abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 7 maart 2014 @ 07:21:12 #76
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_137473647
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:37 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Lore is vaak de achtergrond informatie etc. Althans denk dat ik het beste zo kan uitleggen.

Je hebt bv een black knight de lore zou dan zijn geschiedenis zijn of hoe hij in leven is gekomen etc. Misschien waren het ridders aan de ronde tafel die vervolgens verraden zijn door de koning en alles in hun pad kapot maken. Een dom voorbeeld maar dat soort informatie is de lore van iets. Hoe het tot stands kwam etc... Ja denk dat ik het zo goed uitleg.

En verdomme Havel is nog lastiger dan de gargoyles maar het is gelukt! :D Geen idee waar ik nu heen moet dat wel.

En die kerel die bij het vuur zit is me te creepy. Hij komt over alsof hij wat in zijn schild voert. :')
Je hebt de bel bij de gargolyes wel gehad neem ik aan? Dan moet je onder THE undead burg de depths in en dan richting blighttown voor de 2de bel, maar die shit is eng!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_137473734
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:37 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Lore is vaak de achtergrond informatie etc. Althans denk dat ik het beste zo kan uitleggen.

Je hebt bv een black knight de lore zou dan zijn geschiedenis zijn of hoe hij in leven is gekomen etc. Misschien waren het ridders aan de ronde tafel die vervolgens verraden zijn door de koning en alles in hun pad kapot maken. Een dom voorbeeld maar dat soort informatie is de lore van iets. Hoe het tot stands kwam etc... Ja denk dat ik het zo goed uitleg.

En verdomme Havel is nog lastiger dan de gargoyles maar het is gelukt! :D Geen idee waar ik nu heen moet dat wel.

En die kerel die bij het vuur zit is me te creepy. Hij komt over alsof hij wat in zijn schild voert. :')
Ah okee, ik had nog nooit van die term gehoord :@
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games vrijdag 7 maart 2014 @ 08:15:32 #78
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_137473976
Tofste lore is imo over Knight Artorias, the abysswalker. Alleen moet je daar eigenlijk wel de DLC voor hebben :7
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_137474057
Over DLC gesproken. Ik heb de Prepare To Die editie (de meest toepasselijke naam ooit voor een game).

Wat is nou eigenlijk het verschil tussen de gewone en de Prepare To Die editie?

Ah nevermind, al gevonden. De P2D versie bevat de DLC.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 10:15:58 #80
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137475846
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 07:21 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Je hebt de bel bij de gargolyes wel gehad neem ik aan? Dan moet je onder THE undead burg de depths in en dan richting blighttown voor de 2de bel, maar die shit is eng!
Kut zit ik voor niets in dat klote bos te rennen. :') wel spijt van de cleric melee is vrij lastig. Maar goed even doorbijten.

Het enige wat ik nodig heb zijn humanities. Geen idee hoe ik dat ga krijgen.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_137477923
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:15 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Kut zit ik voor niets in dat klote bos te rennen. :') wel spijt van de cleric melee is vrij lastig. Maar goed even doorbijten.

Het enige wat ik nodig heb zijn humanities. Geen idee hoe ik dat ga krijgen.
Een tip voor de boss in Darkroot Garden:

Zorg dat je Human hebt en gebruik de Summon onder de trap om Witch Beatrice op te roepen. Ga dan naar de boss en het zal een stuk makkelijker gaan. De boss hangt het meeste van de tijd in de lucht en zonder ranged kan je daar niet bij. Beatrice gebruikt magic die best sterk is, dus gaat sneller.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:37:31 #82
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137478088
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 07:21 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Je hebt de bel bij de gargolyes wel gehad neem ik aan? Dan moet je onder THE undead burg de depths in en dan richting blighttown voor de 2de bel, maar die shit is eng!
Kut dus ik heb voor niets in dat bos lopen te kloten om monster met 20 koppen te killen. :')

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 07:18 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Je hoeft daar nog niet perse heen, die stenen gastheer hebben me nog nooit geraakt om ik vuur van afstand een Great heavy soul arrow!
Cleric heeft bijna geen int. Ik geloof dat ik op 8 int zit.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:31 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Een tip voor de boss in Darkroot Garden:

Zorg dat je Human hebt en gebruik de Summon onder de trap om Witch Beatrice op te roepen. Ga dan naar de boss en het zal een stuk makkelijker gaan. De boss hangt het meeste van de tijd in de lucht en zonder ranged kan je daar niet bij. Beatrice gebruikt magic die best sterk is, dus gaat sneller.
Ja dat had ik gedaan ik was human omdat ik het vuur had gekindled en toen ik daar was zag ik zo'n shine onder een bosje. Dacht dat het Solaris was, en dacht dan roep ik hem wel op. Toen dacht ik dat het een speler was. Maar dit was dus een npc? Vond het al gek dat een speler het zo zou verstoppen.

Maar ik heb nu wel humanities nodig en hard.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_137478184
Zodra je de Depths in gaat, kill die ratten ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:43:41 #84
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137478247
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 08:15 schreef 2dope het volgende:
Tofste lore is imo over Knight Artorias, the abysswalker. Alleen moet je daar eigenlijk wel de DLC voor hebben :7
Ben je geïnteresseerd in de lore... Ik ben een groot fan van een Japanse anime, Berserk. Ook van de manga helaas is de schrijver heel sloom met het uitbrengen van nieuwe chapters en werkt hij nu aan iets anders. Misschien vind je anime voor nerds of misschien denk je heh bah! Maar wacht! Dark souls heeft dingen geleend van deze Berserk manga, in Berserk zit je ook in een hopeloze wereld waarin eigenlijk weinig hoop is.

Dit is de protagonist.


Maar nu komt het!
Hier laten ze wat dingen zien die voorkomen in Dark souls met Berserk aan de andere kant. Berserk is van 1990. Sommige z ijn misschien wat ver gezocht andere minder. Misschien dat het interessant is.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:43:51 #85
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137478252
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:41 schreef El_Thijs het volgende:
Zodra je de Depths in gaat, kill die ratten ;)
Ben ik ver van daar?
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_137478381
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:43 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Ben ik ver van daar?
Heb je de Key van de Depths al?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Games vrijdag 7 maart 2014 @ 11:49:10 #87
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_137478416
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:37 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Kut dus ik heb voor niets in dat bos lopen te kloten om monster met 20 koppen te killen. :')

[..]

Cleric heeft bijna geen int. Ik geloof dat ik op 8 int zit.

[..]

Ja dat had ik gedaan ik was human omdat ik het vuur had gekindled en toen ik daar was zag ik zo'n shine onder een bosje. Dacht dat het Solaris was, en dacht dan roep ik hem wel op. Toen dacht ik dat het een speler was. Maar dit was dus een npc? Vond het al gek dat een speler het zo zou verstoppen.

Maar ik heb nu wel humanities nodig en hard.
De hydra killen is altijd goed, die blijft ook weg.
Bovendien: mocht je ooit nog de Abysswalker DLC kopen, is het handig dat die hydra alvast weg is ;)

Humanities farmen kan inderdaad het beste bij ratten en sommige bazen. Het farmen gaat het beste met de covetus serpent ring (ofzo), i.v.m. increased drop rate. Echter, die ring ligt in Sen's Fortress en daar ben je voorlopig nog niet. Een andere manier om je drop rate te increasen is door, tegenstrijdig genoeg, humanities tot je te nemen.

Mag ik vragen waarom je humanities 'hard' nodig hebt?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:49:32 #88
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137478425
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:47 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Heb je de Key van de Depths al?
Geen clue ik ben van het ringen van de bel naar het bos gegaan. En daar heb ik de vlinder verslagen.... En een beest met veel koppen een black knight en havel. Dat is wat ik heb gedaan eigenlijk.

quote:
2s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:49 schreef 2dope het volgende:

[..]

De hydra killen is altijd goed, die blijft ook weg.
Bovendien: mocht je ooit nog de Abysswalker DLC kopen, is het handig dat die hydra alvast weg is ;)

Humanities farmen kan inderdaad het beste bij ratten en sommige bazen. Het farmen gaat het beste met de covetus serpent ring (ofzo), i.v.m. increased drop rate. Echter, die ring ligt in Sen's Fortress en daar ben je voorlopig nog niet. Een andere manier om je drop rate te increasen is door, tegenstrijdig genoeg, humanities tot je te nemen.

Mag ik vragen waarom je humanities 'hard' nodig hebt?
De DLC heb ik, ik heb de prepare 2 die edition daar zit die bij geloof ik. Qua waarom ik humanities nodig heb ik geloof dat ik er niet meer veel heb. En om te kindlen ben je er 2 kwijt. Dat betekend dat ik nu nog maar een paar vuurtjes kan kindlen. Gezien ik niet veel humanity heb.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  Eindredactie Games vrijdag 7 maart 2014 @ 11:50:12 #89
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_137478444
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:43 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Ben je geïnteresseerd in de lore... Ik ben een groot fan van een Japanse anime, Berserk. Ook van de manga helaas is de schrijver heel sloom met het uitbrengen van nieuwe chapters en werkt hij nu aan iets anders. Misschien vind je anime voor nerds of misschien denk je heh bah! Maar wacht! Dark souls heeft dingen geleend van deze Berserk manga, in Berserk zit je ook in een hopeloze wereld waarin eigenlijk weinig hoop is.

Dit is de protagonist.
[ afbeelding ]

Maar nu komt het!
Hier laten ze wat dingen zien die voorkomen in Dark souls met Berserk aan de andere kant. Berserk is van 1990. Sommige z ijn misschien wat ver gezocht andere minder. Misschien dat het interessant is.
Klinkt wel leip, zal komend weekend eens bekijken.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_137478491
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:49 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Geen clue ik ben van het ringen van de bel naar het bos gegaan. En daar heb ik de vlinder verslagen.... En een beest met veel koppen een black knight en havel. Dat is wat ik heb gedaan eigenlijk.

[..]

De DLC heb ik, ik heb de prepare 2 die edition daar zit die bij geloof ik. Qua waarom ik humanities nodig heb ik geloof dat ik er niet meer veel heb. En om te kindlen ben je er 2 kwijt. Dat betekend dat ik nu nog maar een paar vuurtjes kan kindlen. Gezien ik niet veel humanity heb.
Je moet nu naar de Lower Undead Burg gaan en daar de Carpa Demon killen. Die heeft de Key. Best een stevige baas maar ik had geluk dat er een goede summon was om me te helpen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:52:43 #91
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137478517
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:51 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Je moet nu naar de Lower Undead Burg gaan en daar de Carpa Demon killen. Die heeft de Key. Best een stevige baas maar ik had geluk dat er een goede summon was om me te helpen.
Hierom heb ik ook humanities nodig fuck my life. :'( Mischien maar farmen bij die 3 ratten... Terug naar de undeadburg.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:58:48 #92
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_137478718
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:15 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Kut zit ik voor niets in dat klote bos te rennen. :') wel spijt van de cleric melee is vrij lastig. Maar goed even doorbijten.

Het enige wat ik nodig heb zijn humanities. Geen idee hoe ik dat ga krijgen.
Ik heb die veel maar gebruik ze zelden? loop gewoon undead rond en soms om te kindelen ga ik ff human. Je doet niets voor niets :P Je wordt altijd sterker en vind toffe items.

Ik ben wel blij met m'n class, kan de lastige vijanden op afstand doen en de kleinere 1 op 1 met zwaard en schild!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:59:50 #93
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137478749
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:58 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik heb die veel maar gebruik ze zelden? loop gewoon undead rond en soms om te kindelen ga ik ff human. Je doet niets voor niets :P Je wordt altijd sterker en vind toffe items.

Ik ben wel blij met m'n class, kan de lastige vijanden op afstand doen en de kleinere 1 op 1 met zwaard en schild!
Ja ik vond magie ook erg tof. Maar ik hoop dat cleric ook wat ranged spells gaat krijgen. En anders int een beetje omhoog gooien, wie weet wie weet. Sowieso kan ik altijd weer een nieuwe playtrough beginnen.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 12:01:01 #94
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_137478788
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:49 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Geen clue ik ben van het ringen van de bel naar het bos gegaan. En daar heb ik de vlinder verslagen.... En een beest met veel koppen een black knight en havel. Dat is wat ik heb gedaan eigenlijk.

[..]

De DLC heb ik, ik heb de prepare 2 die edition daar zit die bij geloof ik. Qua waarom ik humanities nodig heb ik geloof dat ik er niet meer veel heb. En om te kindlen ben je er 2 kwijt. Dat betekend dat ik nu nog maar een paar vuurtjes kan kindlen. Gezien ik niet veel humanity heb.
Dat veelkoppige beest heb ik nog niet gezien? of misschien op afstand maar toen vuurde die zware dingen op me af en moest ik terug trekken.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 12:02:49 #95
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_137478859
Je gaat ook te rap heb ik het idee Spongeboss! Gewoon rustig eens de undead Burg verkennen dan wordt al veel duidelijk en kun je ook wat levvelen alvast en dan verder en praten met iedereen die guy bij dat kampvuur wees me op die 2 bells, al ging ik eerst verkeerd door meteen die lift te pakken onder je kamp maar dat is niet the depths, dit weekend ga ik voor de 2de bel!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 12:03:22 #96
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137478878
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 12:01 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Dat veelkoppige beest heb ik nog niet gezien? of misschien op afstand maar toen vuurde die zware dingen op me af en moest ik terug trekken.
Ja dat is hem, ik dacht dat die crystal dingen die op me vuurder. En toen ik bij het water was dacht ik holy shit! :P Maar goed een lange detour. Momenteel nog geen zin om me over te geven aan dark souls maar denk dat ik straks eens wat ga spelen. Nu durf ik nog niet . :') Dan zit ik weer 3 uur in de game.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 12:02 schreef AQuila360 het volgende:
Je gaat ook te rap heb ik het idee Spongeboss! Gewoon rustig eens de undead Burg verkennen dan wordt al veel duidelijk en kun je ook wat levvelen alvast en dan verder en praten met iedereen die guy bij dat kampvuur wees me op die 2 bells, al ging ik eerst verkeerd door meteen die lift te pakken onder je kamp maar dat is niet the depths, dit weekend ga ik voor de 2de bel!
Ja maar ik moet zeggen ik vind het wel tof, en ik moet rap gaan. Ik beleef weinig plezier aan veel games. Heb thief gekocht 28 minuten gespeeld nooit meer aangeraakt en dat met heel veel games. Dark souls houdt me bezig. Maar speel ik te langzaam raak ik verveeld. Qua level ben ik vrij goed geloof ik. En ja die kerel bij het kampvuur vind ik een gare freak. En dan nog die wat gevangen zit, die heb ik bevrijd en zit er ook opeens. :')
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  Eindredactie Games vrijdag 7 maart 2014 @ 12:30:19 #97
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_137479755
@Sponsbaas, je kan ook humanities farmen door humanoid enemies te grinden.

Humanoid enemies zijn mens-achtige vijanden zoals (in de beginlevels) hollowed, armored hollowed, undead soldiers, undead assassins, balder knights en heavy knights. Dit is een vet vaag systeem, maar het is je vast wel eens opgevallen dat je 'opeens' een extra humanity hebt gekregen (humanity indicator linksboven 'opeens' +1). Je kan dat herkennen door een zwarte aura die je 'opzuigt' na het killen van een enemy (i.t.t. de normale 'groene' aura die je opzuigt). Er is een onzichtbare 'humanity meter' die volloopt naarmate je humanoid enemies sloopt. De enemies die het meeste opleveren zijn de (balder) knights, voornamelijk te vinden in en om de kathedraal. Google maar eens op 'soft humanity'. Concreet voorbeeld: 20 balder knights slopen levert 1 gratis humanity op.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 12:51:18 #98
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_137480471
Humanity moet je farmen met die ratten.

Per run pak je er sowieso wel een tot vier.

Weet niet meer hoe die area heet though.
Maar is vanaf die bonfire in dat rioolsysteem. Waar ook van die gare kameleon beesten in zitten en waar je in een grote ronde afdaling naar beneden gaat naar blighttown. En ook waar je die vagina draak moet bevechten.
  Eindredactie Games vrijdag 7 maart 2014 @ 12:55:23 #99
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_137480580
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 12:51 schreef RickoKun het volgende:
Humanity moet je farmen met die ratten.

Per run pak je er sowieso wel een tot vier.

Weet niet meer hoe die area heet though.
Maar is vanaf die bonfire in dat rioolsysteem. Waar ook van die gare kameleon beesten in zitten en waar je in een grote ronde afdaling naar beneden gaat naar blighttown. En ook waar je die vagina draak moet bevechten.
Hoi spuit twaalf.
Depths inderdaad, was al 18 keer verteld. Bij Grafheer Nito kan je ook van die omin lauwe skelet-babies farmen, dat is volgens mij zo goed als een guaranteed drop maar is wat verder in de game.

Hoe is't met je crib by the way, wanneer mag ik komen visiteren?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:23:30 #100
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_137481445
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 12:55 schreef 2dope het volgende:

[..]

Hoi spuit twaalf.
Depths inderdaad, was al 18 keer verteld. Bij Grafheer Nito kan je ook van die omin lauwe skelet-babies farmen, dat is volgens mij zo goed als een guaranteed drop maar is wat verder in de game.

Hoe is't met je crib by the way, wanneer mag ik komen visiteren?
Ik ga niet alles lezen, vuige cockbreath. Met je vuile homohoofdje.
Achja Nito is me ook zo'n gekke boy.
Ik moet overigOns nog even zien of ik hem weer voor de xbox ga halen of voor de PC.


ben al verhuisd dus je bent altijd welkom brajjjj
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')