Bij Bram heeft ze al een abortus gedaanquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:19 schreef kaya39 het volgende:
Bram was haar ex toch .nou die is nu ook met de stront dun in de broek aan het streamen. dalijk is ze zwanger van mij vreest hij.
Omdat je hoort dat het stemmetje weer ontzettend nep is?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:20 schreef Baconbus het volgende:
Is het raar als ik er niet tegen kan als Andrea vrolijk doet?
en terecht... ! Ik herinner me nu ineens een paar weken geleden, dat ze een test vroeg via de zenderkamerquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:19 schreef kaya39 het volgende:
Bram was haar ex toch .nou die is nu ook met de stront dun in de broek aan het streamen. dalijk is ze zwanger van mij vreest hij.
Was Bram stiekum een vrouw?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bij Bram heeft ze al een abortus gedaan
neuh.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:20 schreef Baconbus het volgende:
nee, is natuurlijk, elk weldenkend mensen heeft een aversie voor zulek gevallenquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:20 schreef Baconbus het volgende:
o nou dan kan bram idd niet streamen nee :pquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
voor het geklooi met ruud was dat nogquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en terecht... ! Ik herinner me nu ineens een paar weken geleden, dat ze een test vroeg via de zenderkamer
3X!!!quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
zwaan kleef aan zoiets ( ik was te laat met cappen )quote:
net of die man dat niet snaptquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Boompjes staan te dicht op elkaar zegt de meneer.
Ja maar het moet een heg worden zegt Andrea.
Daarom, lijkt me heel sterk dat ze nog zwanger kan zijn van Bram. Ze is ook al twee keer ongesteld geweest sinds 31 December (waarom weet ik dit?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en terecht... ! Ik herinner me nu ineens een paar weken geleden, dat ze een test vroeg via de zenderkamer
Ja alsof ze tegen een klein kind praat. Ze voert gewoon weer haar toneelstukje op. De echte Dre is 'BEGIN JE NU WEER MET ME? IK HEB HELEMAAL GEEN PILLEN UITGEDEELD/KLEDING ACHTEROVER GEDRUKT? LAAT ME MET RUST!quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Omdat je hoort dat het stemmetje weer ontzettend nep is?
weer pompoen soep, kan ze niks naders verzinnen ofzoquote:
dat was waarschijnlijk dan een miskraam !quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:21 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Daarom, lijkt me heel sterk dat ze nog zwanger kan zijn van Bram. Ze is ook al twee keer ongesteld geweest sinds 31 December (waarom weet ik dit?)
straks: willem pakt me ook alles af, doe alles verkeerd, hij begon tegen mequote:Op donderdag 6 maart 2014 14:23 schreef Baconbus het volgende:
Dre heeft het helemaal verkeerd gedaan. Zogenaamd hebben anderen het verkeerd gedaan.![]()
Ja, echt. Wat een aanstelster.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:22 schreef Urb het volgende:
Laura "Dat is veel te groen dat mot ik niet" en later "Of ik moet zakgeld elke donderdag vlees of dat vegetarische moet eruit!"
Ga dr zelf uit kind.
Hoi, ik ben Laura. Ik ga in een programma zitten waarin een nieuwe samenleving gebouwd wordt, met allemaal nieuwe dingen waar ik waarschijnlijk niks vanaf weet en ook totaal niet open voor sta.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:22 schreef Urb het volgende:
Laura "Dat is veel te groen dat mot ik niet" en later "Of ik moet zakgeld elke donderdag vlees of dat vegetarische moet eruit!"
Ga dr zelf uit kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |