Dat lijkt mij echt super, ga ik zeker nog een keer doen! Eigen ervaring?quote:
Yep. Vond het supergaaf.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:23 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt super, ga ik zeker nog een keer doen! Eigen ervaring?
Auschwitz vond ik geen kut aan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:28 schreef Roellie80 het volgende:
Wat je ook kan doen (ook eigen ervaring) is Auschwitz of Stromboli.
Gaat wel wat meer kosten dan het budget van ts neem ik aan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:22 schreef Sinceria het volgende:
Bezoek Cyprus, en dan met name de grensgebieden tussen noord en zuid.
En tijd denk ik ook...dit begint op een normale vakantie te lijken en daar ben ik niet naar op zoek;)quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:38 schreef ThePast het volgende:
[..]
Gaat wel wat meer kosten dan het budget van ts neem ik aan.
Een reisje naar Cyprus? Héél cultureel (als je uit Agia Napa wegblijft)quote:
Inderdaad leuk om te doen, maar ik weet niet of de Oekraïne daar nu het juiste moment voor is.quote:
op gas of kolen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:34 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Auschwitz vond ik geen kut aan.
De BBQ was wel gezellig.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:05 schreef Andyy het volgende:
Racelicentie halen, driftcursus volgen motor kopen
Zoek hier iets naar je gading uitquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:02 schreef Haakaa het volgende:
Ik zoek leuke ideeën om 100 tot circa 1200 euro te besteden.
Ik zoek hierbij niet naar materiële ideeën maar ik ga meer voor de "experience" en/of "zelfontplooing".
Iets met avontuur trekt me ook erg aan!
Mijn eerste idee was om te Mont Blanc te beklimmen, alleen ligt deze prijs iets hoger en voldoe ik niet aan de aanbevolen ervaring helaas. (dit om een idee te geven welke richting ik denk)
Of een talencursus oid heb ik ook gedacht.
Alle creatieve ideeën zijn welkom!
quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:34 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Auschwitz vond ik geen kut aan.
De BBQ was wel gezellig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |