abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137411422
Wegens aanschaf kleinere auto te koop aangeboden, mijn Saab 9-3 2.2 TiD Coupe.

APK t/m 1 juni 2014. Bij de vorige APK in mei 2013 / 330.000km is een koplamp afgesteld en een lampje v/d kentekenverlichting vervangen. Kosten: slechts ¤ 30,= that's all.

Laatste onderhoudsbeurt is uitgevoerd bij 330.000km. Staat nu op 353.000km.

Pluspunten: ruim, comfortabel, stijlvol, electr. ramen, airco, cruise control, alarm, Saab-stereo met 6cd-wisselaar, carrosserie in nette staat.

Aandachtspunten: Airco moet gereinigd worden, electr. spiegels werken niet (zekering of contactpunten?) en motor loop bij snelheden boven 130/140 km/u in 'nood'programma. Even van het contact af, weer starten en er is niets aan de hand. Misschien een kwestie van sensor vervangen?

Zoek je een goedkope, comfortabele auto om kilometers mee te vreten, dan is dit misschien dé auto voor jou. Ik gebruik hem om dagelijks 150km woon-werkverkeer te rijden, verbruik is daarbij meestal 1:17,5/18 (veel snelweg).

Extra turbo bijgeleverd. Staat onbekend.
Auto staat op originele lichtmetalen Saab-velgen met winterbanden.

Vraagprijs: ¤ 895,=

Te bezichtigen in Dronten of Amsterdam Zuidoost.

Let op: (In)ruil van het een en ander is bespreekbaar. Electronica, atb/racefiets, spiegelreflexcamera etc. etc.

woensdag 5 maart 2014 @ 13:16:27 #2
65918 IBAZ
broeinest
pi_137411673
Is dat de versie met het Opel Vectra chassis?
pi_137412109
Voor zover ik weet staat deze op dezelfde basis ja. Maar voor de grapjes over Slopel, roest etc. komen: hij is nog echt heel erg netjes van onderen, is gecontroleerd ^O^
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:39:35 #4
65918 IBAZ
broeinest
pi_137412291
Ja, vast wel. Maar het blijft dan toch een auto met het weggedrag van een Vectra. Dat poets je niet weg.
pi_137412532
Snap de toegevoegde waarde van je post niet echt..
't Is dan ook geen racewagen, deze auto rijdt verder prima..
pi_137412658
Onzin, mijn vrouw rijdt de 4 deurs versie van de 9-3 TiD en het weggedrag is top. De 9-3 is door saab technici zodanig aangepakt dat de auto op vele punten van de Vectra flink verschilde. Een familie lid heeft een vectra en dat rijdt idd ruk.
Rij zelf al jarenlang Lancia (rij zelf een Kappa JTD) en Alfa, maar de Saab heeft me positief verrast in gebruik en verbruik(1 op 16 is goed haalbaar, dus 1000 klm op een tank!).

@ TS, waarom even niet die storing aanpakken. Saabs zijn heden ten dage al geen makkelijk verkoopbare auto's (zeker zo een 'zware diesel) en het maakt em zo wel wat makkelijk verkoopbaar. Zo ook mbt de airco. Je doet nu voorkomen of het appeltje eitje kosten zijn, maar laat em ff uitlezen dan weet je wat er aan de hand is. Noodloop hoort niet. Voor de rest mooie coupe, succes met de verkoop. Zag em oook op Saabforum staan.
pi_137413722
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:53 schreef DonP het volgende:
Onzin, mijn vrouw rijdt de 4 deurs versie van de 9-3 TiD en het weggedrag is top. De 9-3 is door saab technici zodanig aangepakt dat de auto op vele punten van de Vectra flink verschilde. Een familie lid heeft een vectra en dat rijdt idd ruk.
Rij zelf al jarenlang Lancia (rij zelf een Kappa JTD) en Alfa, maar de Saab heeft me positief verrast in gebruik en verbruik(1 op 16 is goed haalbaar, dus 1000 klm op een tank!).

@ TS, waarom even niet die storing aanpakken. Saabs zijn heden ten dage al geen makkelijk verkoopbare auto's (zeker zo een 'zware diesel) en het maakt em zo wel wat makkelijk verkoopbaar. Zo ook mbt de airco. Je doet nu voorkomen of het appeltje eitje kosten zijn, maar laat em ff uitlezen dan weet je wat er aan de hand is. Noodloop hoort niet. Voor de rest mooie coupe, succes met de verkoop. Zag em oook op Saabforum staan.
De storingen pak ik zelf niet aan omdat ik ook al een andere auto heb. Ga hier dus geen geld meer in stoppen. Bieden mag.. Als ik heb tiptop zou maken zou ik er ook zelf wel in doorrijden.

Dat verbruik dat je noemt is inderdaad goed haalbaar, ik zit eigenlijk altijd nog veel zuiniger :)
pi_137507285
Kick! Een goed bod is altijd welkom..
pi_137595178
*Gereserveerd*
pi_137624387
*Verkocht*
  dinsdag 11 maart 2014 @ 18:22:49 #11
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_137624641
Top! dank voor je TR.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')