Die sandwiches? Die verkopen we ja. Net als deze dusquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:23 schreef exelletor het volgende:
Die voor de oven zie ik idd niet meer staan, zullen wel uit het assortiment gehaald zijn. Wat jij laat zien lijkt trouwens meer op een schaaltje. Die verse dingen heb je trouwens alleen als je ook boterhammen enzo verkoopt.
Oh die.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:27 schreef exelletor het volgende:
Deze hoeven niet in magnetron:
[ afbeelding ]
Zoals die sandwiches van 3.99.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:35 schreef d4v1d het volgende:
Oh die.
Maar dat lijkt me ook meer voor winkels die op een drukke plaats liggen of ene looproute, kan je hem meenemen voor onderweg. (Zoals de To Go dus)
Ja die zijn belachelijk duurquote:
Inmiddels is het bericht aangepast. Is nu versquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:29 schreef ikbenschipper het volgende:
Wat een berg extra aanbiedingen weer. Houdbaar en Nonfood.
Maar wat is er nu zo houdbaar aan Becel?
quote:Dinsdag: 1 winkel
Je betaalt ook voor het gemak. Bovendien halen de meeste mensen zo'n broodje vlakvoor dat ze de trein instappen en ze dus niet gemakkelijk ergens anders even een broodje kunnen halen en dan geven ze al snel iets meer uit.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja die zijn belachelijk duurEn ze zijn geeneens zo lekker
Die van de kiosk zijn veel lekkerderquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:17 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je betaalt ook voor het gemak. Bovendien halen de meeste mensen zo'n broodje vlakvoor dat ze de trein instappen en ze dus niet gemakkelijk ergens anders even een broodje kunnen halen en dan geven ze al snel iets meer uit.
Ik heb ze ook wel eens gegeten, maar het sneetje brood is een beetje een vochtige spons.
Ik haal wel eens een broodje bij 'De Broodzaak' geloof ik. Eentje met brie ofzo. Geen idee wat ze kosten. Zijn wel goed te doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die van de kiosk zijn veel lekkerderEn maar 2.50 uit m'n hoofd
Brie walnoot van ik dacht 3,95? Vet nice broodjes, ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:22 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik haal wel eens een broodje bij 'De Broodzaak' geloof ik. Eentje met brie ofzo. Geen idee wat ze kosten. Zijn wel goed te doen.
Ik was laatst in de hema maar ik kon geen rookworsten vindenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:24 schreef mujentas het volgende:
[..]
Er zit hier op het station ook zo'n Hema winkel. Broodje rookworst met mosterd
Walnootquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:23 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Brie walnoot van ik dacht 3,95? Vet nice broodjes, ja.
Mits de broodjes wel een beetje heel blijven. Had de vorige keer een broodje gekregen die te ver doorgesneden was. Met een worst en veel mosterd werd het best een rommeltjequote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:24 schreef mujentas het volgende:
[..]
Er zit hier op het station ook zo'n Hema winkel. Broodje rookworst met mosterd
Paar grote pannen of een Zwilling koksmes. Dekbedden lopen nu, meen ik me te herinneren.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wss gewoon aanbiedingen groots, maar dan ook echt groots, inslaan![]()
Ik ben een paar keer bij de Hema aangehouden omdat het signaal ging toen ik binnen kwam. Samen naar de oorzaak zoeken...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:01 schreef exelletor het volgende:
Ik snap wel dat je het zat bent als je elke keer gecontroleerd moet worden.
Dat doet me er aan denken, dat alweer een tijd geleden die uv-apparaatjes altijd aan stonden, zo'n beetje op heuphoogte. Ik had toen elke keer de neiging erop te wijzen dat dat waarschijnlijk niet zo gezond was.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:00 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat er binnenkort bij de kassa ook uv lampen (watermerk) en felle lampen (voor de laserperforatie van de pasfoto) worden geplaatst zodat we het document op echtheid kunnen gaan controleren. Daarnaast moeten alle medewerkers verplicht op cursus bij de Marechaussee om valse documenten te gaan ontdekken. Ook krijgt iedereen een boek met daarin alle ID bewijzen die er op de wereld bestaan. Moet je uit je hoofd leren, want het zou maar gebeuren dat er een Noord-Koreaan van 17 aan je kassa staat die een blikje bier koopt.
Hopelijk was die niet 2 uur voor sluitingstijd volgens t spoorboekjequote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:34 schreef Schuimpjes het volgende:
Processtoring DCT. Verswagen vanavond 2 uur vertraging
Ik ben gelukkig al thuis
Wagen komt nu half 8. 9 uur sluit de winkel. begint dus ook later...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hopelijk was die niet 2 uur voor sluitingstijd volgens t spoorboekje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |