee kan het niet vinden, volgens mij de dag na de komst van de telegraaf.
Samen met volgens mij Lot op de slaapkamer, pratend over de dingen die in de telegraaf stonden.
Ze zei "dat deed hij bij z,n vorige vrouw ook"dat sloeg dan op de telegraaf en daarna "hij slaat mij ook" (klemtoon op slaat anders krijg je een andere betekenis)
Dit filmpje bedoelde je, er is toch iets mis met je oren hoor, kijk zelf maar

Hier zegt ze dat, ergens rond 2.34 :" hij heb het ook bij zijn ex vrouw gedaan, precies hetzelfde, ik ben wel masseur "

Doelend op het feit dat Anton in de krant had gezet dat niet zij, maar haar zus masseuse was.

En rond 7.05 nog een keer : : hij heb het ook met zijn ex vrouw gedaan,dit, precies hetzelfde,ook zo'n stuk toen ie boos was,de vreselijkste dingen over der geschreven.Boosheid, dat ie mij door het slijk haalt '

Rond 10.12 zegt ze zelfs nog : die echte liefde die wij met elkaar hebben meegemaakt, Anton en ik, echte liefde, dat heb ik echt wel gevoeld altijd, die soulmate "

En dat terwijl ze boos is over het krantenartikel , geen woord over slaan :N

pi_137801626
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:35 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Dit filmpje bedoelde je, er is toch iets mis met je oren hoor, kijk zelf maar

Hier zegt ze dat, ergens rond 2.34 :" hij heb het ook bij zijn ex vrouw gedaan, precies hetzelfde, ik ben wel masseur "

Doelend op het feit dat Anton in de krant had gezet dat niet zij, maar haar zus masseuse was.

En rond 7.05 nog een keer : : hij heb het ook met zijn ex vrouw gedaan,dit, precies hetzelfde,ook zo'n stuk toen ie boos was,de vreselijkste dingen over der geschreven.Boosheid, dat ie mij door het slijk haalt '

Rond 10.12 zegt ze zelfs nog : die echte liefde die wij met elkaar hebben meegemaakt, Anton en ik, echte liefde, dat heb ik echt wel gevoeld altijd, die soulmate "

En dat terwijl ze boos is over het krantenartikel , geen woord over slaan :N

Nee niks mis met m,n oren :N
Het verhaal dat hij dit bij z,n vorige vrouw ook heeft gedaan heeft ze vaker verteld
  zondag 16 maart 2014 @ 15:43:53 #199
323401 Kijkertje
met filter
pi_137801837
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:38 schreef floske het volgende:

[..]

Nee niks mis met m,n oren :N
Het verhaal dat hij dit bij z,n vorige vrouw ook heeft gedaan heeft ze vaker verteld
Het onderwerp "slaan" is naar mijn mening maar 1 keer gevallen en dat was in het gesprek met Lot op de avond dat ze de brief van Anton had ontvangen. En daar kwam Lot mee en niet Andrea zelf. Zij heeft het toen alleen bevestigd en niet zelf gezegd.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 16 maart 2014 @ 15:44:00 #200
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_137801841
Tja ,wat wil je nou? Dit is het filmpje met het krantenartikel waar je op doelde
Mooier kan ik het niet maken

quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 12:26 schreef floske het volgende:

[..]

Reuzelief van je maar ik bedoel eigenlijk het filmpje dat Andrea terug komt op Utopia na het 24-uurs
bezoek aan Anton.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')