wij mochten zo komen,nooit moeilijk gedaan en niks niet extra hoeven betalen.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:28 schreef laziness het volgende:
[..]
In mijn brief van het ziekenhuis staat heel duidelijk dat de verzekering niet vergoed zonder verwijzing.
Of is het anders als je er met je andere kind al bekend bent?
vooralsnog heb ik niet het idee dat er iets is, maar als ik dat idee wél krijg, ga ik idd via de huisarts. Dan kan ik vrijwel meteen terecht ookquote:Op maandag 10 maart 2014 20:33 schreef laziness het volgende:
Hier is een verwijzing van het cb ook niet afdoende.
Heb je het idee dat er iets bij Geert? Dan zou ik het via de huisarts doen en anders de volgende keer op het cb wel zien inderdaad.
Ja dat is het echt hoor. Ik vond het altijd een beetjequote:Op maandag 10 maart 2014 21:37 schreef Susie het volgende:
Nikki, wat een ontzettend leuk meisje heb je daar!Fijn dat school goed ging. Lijkt mij zo'n mijlpijl ook weer.....
Wij hebben voor Jordy toen ook een verwijzing bij de HA gehaald, hij deed de test bij het cb ook niet goed. (en omdat zn broer ook een bril had toen, had ik zoiets van, ik laat m gewoon goed testen, en hij had toen idd een bril nodig..Terwijl cb zei van, oh we kijken het nog wel even aan, blabla )quote:Op maandag 10 maart 2014 21:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
vooralsnog heb ik niet het idee dat er iets is, maar als ik dat idee wél krijg, ga ik idd via de huisarts. Dan kan ik vrijwel meteen terecht ook
een verwijzing heeft een geldigheidsduur van een jaar. Daarna moet je er opnieuw eén aanvragen. Ik heb geen idee hoe oud Cristel nu is? Maar ik zeg uit eigen ervaring dat drie jaar te jong is voor een brilquote:Op maandag 10 maart 2014 22:50 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Wij hebben voor Jordy toen ook een verwijzing bij de HA gehaald, hij deed de test bij het cb ook niet goed. (en omdat zn broer ook een bril had toen, had ik zoiets van, ik laat m gewoon goed testen, en hij had toen idd een bril nodig..Terwijl cb zei van, oh we kijken het nog wel even aan, blabla )
Overigens was er aan jordy toen niks te merken dat hij een bril nodig had...
En die verwijzing is toch maar eenmalig dacht ik? Daarna heb je het toch niet meer nodig als het goed is?
Edit: Ik zit te twijfelen ofdat ik Cristel ook laat testen...Of is dat nog te vroeg?
ik ken een aantal kinderen die Bij 2 al een bril hebben.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
een verwijzing heeft een geldigheidsduur van een jaar. Daarna moet je er opnieuw eén aanvragen. Ik heb geen idee hoe oud Cristel nu is? Maar ik zeg uit eigen ervaring dat drie jaar te jong is voor een brilGeert heeft het afgelopen jaar tot drie keer toe mijn bril te pakken gehad. kijk mama mooi he?? vervolgens kon ik de pootjes met plakband vastmaken omdat hij ze finaal afgebroken had
dus met een jaar of vijf zijn ze pas rijp voor een bril. Afplakken (in geval van een lui oog bv) kan al wel eerder ..
Het gaat hier prima, Ayden is inmiddels ook een peuter en meestal gaat alles goed.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:29 schreef Kyara het volgende:
Hey GWS, hoe gaat het met jou? Lang niet meer gezien!
Ik laat M meestal maar gewoon rondlopen dan. Vanochtend wilde hij geen shirt aan en geen haren kammen dus hij liep als een soort straatschoffie met romper, broek en ongekamde haren rond. Inmiddels is zijn shirt wel aan en zijn haren vallen ook bijna weer terug in model
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |