SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zijn jullie actief zo op de vroege ochtendHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik zou altijd Gundogan doen. Met beide CB's heb ik weinig ervaring.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:07 schreef AntiHero het volgende:
Kunnen jullie mij helpen met dit dilemma?
[ afbeelding ]
KPB houdt wel in dat Felipe Santana op CB moet, bij Gundo kan Dante ook nog.
[ afbeelding ]Ik heb nog niet zo veel packs geopend nee. Doe ik nooit eigenlijk, want zonde van mijn coinsquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nog niet zoveel packs geopend dan ? na deze pulls zit ik op
2x aguero
1x neymar
1x reus
1x Rooney
van boven de 50K
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
#patsermode onquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nog niet zoveel packs geopend dan ? na deze pulls zit ik op
2x aguero
1x neymar
1x reus
1x Rooney
van boven de 50K
Ibra, TOTY Lahm, SIF Pedro, Robben, Neymar, Hazard, SIF Benatia, van Persie, Reus, Schweinsteiger, Ozil, Wolfsburg-Fagner, Alves allemaal 1x en Rooney een keer of 8 al waren de meesten wel toen hij onder de 50k gezakt was.
Nu ben ik vast nog iemand vergeten.
edit. Vidic in 1 van de starterpacks, die had ik ook voor 50k verkocht![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
#patsermode on
Ibra, TOTY Lahm, SIF Pedro, Robben, Neymar, Hazard, SIF Benatia, van Persie, Reus, Schweinsteiger, Ozil, Wolfsburg-Fagner, Alves allemaal 1x en Rooney een keer of 8 al waren de meesten wel toen hij onder de 50k gezakt was.
edit. Vidic in 1 van de starterpacks, die had ik ook voor 50k verkocht
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
misschien eens praten bij de breider stichting. duidelijke verslaving voor t openen van packs.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
#patsermode on
edit. Vidic in 1 van de starterpacks, die had ik ook voor 50k verkochtPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb al 2x ribery gehad en toty silva. In het begin ook nog Aguero gehad. Verder als klappers David silva. Toure. 2x Hazard. 2x Robben![]()
Neuh heb m nog in mn clubquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zal de pot ook wel lekker gespekt hebben?![]()
![]()
Ah...die ga je natuurlijk pas verzilveren op het moment dat hij minstens 100k opbrengt?quote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waar kan ik eigenlijk zien hoeveel packs ik geopend heb (ja, kan niet standaard, maar wel met 1 of ander tooltje toch ? )![]()
Via die element inspectie tool van Chrome ergens.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:05 schreef DutchSL het volgende:
Waar kan ik eigenlijk zien hoeveel packs ik geopend heb (ja, kan niet standaard, maar wel met 1 of ander tooltje toch ? )![]()
Ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hoe is het eigenlijk met dat hele skypegedoe? Zijn de rangen weer gesloten?![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:05 schreef DutchSL het volgende:
Waar kan ik eigenlijk zien hoeveel packs ik geopend heb (ja, kan niet standaard, maar wel met 1 of ander tooltje toch ? )
Dit opzoeken in Chrome. Met Firebug kan het btw ook.![]()
14x bronze pack 400
9x bronze pack 750
5x silver pack 2500
40x silver pack 3750
6x gold pack 5000
77x gold pack 7500
Maar dat is maar mijn tradeaccount![]()
![]()
Ik snap dit nog steeds niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit opzoeken in Chrome. Met Firebug kan het btw ook.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Op F12 drukken in Chrome / Firefox (als je firebug hebt)quote:
Inloggen op de webapp
Naar Network gaan (of NET in Firebug)
Daar zoeken naar cardpack
En dan moet je de JSON snappen, maar met beetje kennis van Engels + logisch nadenken lukt dat wel![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 01-01-1970 om 01:00:00FINAL batch of transfers in now LIVE in packs! http://bit.ly/1duG7sC #FUT reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |