SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks, hoe is het met jou?quote:
Barb en ik krijgen het nog druk, aanmeldingen voor Brazilie en Malta komen van alle kantenquote:
Ach, bouwen we een leuk feestje in je (zonnige) achtertuin toch? Q neemt vast het bier wel mee.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Barb en ik krijgen het nog druk, aanmeldingen voor Brazilie en Malta komen van alle kanten
Ik kom wel op een bootje vanuit Afrikaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Barb en ik krijgen het nog druk, aanmeldingen voor Brazilie en Malta komen van alle kanten
Op het strand, ik breng de BBQ!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ach, bouwen we een leuk feestje in je (zonnige) achtertuin toch? Q neemt vast het bier wel mee.
Doe maar niet, ze schieten je tegenwoordig schijnbaar het water uit....quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kom wel op een bootje vanuit Afrika
Ik ga mee, moeten we wel even leren synchroonroeien.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kom wel op een bootje vanuit Afrika
Have fun!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op het strand, ik breng de BBQ!![]()
Nu House of Cards kijken
Allemaal Nederlanders die slechts op zoek zijn naar een goedkope gids. Dus stel je er vooral niet teveel van voor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:58 schreef Belsezar het volgende:
Gaat wel, en met jou?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:55 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Thanks, hoe is het met jou?
En Murmeli heb ik ook lang niet meer gesproken, hoe ist?
Wat moet je nou met 200 rollen wc-papier?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ga mee, moeten we wel even leren synchroonroeien.![]()
Ik probeer trouwens 200 rollen wc-papier te kopen maar het schiet verdomme niet op.
Ik neem het vlees mee!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op het strand, ik breng de BBQ!![]()
Nu House of Cards kijken
MK type homequote:
''Gaat wel" klinkt niet zo positief?quote:
Goedkoop en grappig voornamelijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat moet je nou met 200 rollen wc-papier?
Btw, roeien altijd wel leuk
Alleen verbrand ik altijd zo makkelijk
Goedkoop? Je wilt zeker gratis zeggen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal Nederlanders die slechts op zoek zijn naar een goedkope gids. Dus stel je er vooral niet teveel van voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |