SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik nog meer EAids krijg dan de afgelopen dagen gaat Matthew McConaughey de hoofdrol spelen in de verfilming van mijn leven.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
DS2 speelt wel Rayonquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:16 schreef Tim86 het volgende:
Als ik nog meer EAids krijg dan de afgelopen dagen gaat Matthew McConaughey de hoofdrol spelen in de verfilming van mijn leven.
oh wacht dat slaat in dit geval nergens op![]()
![]()
WeFut
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Gelukkig heb ik geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
DS2 speelt wel Rayon
oh wacht dat slaat in dit geval nergens op![]()
4-1-2-1-2quote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nee, nu moet ik Navas vervangen terwijl ik Willian kut vind spelen. Heb de NIF al in een ander team.quote:![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
IF Schurrle 8 chem #yoloquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nee, nu moet ik Navas vervangen terwijl ik Willian kut vind spelen. Heb de NIF al in een ander team.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik word constant gepest op Skype.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat een jokejacket is die jongen toch.![]()
Hij is niet helemaal 100% bij zijn easteregg.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat een jokejacket is die jongen toch.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |