Helaas inderdaad. Zo een truttig, oubollig en overdramatisch lied. Statischer dan dit kan haast niet. Typisch eurovisie.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:31 schreef ijs_beer het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat dit niet in de finale komt, het is zo, zo mutsig ofzo.Maarja, het zal gewoon wel weer top 10 eindigen.
Eens. Je moet eens Ace Wilder met Busy Doing Nothing luisteren. Is nipt achter Sanna Nielsen geëindigd bij Melodifestivalen, maar zou een veel betere keuze zijn geweest.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Helaas inderdaad. Zo een truttig, oubollig en overdramatisch lied. Statischer dan dit kan haast niet. Typisch eurovisie.
Net even Ace Wilder opgezocht. Ik begrijp helemaal niet hoe dat lied van Sanna heeft kunnen winnen. Dat liedje van Ace is echt veel beter. Ik zou het heel raar vinden als Zweden hiermee wint. Dit komt in de verste verte niet in de buurt van Euphoria.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eens. Je moet eens Ace Wilder met Busy Doing Nothing luisteren. Is nipt achter Sanna Nielsen geëindigd bij Melodifestivalen, maar zou een veel betere keuze zijn geweest.
Preciesquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Goede uitvoering, ontzettend afgezaagd 'typisch Eurovisiesongestival'-lied. Met alle rifjes en rafjes, modulaties en uithalen van dien. Niet mijn ding, maar zal wel weer winnen, want clichés zijn clichés omdat ze waar zijn.
Eens.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Goede uitvoering, ontzettend afgezaagd 'typisch Eurovisiesongestival'-lied. Met alle rifjes en rafjes, modulaties en uithalen van dien. Niet mijn ding, maar zal wel weer winnen, want clichés zijn clichés omdat ze waar zijn.
Ik ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben bang dat we volgend jaar weer in Zweden zitten
Denk het ook.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ga ervan uit dat Sanna een Safuraatje (2010) doet. Wel vijfde of zo, geen winst.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:19 schreef ItaloDancer het volgende:
Na het optreden gezien te hebben was ik van plan a.s. zaterdag op Sanna te stemmen, maar dat gaat nu dus mooi niet door.
Straks hebben die 2 punten er nog voor gezorgd dat het ESF naar Amsterdam komtquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:27 schreef ntm het volgende:
Waarom is dit favoriet? Vind het maar een zeiknummer, straalt niks uit. Ace Wilder is 1000x beter.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:29 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Straks hebben die 2 punten er nog voor gezorgd dat het ESF naar Amsterdam komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |