abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137426480
Tijdje gelden een mooie jas van het merk Kubayashi gekocht, vind het persoonlijk nog steeds een mooie jas, kan er vrij weinig vinden op het web. Ik kan ook geen foto maken, omdat ik te armoe ben om een goede camera/telefoon met camera te kopen. Mijn Webcam is te wazig. Iemand ook die met deze kleding rondloopt?

Info over het merk:
Designer, menswear line, Monsieur Nicole line, for Matsuda; joined Matsuda, 1976; took over as designer of Matsuda's menswear collection (known as Nicole in Japan), 1983; showed collection in New York for the first time, 1983; initial showing of collection in Paris, 1987; named chief designer, Matsuda's menwear and womenswear lines, 1995; opened Kobayashi Design Office Company to develop signature brands, late 1990s. Awards: Art Director's Club of New York for photo collaboration with Nan Goldin, 1996; Kuwazawa award, 1997. Address: Kobayashi Design Office Co. Ltd., 103, 2-30-9, Jingumae, Shibuya-Ku, Tokyo.

Read more: http://www.fashionencyclo(...)o.html#ixzz2v7SY7CCa
pi_137426563
En wat moeten we precies met deze info? Kopen van je webshop?
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_137426703
quote:
10s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:48 schreef Sinceria het volgende:
En wat moeten we precies met deze info? Kopen van je webshop?
Kijk hij über duur die brillen van Matusda zijn. Waarschijnlijk ben je te armoe voor een mooie Kubayashi jas, en blijf je haken bij H&M :') of C&A :').

Japanse merken _O_
pi_137427114
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:51 schreef IWWEMI het volgende:

[..]

Kijk hij über duur die brillen van Matusda zijn. Waarschijnlijk ben je te armoe voor een mooie Kubayashi jas, en blijf je haken bij H&M :') of C&A :').

Japanse merken _O_
Ik hoef helemaal geen Tamagotchi jas man. Wat moet ik met die zooi? Stuk gaat het toch wel, en ik durf te gokken dat ik voor de prijs van zo'n habbibabbi jas 4 nieuwe jassen per jaar kan kopen die een stuk meer naar mijn smaak zijn. :')
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:59:16 #5
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_137427124
Ooooh! Kijk mij eens fancy en Amsterdam-Zuid doen :')
Hoe sneu....
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:02:25 #6
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_137427299
quote:

[..]

Japanse merken _O_
Als een Jap erbij willen lopen! :') Je favoriete films zijn zeker de F&F troep?
pi_137427316
Linkje naar de webshop?
pi_137427860
quote:

[..]

Japanse merken _O_
Goed, je maakt alleen een waardeloze vergelijking. Waarschijnlijk is het merk Kubayashi niet gericht op commerciële fashion en massaproductie, heeft niet elke 6 weken een nieuwe collectie, waardoor het meer tijd heeft om zich goed te ontwikkelen en heeft het bedrijf geen wereldwijde vestigingen en laat staan een kantoor in bijna elk land van de wereld. Omdat de jas in een hogere prijs klasse zit heeft het ook een midden-hoog segment en H&M en C&A is laag-midden segment. De kwaliteit is slechter, maar de prijs is ook lager. Jouw merk is van betere kwaliteit dus duurder en het produceert waarschijnlijk geen massa productie, waardoor het bedrijf duurder uit is met het maken van de kleding.
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:31:21 #9
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_137428799
Goed topic :')
Ik ben inmiddels overleden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')