SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verder
Leg eens uit alsjeblieft?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:41 schreef Synthercell het volgende:
De Krim bevolking hoeft alleen te gaan beseffen dat er geen keuze is tussen twee kwaden.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:34 schreef sararaats het volgende:
![]()
vandaag vrijwilligersfeestje gehad. was prettig.
Denk dat eerder de oekraine zelf gaat beginnen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:46 schreef Scrummie het volgende:
Geruchten op ander forum dat Rusland vannacht bommetjes gaat gooien..
nucleaire zelfsquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:46 schreef Scrummie het volgende:
Geruchten op ander forum dat Rusland vannacht bommetjes gaat gooien..
Mja, maar zelf beslissen gaat niet meer gebeuren geloof ikquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Denk dat eerder de oekraine zelf gaat beginnen.
No offence maar het lijkt me gewoon beter dat de Krim bevolking zelf beslist ipv de landen zelf.
lees het NWS topic er maar over.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, maar zelf beslissen gaat niet meer gebeuren geloof ik
@Tjack, welk forum kijk jij?
Wat denk jij guyv, word het daar oorlog of blijft het bij dreigen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
lees het NWS topic er maar over.
En ja ze hebben iets te vroeg lopen gillen daar in de Krim, ze hadden het referendum af moeten wachten,
ben blij dat ik ff niks te doen heb kan ik dit mooi volgen net als de oorlog in Irak aanslagen Oslo en Boston aanslagen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat denk jij guyv, word het daar oorlog of blijft het bij dreigen?
Fantastisch plaatje haha..quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
ben blij dat ik ff niks te doen heb kan ik dit mooi volgen net als de oorlog in Irak aanslagen Oslo en Boston aanslagen.
Ik denk dat het zoals Syrie wel weer met een sisser afloopt.
De VS schreeuwt moord en brand en de politiek in de Krim zelf loopt nogal op de feiten vooruit.
Maar denk dat europa zich straks neer legt en de VS ook, het volk daar zal spreken maar het zal ff duren voor de rust om de situatie is weer gekeerd.
ondertussen in Korea
[ afbeelding ]
Ja hoop geschreeuw etc ondertussen loopt Noord korea er tussen door te trollen om beetje aandacht te krijgen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Fantastisch plaatje haha..
Denk dat je gelijk hebt, hoop het ook wel beetje. Heb weinig zin in een all out oorlog. Als Rusland echt gaat aanvallen, gaat USA dat ook doen, 99% zeker. Dan doen alle westerse landen oorlogje spelen en is het los, want dan doet China mee, etc, etc, etc.
nws topic is vanaf het begin af aan al Bnwquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja hoop geschreeuw etc ondertussen loopt Noord korea er tussen door te trollen om beetje aandacht te krijgen.
Niemand wil deze oorlog, en het NWS topic begint aardige BNW verschijnselen te tonen .
Bah ben verkouden anders was ik wel even gaan slapen, heb gelukkig de halve vluct al geslapen.
En zoooooooo lief toen ik vanochtend lande in Brussel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |